دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر: خبرنگاران می توانند مشاوران خوبی برای مدیران ادارات و ارگانها باشند 

چهارشنبه، 17 مرداد 1403
کد خبر: 401977
ساعد نیوز: پیام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتردر آستانه ی روز خبرنگار در ادامه آورده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتردر آستانه ی روز خبرنگار : خبرنگاران با توجه به سطح بالای دانش و آگاهی ، دغدغه مندی و ارتباط تنگاتنگ با مردم ، می توانند مشاوران خوبی برای مدیران ادارات و ارگانها باشند .

علی بهرامی افزود :
هر مدیری که از نظرات خبرنگاران بهره مند باشد بدون شک در انجام وظایف موفق تر عمل خواهد کرد اگر خدمت به مردم وظبفه ی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ست ، خبرنگاران مشکلات و مسایل مردم و اولویت های آنان را بهتر و بیشتر می دانند و این مهم می تواند به بر نامه ریزی های دقیق تر مسئولان برای رفع هر چه سریعتر و بهتر مشکلات آنان کمک نماید .



بهرامی تاکید کرد :
با همه ی انتقاداتی که برخی به نحوه ی کارکرد رسانه ها دارند اما باید پذیرفت اکثریت خبرنگاران و فعالان رسانه در خط مقدم مقابله با جنگ رسانه ای دشنمان و سیاه نمایی های معاندین نظام و انقلاب قرار دارند و در این سالها به خوبی از منافع مصالح ملی دفاع کرده اند و شاید همین یک مورد هم کافی باشد برای آن که به عظمت کار آنان ایمان بیاوریم .

بهرامی اظهار داشت :
روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با بهره گیری از تجارب خبرنگاران و تعامل با آنان و برگزاری نشست های خبری با حضور مدیر دستگاه و اهالی خبر و رسانه ، در تشریح و بازتاب عملکرد دستگاه مربوطه (که بدون شک گامی ست در جهت تحقق فریضه ی جهاد تبیین ) قطعا فعال تر و موفق تر خواهند بود .

دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر در پایان با توصیه و تاکید به دعوت همه خبرنگاران به برنامه های تجلیل و البته پرهیز از دعوت های گزینشی یاداور شد :
امید وارم 17 مرداد ماه که روز بزرگداشت مقام خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید محمود صارمی ست، ادارات و ارگانها و شرکت ها تجلیل از اهالی خبر و رسانه را فراموش نکنند و با دعوت و تکریم همه ی فعالان عرصه ی خبر و رسانه ی شوشتر ( و نه بخشی از آنان) ، روح همه ی شهدای عرصه ی خبر به ویژه روح بلند شهید محمود صارمی را شاد کنند .

  برچسب ها: خبر با تو

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 17 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تبدیل پایان نامه به مقاله
چیدمان زیبا و فوق العاده شیک رستوران دلباز فریبا نادری با تزئینات منحصر به فرد/ از نمای بیرونی خاص تا طراحی داخلی هنری با علم+عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
(ویدیو) اعتراف باورنکردنی ستاره‌سادات قطبی به مناسبت تولد چهارمین پسرش در فضای مجازی و واکنش مردم به این اعتراف جنجالی/ سوپرایز تولد خانم مجری برای تولد 2سالگی آقا محمدحسین
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(تصاویر) چندشناکترین جشنواره مد با کثیف ترین و بدبوترین لباس های دنیا!/ هرکس به این جشنواره بره از بوی بد خفه میشه
ویدیو/ رونمایی از ابزار شکنجۀ "مرجانه گلچین" برای هدایت تحصیلی دخترش به سمت معدل 20 در سریال "خوش‌نشین‌ها"