دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

روزی که شاهزاده رضا پهلوی همسرش والاحضرت یاسمین پهلوی را به یک مرد فرانسوی اجاره داد +تصاویر/ واکنش کاربران ایرانی خداست 😁 

چهارشنبه، 18 مهر 1403
کد خبر: 412227
ساعدنیوز: بعد از افشای تصاویر خاندان پهلوی از سوی کانال عدل علی در چند ماه گذشته، این بار تصاویر یاسمین پهلوی همسر رضا پهلوی، در کنار یک مرد فرانسوی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، «عدل علی» نام کانالی تلگرامی است که تاکنون اطلاعات پنهان برخی اشخاص همچون، مسیح علینژاد، نازنین بنیادی و گروهک تجزیه طلب کومله را هک و منتشر کرده است. یکی از موضوعات مورد توجه عدل علی، شخص رضا پهلوی و حواشی مربوط به این فرد است. در همین راستا، در تاریخ 10 مهر 1401، تصاویر رضا پهلوی از سوی عدل علی منتشر شد. چندی بعد، کانال عدل علی تصویر پاسپورت رضا پهلوی را منتشر کرد که بر اساس آن مشخص شد؛ رضا پهلوی نه تنها ایرانی نیست، بلکه اصلا ملیت او نامشخص است.

ملیت فرح پهلوی نیز در پاسپورت، «مصر» ذکر شده است. یعنی همان جایی که بعد از فرار از ایران پناهنده شده بود. بر این اساس می‌توان گفت، در فضای بین‌الملل، ملیت خاندان پهلوی را ایرانی نمی‌دانند. در آخرین تصاویری که کانال عدل علی از خاندان پهلوی منتشر کرد، یاسمین پهلوی، همسر رضا پهلوی، در کنار یک مرد فرانسوی حضوری نامتعارف داشت. بعد از انتشار این تصاویر، برخی از اکانت‌های حامی سلطنت طلبان در ابتدا برای تطهیر این موضوع، مدعی شدند که این مرد، برادر یاسمین پهلوی است.


1 پسندیدم 3 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 18 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
نگاهی به باکس گُل شیک و پُر از گل های قرمز سانیا سالاری ارغوان سریال دلدادگان + عکس
نگاهی به گوشه دنج خانه ساناز سعیدی آرام سریال از سرنوشت ؛ میزی ساده با گلدانی مینیمال و منظره ای به زیبایی بهشت
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
ترلان پروانه: ماجرای من و ارسلان یه زمانی روی مجله ها و سایت ها بود که پدرم ازشون شکایت کرد، اون زمان تکذیب کردیم ولی الان برام مهم نیست
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
استندآپ کمدی رضا پهلوی روی صحنه ضدانقلاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
خلاقیت منحصربفرد تولیدکننده خوش‌ذوق در طراحی ماگ با الهام از استیکر"میقولی"+عکس/ من عاشق ذهن طلایی شما شدم😍