دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / موفقیت / موفقیت شغلی /

رسیدن به قله های ثروت را مدیون عسل هستم 

شنبه، 12 آذر 1401
ساعدنیوز :در حال حاضر همه افراد در ایران به دنبال روشی برای افزایش درآمد و رونق بخشیدن به کسب و کار خود هستند. من نیز در پی رسیدن به یک روش درست و دائمی، با تجارت نوین آشنا شدم که در این راه با پول مشتری توانستم کسب و کار جدیدم را در حوزه ی عسل آغاز کنم و به درآمد میلیاردی که میخواستم برسم.

عسل گون

اگر خواسته باشیم این محصول را به همراه موم زنبور عسل خریداری نماییم باید آن را با قیمت بالاتری خرید کنیم تا عسل مورد نظر از لحاظ کیفیت درجه یک باشد. با توجه به نقطه بالا قیمت عسل گون نشان از با کیفیت و یا بدون کیفیت بودن محصول نخواهد بود ولی اگر شرکت معتبری محصولی مانند عسل را با قیمت بالا به بازار عرضه می کند نشان از آن دارد که این محصول از لحاظ کیفیت در رده بندی بالای قرار دارد.

بنابراین قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود و اگر عسلی با قیمت پایین توسط این شرکتها عرضه شود نشان از آن دارد که کیفیت عسل نسبت به اثر دیگری پایین تر است و این می تواند برای نوع شهر و گلی است که زنبور عسل برای تولید عسل از آن استفاده کرده است و بستگی به تغذیه مناسب زنبور دارد.

عسل آویشن کوهی

عسلهای قنقال، عسل خام، عسل کرمانشاه، عسل طبیعی، عسل سبلان، عسل تغذیه ای، عسل گون، عسل لاویج و انواع مختلفی از موم عسل و همچنین کندوی عسل موجود می باشد که در بین همه آن ها قیمت عسل آویشن کوهی از سایرین بالاتر می باشد.

خوشبختانه کشور ایران به خاطر داشتن زمینهای گسترده و همچنین مناطق کوهستانی و دشتهای فراوان یکی از بهترین مراکز برای تولید انواع عسل طبیعی می باشد. همچنین قادر است سالانه حجم بالایی از این محصول را تولید نماید به صورتی که اکنون ایران جزو چهار کشور برتر تولید کننده عسل در جهان می باشد.

محصولاتش علاوه بر بازارهای داخلی این کشور به کشورهای دیگر نیز صادر می شود که کشورهای همسایه ایران از مشتریان اصلی عسل تولید شده در این کشور هستند.

عسلهایی که به صورت طبیعی تولید می شوند از ارزش درمانی و غذایی بسیار بالایی برخوردار هستند.

عسل کوهی کرمانشاه

امروزه عسل به ماده تبدیل شده که در سطح جهانی در حجمهای بسیار بالا مورد خرید و فروش اکثر کشورهای جهان قرار می گیرد و خریداران و تاجران مختلفی به صورت تخصصی بر روی خرید و فروش و قیمت عسل کوهی کرمانشاه در داخل کشور با کشورهای دیگر مشغول به فعالیت هستند.

خوشبختانه عسل تولید شده در ایران جزو عسلهایی است که از بالاترین کیفیتها برخوردار بوده و از آنجایی که ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان عسل در جهان است و در جایگاه چهارم قرار دارد. مهاجران می توانند این محصول را در حجم های مختلف برای مقاصد صادراتی خود تامین نمایند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI