روش تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی لذیذ

  شنبه، 30 بهمن 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
روش تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی لذیذ
سالاد یکی ار پیشنهادات عالی برای کسانی است که رژیم دارند. شما می توانید با دستور زیر برای شام امشب تان یک سالاد سیب زمینی رژیمی درست کنید.

سالاد انواع مختلفی دارد که می توانید آن ها را به دو شکل پرچرب و رژیمی تهیه کنید. یکی از انواع غذاهای سالادی، سالاد سیب زمینی رژیمی است. این سالاد هم می تواند به عنوان یک پیش غذا و هم به عنوان یک غذای اصلی سرو شود.

مواد لازم برای سالاد سیب زمینی رژیمی

  • سیب زمینی کوچک ۶ عدد
  • پیاز ریز خرد شده ۱ عدد
  • کلم برگ رنده شده ۱۰۰ گرم
  • لوبیا سبز خرد شده ۸ عدد
  • هویج خرد شده ۱ عدد
  • کلم بروکلی ۴ گل
  • گوجه فرنگی خرد شده ۱ عدد
  • فلفل سبز ریز خرد شده ۱ عدد
  • آبلیمو ۲ قاشق چای خوری
  • نمک و فلفل به مقدار لازم
  • برگ گشنیز ریز خرد شده به مقدار لازم
  • روغن زیتون به مقدار لازم

طرز تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی

سیب زمینی ها را خوب بشویید و آب پز کنید. سپس هر یک را به ۲ قسمت تقسیم کنید.در کاسه ای سیب زمینی آب پز شده، پیاز، کلم برگ، هویج، لوبیا سبز، کلم بروکلی، گوجه فرنگی و فلفل سبز را با هم مخلوط کنید. نمک و فلفل و آب لیمو و روغن زیتون را به آن اضافه و با گشنیز تزیین کنید.

سالاد سیب زمینی رژیمی

مواد لازم برای سالاد سیب زمینی رژیمی روش دوم

  • سیب زمینی پخته شده: ۵۰۰ گرم
  • ساقه پیازچه ریز شده: ۳ قاشق غذاخوری
  • ماست چکیده: نصف پیمانه
  • شوید خرد شده: نصف پیمانه
  • لوبیا چیتی پخته شده: نصف پیمانه
  • پنیرگودای رنده شده: نصف پیمانه
  • نمک و فلفل سیاه: به مقدار کافی
  • سس مایونز کم چرب: ۲ قاشق غذاخوری
  • آب لیموترش: به میزان لازم

مواد لازم برای سالاد سیب زمینی رژیمی روش دوم

برای درست کردن سالاد سیب زمینی با شوید و پیازچه رژیمی به صورت زیر عمل کنید:

اولین مرحله برای درست کردن این سالاد این است که لوبیا چینی را از یک شب قبل در آب خیس کنید تا نفخ آن از بین برود. سپس زمان درست کردن غذا روی حرارت قرار دهید تا بپزد. در این فاصله شوید و پیازچه را به طور جداگانه ای ساطوری و ریز کنید. البته ساقه پیازچه را کمی درشت تر خرد کنید. بعد از اینکه شوید را خرد کردید، آن را در یخچال نگهداری کنید.

برای درست کردن سالاد سیب زمینی و شوید رژیمی ابتدا سیب زمینی ها را تمیز بشویید و با مقدار کمی آب روی حرارت قرار دهید. بهتر است سیب زمینی را با مقدار کمی آب بخار پز کنید تا طعم خود را حفظ کنند. یک راه دیگر برای پختن سیب زمینی، قرار دادن آن در فر است که کبابی شود.بعد از اینکه سیب زمینی پخته شد، اجازه دهید خنک شود و سپس پوست آن را بگیرید و به اندازه حبه های قند (یا کمی بزرگتر) خرد کنید.

برای درست کردن سالاد سیب زمینی با شوید و پیازچه رژیمی باید پنیر را رنده کنید. سس مایونز هم غلیظ و سفت است که اگر قصد داریم سالاد رژیمی تهیه کنید، دو قاشق غذاخوری ماست چکیده را داخل آن بریزید و خوب هم بزنید. حالا پنیر گودا رنده شده را داخل سس سفید بریزید و مخلوط کنید.آب لیموترش، نمک و فلفل سیاه را هم داخل این ترکیب بریزید و هم بزنید.

حالا مواد سالاد سیب زمینی روسی آماده شده است. یک ظرف بزرگ انتخاب کنید و سیب زمینی خرد شده، شوید ساطوری، سس مایونز و و پنیر گودا را داخل آن بریزید. همچنین لوبیا چیتی پخته شده را داخل آبکش بگذارید تا آن کامل گرفته شود و بعد به مواد اضافه کنید.مواد را خوب هم بزنید و به مدت ۲ ساعت داخل یک ظرف سربسته داخل یخچال قرار دهید. زمان قرار دادن سالاد سیب زمینی و شوید رژیمی باید ساقه های پیازچه را هم به آن اضافه کرده و میل کنید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (165 نظر) مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو (92 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (83 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (83 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (73 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (62 نظر) نگاهی به ماشین هیوندای هوش پران جعفر غفارنژاد، رقیب مازندرانی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/غول بابلسری سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (54 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (48 نظر) خلاقیت زیبا و جالب همسر جوان سید احمد خمینی برای تبریک تولد با یک شعر عاشقانه سنگین و رنگین/ در نگاه من بهارانی هنوز...+عکس (47 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (41 نظر) مازیار لرستانی: دلم برای شهره لرستانی تنگ شده+ویدئو (39 نظر) نگاهی به گل آفساید گولسیانی به مس رفسنجان از زاویه ای متفاوت +فیلم/ قهرمانی پرسپولیس با اشتباه محرز داوری مسجل شد (39 نظر) نگاهی به ماشین بِنزِ هوش پران حمید لولایی که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (38 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (35 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (31 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
منتخب روز   
تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ...