دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

ریما رامین فر، همای سریال پایتخت: من هنوز دارم تاوان طلاقی را که 40 سال قبل رخ داده پس می دهم 

پنجشنبه، 08 شهریور 1403
کد خبر: 406039
ساعد نیوز: ریما رامین فر بازیگر نقش همای سریال پایتخت در مورد طلاق پدر و مادرش صحبت کرده است. ظاهرا تروما های کودکی همچنان گریبان گیر همسر امیر جعفری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از نمناک، صحبت های ریما رامین فر درمورد طلاق والدینش که در ادامه می خوانید این را نشان داد که خانم بازیگر تجربه تلخ جدایی والدینش را حس کرده: من در خانواده ای بزرگ شدم که رابطه پدر و مادرم کار نکرد و آنها از هم جدا شدند و من بشدت از این جدایی آسیب دیدم، به همین دلیل از هر نوع تنشی پرهیز می کنم. معتقدم وقتی ما بچه دار می شویم باید تلاش کنیم از هر گونه مشکلی که روحیه و زندگی او را دچار تشنج می کند، پرهیز کنیم.

من هنوز دارم تاوان طلاقی را که 40 سال قبل رخ داده پس می دهم. هنوز هم از خیلی چیزها می ترسم. برای همین تمام تلاش خود را می کنم تا پسرم از هر گونه تنش و درگیری دور باشد. همه سعی ام این است که پسرم را از هر گونه آسیبی که خودم آنها را تجربه کردم، محافظت کنم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 08 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
سوژه شدن موجودی حساب 12 رقمی و میلیاردی مشتری حواس پرت که رسید کارتش رو توی موبایل فروشی جا گذاشت+ عکس/ شما این همه عدد رو یکجا دیده بودین؟
کم لطفی اهالی سینما و مردم در حق زهره حمیدی در تشیع پیکر بازیگر فقید سینما+عکس/ با مراسم آتیلا پسیانی مقایسه شده، ببینید
خلاقیت خنده دار راننده ایرانی در استفاده از قفل کتابی برای ضد سرقت کردن پیکان وانتش+ویدیو/ بانک مرکزی سوئیس همچین تجهیزاتی رو استفاده نمیکنه😂
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ژاله صامتی: همسرم سر یه سریال بدجوری درگیر من شده بود بهم پیشنهاد داد و منو از پدرم خواستگاری کرد+ویدئو
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟