دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

روزی که آیت الله خامنه ای پای حرف های شهربانو منصوریان نشست +عکس/ خواهران منصوریان مهمان ویژه بیت رهبری 

یکشنبه، 28 مرداد 1403
ساعدنیوز: جمعی از مدال آوران کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی ظهر روز دوشنبه مهر ماه 1397 با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. حضور خواهران منصوریان در این دیدار صمیمی یکی از جذابترین حواشی این رویداد ورزشی بود. شهربانو منصوریان در این دیدار گفتگویی صمیمی با آیت الله خامنه ای داشت.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، شهربانو منصوریان بانوی ووشوکار کشورمان در 8 بهمن 1364 در شهر سمیرم اصفهان به دنیا آمده است. خانم منصوریان و دو خواهر دیگر او الهه و سهیلا منصوریان نیز قهرمان ووشو ایران هستند. شهربانو منصوریان چهار خواهر به نام های مرضیه (خواهر بزرگتر) و سه خواهر کوچکتر (به نام های سهیلا ، الهه، رضی) و یک برادر به نام جواد دارد. پدر و مادرش هر دو در زمین های اجاره ای مردم کار کشاورزی می کردند.

پدر شهربانو منصوریان به دلیل فقر و مشکلات مالی آنها را ترک می کند و شهربانو در سن 15 سالگی در نبود پدر مجبور به ترک تحصیل می شود، تا سرپرستی خانواده اش را برعهده بگیرد تا خانواده از هم نپاشد. شهربانو مجبور می شود در همان سن کم به توصیه عمویش برای کارگری در منازل به شهر شیراز برود تا بتواند به خانواده اش کمک کند، او در مصاحبه هایش گفته که در طول 4 سال حضور در شیراز به پیشنهاد همان خانواده که در منزل آنها کار می کردم در ازاء کار می توانستم یا تحصیل و یا باشگاه را انتخاب کنم که من باشگاه را انتخاب کردم و رشته کاراته و تکواندو را یاد گرفتم. او در ادامه در شهر سمیرم با ورزش وشوو آشنا می شود و این رشته را زیر نظر استادش «سامره خلیلی» در ورزشگاه تختی آموزش می بیند.

شهربانو به دلیل علاقه و استعداد خوبی که داشت وارد اردوی تیم ملی بزرگسالان می شود و در اولین حضور خود در مسابقات جهانی ترکیه در سن 26 سالگی مدال طلا را کسب می کند، یکسال بعد در مسابقات آسیایی ویتنام هم طلای این مسابقات را از آن خود می کند. شهربانو در کارنامه ورزشی خود افتخارات زیادی برای خود و کشورش کسب کرده است. آخرین افتخار او مربوط به مدال طلا در قهرمانی جهان در سال 2019 می باشد.


5 پسندیدم 8 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 28 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
(ویدیو) روزی که اشک تختی درامد!/ خاطره ای دردناک از المپیک رفتن جهان پهلوان تختی که شما نمیدانستید!!
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکبر عبدی : وقتی می گفتم اردبیلی هستم بابام عشق می کرد و میگفت ببین علی دایی هم میگه اردبیلی هستم
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
ویدیو/ رمزگشایی از نمادهای ایران باستان در نقوش درختان سرو و گل‌های 12 پر حکاکی شده در تخت‌جمشید
تست IQ/ فقط افرادی با دقت بالا می‌توانند دوشاخۀ "لوازم خانگی" را به پریز خودش وصل کنند
خلاقیت منحصر به فرد مجسمه ساز ایرانی برای ساختن سردیس محمدرضا شجریان حماسه آفرید/ هنرمند واقعی فقط خودت+ویدیو