روش تهیه رول مرغ و سبزیجات لذیذ

  چهارشنبه، 10 آذر 1400   زمان مطالعه 2 دقیقه
روش تهیه رول مرغ و سبزیجات لذیذ
رولت مرغ یکی از غذاهای خوشمزه و مجلسی بین المللی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با ما همراه باشید.

رول مرغ و سبزیجات از غذاهای مجلسی مدرن و شیک و بسیار پر طرفدار است .این رول ها پیش غذایی مناسب مهمانی ها و مجالس است.امروز به آموزش این رول می پردازیم .با ما همراه باشید.

مواد لازم رول مرغ و سبزیجات

  • ۴ عدد سینه مرغ
  • ۲ قاشق غذاخوری پنیر پارمسان
  • ۱ عدد فلفل دلمه ای قرمز
  • ⅓ فنجان پیازچه تازه
  • ۴ قاشق غذا خوری پنیر موزارلا
  • نمک و فلفل به مقدار لازم
  • دو قاشق غذا خوری روغن زیتون

طرز تهیه رول مرغ و سبزیجات

فر را روی دمای ۱۷۵ درجه سلسیوس تنظیم کنید تا گرم شود.تکه های مرغ را با چاقو، از یک طرف ببرید و آن را بین دو کیسه فریزر گذاشته و با گوشتکوب بکوبید تا کاملا نازک شود.پنیر پارمسان را با پیاز چه و فلفل دلمه خرد شده، مخلوط کنید و روی ورقه های مرغ قرار دهید و در آخر یک قاشق پنیر موزارلا را به مخلفات اضافه کنید و آن را لوله کنید. برای باز نشدن رولت، از خلال استفاده کنید.رولت ها را با نمک و فلفل مزه دار کنید و در ظرف مخصوص فر، که قبلا با روغن زیتون سطح آن را چرب کرده اید، قرار دهید. رولت ها را در دمای ۱۷۵ درجه سلسیوس به مدت ۱۵ دقیقه در فر بگذارید تا پخته شود و آن را با فلفل دلمه ای های رنگی و یا سس تزیین کنید.این رولت به عنوان پیش غذا و یا شام سبک، اشتهای اعضای خانواده را بازمی کند همچنین می توانید این رولت ها را برای مهمانی های عصرانه آماده کنید.

مواد لازم رول مرغ و سبزیجات روش دوم

  • فیله مرغ (به تعداد افراد) ۱۰ فیله
  • فلفل دلمه ای (از هر رنگ) ۱ عدد
  • کرفس ۱ ساقه
  • هویج ۴ عدد
  • پیاز رنده شده ۱ عدد
  • آبلیمو به مقدار لازم
  • نمک به مقدار لازم
  • روغن به مقدار لازم
  • سیر خرد شده ۲ حبه

طرز تهیه رول مرغ و سبزیجات روش دوم

فیله های مرغ را اگر نازک نیست به نازکی برش بزنید و با نمک و آبلیمو و پیاز و سیر مزه دار کنید و چندین ساعت در یخچال قرار دهید. فلفل دلمه ای و هویج و کرفس را به صورت خلالی بلند و نازک برش بزنید.

مواد را کمی در روغن تفت دهید و در صورت علاقه به آن کمی کنجد اضافه کنید. فیله ها را با بیفتک کوب می کوبیم تا نازک شود (خیلی نازک نه که بافت فیله از بین رود)

و از مواد آماده شده و خنک شد داخل فیله می گذاریم و دو طرف فیله را روی مواد می آوریم و با خلال دندون سفت می کنیم و در روغن تفت می دهیم. کمی شعله زیر تابه را کم می کنیم تا مرغ ها کاملا پخته شود بعد درب ظرف را برداشته تا در روغن طلایی شوند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (170 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (114 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (94 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (62 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (61 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (45 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (41 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (37 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (28 نظر) رونمایی از وحید بادپی کوه عضله رقیب جدی هادی چوپان در مسابقات مسابقات مستر المپیا +فیلم (21 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (17 نظر) جواب مثبت سیدمحمد خاتمی به دعوت هانیه توسلی، نوید محمدزاده و هومن سیدی برای حضور در نمایش تئاتر آنها/ چه مهمان نوازی گرمی+عکس (16 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب با دیدن مبل دست دوم که توسط رهبری خریده شده بود: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (20 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (15 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 3 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 3 مرداد 1403
فال ابجد روزانه چهارشنبه 3 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 3 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 3 مرداد 1403+فیلم
راهنمای سفر به تبریز یا همان شهر شکلاتی ایران!
شلیک خونین به همسر در خیابان‌ / مرد تهرانی خودکشی کرد
بوکسور محجبه ایرانی‌الاصل استرالیا در المپیک که قبلاً آرایشگر بود! + تصاویر
موزه‌ای که ارواح در آن گشت می‌زنند!
استفاده از آینه در دکوراسیون؛ توصیه‌ها و ترفندهایی برای خوش‌سلیقه‌ها
این باتری تمام نمی‌شود!
رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است
توقیف یک نفتکش متخلف توسط سپاه/ این شناور با پرچم توگو مبادرت به قاچاق سوخت می‌کرد
ترامپ و هریس مهم نیستند، مهم این است که ایران چه تصمیمی می‌گیرد
آمار خودکشی پرستاران محرمانه شد؟/ 750 هزار میلیارد گردش حساب در نظام سلامت
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مجری خلاق در دادن انواع لقب به رئیس جمهور حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ...