دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

ساعت جیکوب اند کو رونالدو که فقط یک عدد از آن ساخته شده/ ساعتی الهام گرفته شده از نمای بیرونی و داخلی ماشین بوگاتی شیرون کریستیانو +عکس 

یکشنبه، 31 تیر 1403
ورزشی: در این عکس ساعت جیکوب اند کو رونالدو که فقط یک عدد از آن ساخته شده را مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، کریستیانو رونالدو - Cristiano Ronaldo زادهٔ 5 فوریهٔ 1985 بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر عربستان به عنوان کاپیتان و در پست مهاجم بازی می‌کند.

ژاکوب آرابو و کریستیانو رونالدو با یکدیگر همکاری کردند تا یک ساعت منحصر به فرد بوگاتی شیرون از Jacob & Co طراحی کنند. جزئیات ساعت الهام گرفته شده برای مطابقت با نمای بیرونی و داخلی ماشین بوگاتی چیرون CR7 کریستیانو رونالدو است.

این قطعه منحصر به فرد با 232 الماس باگت سفید و 109 یاقوت کبود سیاه پوشیده شده است که مجموعاً 21 عیار است. از سنگ های قیمتی همچنین دارای لوگوی 'CR7' است.

اگرچه تعیین قیمت دقیق با توجه به سفارشی بودن این ساعت غیرممکن است، می توانید با خیال راحت فرض کنید که قیمت آن حدود 1 میلیون دلار آمریکا بوده است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
تجهیزات فوق حرفه‌ای پدر ایرانی برای مقابله با پشه آئدس حماسه آفرید+عکس/ سازمان بهداشت جهانی باید به این دکترای افتخاری بِده😂
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
تست هوش/ حتی تیزترین ذهن‌ها نمی‌توانند در 10 ثانیه "کاسۀ شیشه‌ای" را در اتاق گربه و سگ پیدا کنند
خلوت سهیلا منصوریان با آب های آزاد کیش / وقتی دختران سرزمین مان تصمیم می گیرند ناخدای زندگی خود باشند معجزه همان جا رخ میدهد !
تصاویر حیرت انگیز از خانه حریری تبریز/ نخستین موزه مطبوعاتی ایران/ معماری فوق العاده قاجار