دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

رشید جوکر 2 خطاب به المیرا شریفی مقدم: شوهرت هنوز کمربند مشکی داره؛ کمربندش چرمیه یا پارچه ای؟ 

سه شنبه، 01 آبان 1403
ساعدنیوز: قدرت‌الله «رشید» ایزدی بازیگر کشورمان است. او در سال 1358 به عنوان دبیر و آموزگار در آموزش و پرورش استخدام شد و مدتی هم ناظم بود. وی در سال 1364 از طریق صدا و سیمای مرکز اصفهان وارد کار بازیگری شد و در سال 1375 نخستین تئاتر خود را به روی صحنه برد. ایزدی در کنار فعالیت هنری به شغل معلمی نیز ادامه داده.

به گزارش سرویس هنر و رسانه پایگاه خبری ساعدنیوز، المیرا شریفی‌مقدم، مجری اخبار تلویزیون با انتشار عکسی از کودکی خود، از شب وحشتناکی نوشت که پدرش را به قتل رساندند.

المیرا شریفی‌مقدم، گوینده شبکه خبر که چند سال پیش برای نخستین بار از ماجرای قتل پدرش، پرده برداشت، بار دیگر به مناسبت سالگرد این واقعه، خاطره خود از آن شب ترسناک را نوشت.



شریفی‌مقدم با انتشار عکسی از خود در آغوش پدرش نوشت: «ساعت پنج و بیست و پنج دقیقه عصر نوزدهم دی هفتاد و دو، من و برادرم منتظریم که پدرو مادرمون برگردند خونه، صدای کمک میاد! دوباره کمک! با سومین کلمه کمک، صدای بابام رو شناختم. جلوی ورودی خونه حمله میکنند برای سرقت کیفش و وقتی مقاومت میکنه، به قتل میرسه. بیست و پنج سال گذشته و دو نفر قاتل هنوز پیدا نشده‌اند. هرچقدر بزرگتر میشم، اون شب وحشتناک پررنگتر درنظرم دیده میشه.»

برای تماشای ویدئوهای بیشتر اینجا کلیک کنید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پشت پرده شهر ممنوعه چین و رازهایی که در قلب پکن نهفته‌ است!
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
رجزخوانی سنگین هادی چوپان برای اسرائیل با ادیتی زیبا از مستر المپیا و ترانه اهورایی "ای ایران" +فیلم/ گرگ پارسی: سربلند باشد ایران و فرزندانش
(ویدئو) تراپی؟ نه ممنون، پشت صحنه خنده‌دار «درحاشیه» هست/ «جواد رضویان»: 8 درصد هم مالیات ارزش افزوده کم میشِداا/ مهران غفوریان: دکتر هومن چجوری کم میشد
تبدیل پایان نامه به مقاله
صف طولانی عاشقان بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در ماسل شوی دبی +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان بچه معروف بدنسازی ایران شد
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب