دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

روزی که حسن روحانی خطاب به ترامپ گفت: بدانید ملت ایران آقاست و هرگز نوکر کسی نخواهد شد 

چهارشنبه، 28 دی 1401
کد خبر: 238790
ساعدنیوز: مدتی است که ریز و درشت، دهن کجی به ایران عزیز را نردبان ترقی خود کرده و تمامیت ارضی و اقتدار ایران را زیر سؤال می برد. از رئیس جمهور وقیح چین که در عربستان برای خوش رقصی برای محور ارتجاع، تمامیت ارضی مان را زیر سؤال برد، تا رئیس جمهور کره جنوبی که برای دریافت دلارهای نفتی امارات، ذم ایران کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، از زمان تحرکات اخیر محور نفاق و فتنه برای تجزیه ایران، عیار سخن گفتن درباره ایران بزرگ از دست برخی رؤسای کشورهای دوست و دشمن خارج شده است و به هر زبانی، می خواهند که ایران عزیز را زیر سؤال برند. از رئیس دولت دیکتاتور کمونیستی چین گرفته تا رئیس جمهور جمهوری دموکراتیک کره که نوکر آمریکاست، با پیگیری تز "حمله به ایران مساوی پول"، منافع خودشان را تأمین می کنند.

یادی کنیم از سخنرانی تند حسن روحانی خطاب به ترامپ که مورد تحسین شهید سلیمانی نیز قرار گرفت.

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در 23 جولای 2018 خطاب به ترامپ گفت: فشارهای اخیر آمریکا تلاشی بی ثمر برای خسته کردن و تحریک ملت بر ضد امنیت و منافع کشور است.

رئیس جمهوری ایران که در جمع دیپلمات های وزارت خارجه و روسای نمایندگی های خارج از کشور سخن می گفت ضمن هشدار به دونالد ترامپ، همتای آمریکایی خود برای هر گونه اقدام در جهت سرنگونی و بی ثبات کردن ایران گفت: «آمریکایی ها باید خوب بفهمند که صلح با ایران مادر صلح ها و جنگ با ایران مادر جنگ هاست.»

آقای روحانی با طرح این سوال از مقامات آمریکایی که «به ملت ایران اعلام جنگ می کنید و دم از حمایت می زنید؟» تاکید کرد: «بدانید ملت ایران آقاست و هرگز نوکر کسی نخواهد شد.»

رئیس قوه مجریه در بخشی دیگر از سخنان خود باردیگر به تهدیدهای آمریکا برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران واکنش نشان داد و با تاکید بر اینکه «تنگه های زیادی داریم؛ تنگه هرمز فقط یکی از آنهاست» خطاب به رئیس جمهوری آمریکا گفت: «آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم؛ با دم شیر بازی نکن، پشیمان کننده است.»

حاج قاسم سلیمانی در واکنش به این اظهارنظر شجاعانه روحانی گفت: " به ترامپ بگوئید: حریف تو منم، رئیس جمهور ما شأنش بالاست، رئیس جمهور این کشور اسلامی شأنش بالاتر است، حریفت من هستم بیا با من و ببین ما چه می کنیم."


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
تبدیل پایان نامه به مقاله !
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی