دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

سریع ترین روش برای خشک کردن لاک ناخن 

سه شنبه، 28 مرداد 1399
لاک ماهیتی مایع دارد و مدتی پس از اعمال شدن روی ناخن طول میکشد تا به طور کامل خشک شده و خودش را بگیرید. اگر حوصله ندارید که صبر کنید و یا کار ضروری دارید که باید زودتر انجام دهید، قبل از لاک زدن یک کاسه پر از آب و یخ بیاورید و پس از اتمام لاک زدن دست یا پای خود را درون کاسه قرار دهید.

اگر جزء علاقمندان به لاک هستند و همیشه به ناخن هایتان لاک میزنید، شما را به خواندن این مقاله دعوت میکنیم. در این مقاله تعدادی ترفند ساده که بهتر است در هر بار لاک زدن مورد استفاده قرار دهید، معرفی شده است که روند لاک زدنتان را آسان و بهتر میکند..لاک ماهیتی مایع دارد و مدتی پس از اعمال شدن روی ناخن طول میکشد تا به طور کامل خشک شده و خودش را بگیرید. اگر حوصله ندارید که صبر کنید و یا کار ضروری دارید که باید زودتر انجام دهید، قبل از لاک زدن یک کاسه پر از آب و یخ بیاورید و پس از اتمام لاک زدن دست یا پای خود را درون کاسه قرار دهید. دمای پایین خیلی زود باعث خشک شدن لاک میشود و دیگری نیازی به صبر کردن ندارید.

سریع ترین روش برای خشک کردن لاک ناخن

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که تصمیم بگیرید ناخن هایتان را لاک بزنید , اما زمان کافی برای خشک شدن آن نداشته باشید؟ و یا هنگامی که لاک زده اید و به دلیل اینکه لاک دیر خشک می شود,با عجله کردن زحمت خود را به باد داده باشید.

استفاده از آب یخ

لاک وقتی که در سرما قرار بگیرد سریعتر خشک می شود. پس می توانید ناخن های لاک زده را در آب یخ قرار دهید و به سریعتر خشک شدن آن کمک کنید. قبل از اینکه لاک زدن را شروع کنید یک کاسه آب و مقداری یخ را کنار دستتان آماده کنید و به محض اینکه لاک زدید انگشتانتان را در آب یخ فرو ببرید و۲ تا ۳ دقیقه صبر کنید.

دستتان را در فریزر بگذارید

همان کاری که برای خشک شدن لاک با آب یخ انجام دادید را می توانید این بار داخل فریزر انجام دهید و به سادگی لاک هایتان را سریعتر خشک کنید.برای این کار چند دقیقه دستتان را در فریزر قرار دهید.

از لوازم گردگیری برای ناخن ها استفاده کنید

از وسایل گردگیری که افراد برای گردگیری خانه و کنج ها و وسایلی مانند صفحه کلید استفاده می کنند برای خشک کردن لاک می توان استفاده کرد. این وسایل که هوا را با فشار به بیرون می دمند باعث خشک شدن سریع تر لاک می شوند. چندین مرتبه هوا را از این وسیله به لاک انگشتان بدمید ولی مواظب باشید که کمی با فاصله این کار را انجام دهید.اگر فشار هوا را از نزدیک بدمید زحمت خود را به هدر داده اید.

از لایه نازک تری از لاک استفاده کنید

اگر از یک و یا دو لایه ضخیم لاک استفاده کنید این لایه ضخیم به سختی خشک می شود. به جای آن می توانید با سه لایه و یا بیشتر و با ضخامت کمتر لاک بزنید. بعد از هر لایه سه دقیقه به آن زمان بدهید.اگر چه این زمان طولانی به نظر می رسد اما از مدت زمانی که برای خشک شدن یک لایه ضخیم صرف می شود بسیار کمتر است.

سشوار سرد

اگر سشوار شما علاوه بر حرارت گرم، روی باد سرد یا دمای معمولی هم تنظیم می شود، بهتر است بعد از لاک زدن، چند ثانیه ای روی ناخن های تان سشوار سرد بکشید. خواهید دید که ظرف چند ثانیه لاک روی ناخن های تان خشک می شود.

اسپری خالی

اگر اسپری بدن، یا اسپری خوش بو کننده ای دارید که به تازگی تمام شده است، آن را دور نیندازید. همیشه مقداری هوای سرد فشرده در اسپری ها باقی می ماند که می توانید با قراردادن ناخن های تان در معرض آن، لاک را تثبیت کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI