صرافی های ایرانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال

  شنبه، 17 خرداد 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
صرافی های ایرانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال
خدمات بسیاری در رابطه با رمزارزها در صرافی های ایرانی ارزدیجیتال ارائه می شوند. خرید و فروش ارزهای دیجیتال از اصلی ترین این فعالیت هاست. همچنین صرافی ها می توانند نقش یک واسطه را میان خریدار و فروشنده ایفا کنند. این پلتفرم p2p نام دارد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، اگر به دنبال یک اکسچنج یا صرافی ارز دیجیتال برای خرید، فروش و نگهداری دارایی های رمزارزی خود هستید، باید بگوییم که این مقاله شما را در انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال، با توجه به شرایط و معیارهای مدنظرتان کمک خواهد کرد. در ابتدا لازم است تا با مفاهیم پایه و همچنین معیارهای انتخاب آشنا شوید و در ادامه به معرفی بهترین صرافی های ایرانی ارزدیجیتال می پردازیم.

قبل از اینکه در مورد صرافی ارز دیجیتال بگوییم، یادآوری های زیر را ببینید؛

  • ارزهای دیجیتال یا ارز رمزنگاری شده، یک دارایی دیجیتال است که به کمک علم رمزنگاری امنیت آن تضمین شده است.
  • نام دیگر Cryptocurrency رمزارز است.
  • مهمترین ویژگی ارزهای دیجیتال (رمزارزها) متن باز بودن، ذخیره سازی در دفاتر توزیع شده و عدم تبعیت از سیاست ها و قوانین محدود کننده دولتی است.
  • محبوب ترین ارز دیجیتال «بیتکوین» و بعد از آن «اتریوم» است.
  • مبادله ارزهای دیجیتال یا رمزارز در اکسچنج اتفاق می افتد. به عنوان مثال، شما می توانید در نوبیتکس بیتکوین بفروشید و آن را به ریال تبدیل کنید. شما حتی می توانید در اکسچنجی مثل بایننس، بیت کوین را با اتر مبادله کنید.
  • در این مقاله اکسچنج یا صرافی معادل هم در نظر گرفته می شوند. اگر بخواهیم دقیق تر باشیم، صرافی ها دو نوع هستند. صرافی های عامل، که در آن کاربر با صرافی معامله انجام می دهد و صرافی های غیرعامل یا بازارها که در آن کاربران با یکدیگر معامله می کنند.

چه خدماتی در صرافی های ایرانی ارزدیجیتال ارائه می شود؟

خدمات بسیاری در رابطه با رمزارزها در صرافی های ایرانی ارزدیجیتال ارائه می شوند. خرید و فروش ارزهای دیجیتال از اصلی ترین این فعالیت هاست. همچنین صرافی ها می توانند نقش یک واسطه را میان خریدار و فروشنده ایفا کنند. این پلتفرم p2p نام دارد.

صرافی ایرانی ارزدیجیتال والکس

والکس یکی از صرافی های قدرتمند ایرانی است. در والکس خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در پلتفرمی حرفه ای و امن انجلم می شود. در صرافی والکس، کاربران قیمت های پیشنهادی خرید و فروش ارزهای دیجیتال را اعلام می کنند و به طور مستقیم می توانند با هم به معامله ارز دیجیتال بپردازند. سخت شدن دسترسی به بازارهای جهانی و همچنین وجود کلاهبرداری های داخلی باعث شد تا والکس سعی کند فضایی امن و حرفه ای برای ایرانیان فراهم کند. ذخیره ی دارایی ها در والکس به صورت سخت افزاری (Cold Storage) برای جلوگیری از سرقت ارزهای دیجیتال انجام می شود. این صرافی ایرانی ارزدیجیتال ارزهایی چون بیت کوین ، اتریوم و … را پوشش می دهد. در والکس امکان معامله در هر ساعت از شبانه روز وجود دارد.

نوبیتکس

نوبیتکس از یکی از صرافی های ایرانی ارزدیجیتال است که در حوزه ی خرید و فروش رمزارزها فعالیت می کند. مهم ترین قابلیت نوبیتکس، امکان سفارش دهی در بازار های رقابتی است. این صرافی کیف پول اختصاصی و حفاظت از کلید خصوصی به صورت آفلاین برای جلو گیری از هک شدن دارد. امکان معامله در نوبیتکس در هر ساعتی از شبانه روز وجود دارد. صرافی مذکور رمزارزهای گوناگونی را پوشش می دهد.

صرافی اکسیر

اکسیر یک صرافی ایرانی است که به منظور خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارز ها با واحد پولی ریال استفاده می شود. احراز هویت کامل کاربران، بصورت اتوماتیک با استفاده از زیرساخت های موجود کشور در این صرافی انجام می شود. صرافی اکسیر کیف پولی الکترونیکی با قابلیت شارژ و برداشت بصورت اتوماتیک و آنی ارائه می دهد. کاربران می توانند با استفاده از نمودارهای اکسیر به درک درستی از وضعیت موجود و گذشته بازار رسیده و تا حد امکان تصمیم درست را برای انجام معاملات خود اتخاذ نمایند.

رمزینکس

رمزینکس صرافی ایرانی است که برای خرید و فروش ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و تتر به کار می رود. این صرافی خدمات متنوعی از جمله پشتیبانی دارد و برای افراد مبتدی مناسب است. رمزینکس بستری امن، ساده و بی واسطه است تا ضمن کاهش ریسک های تحریمی ایرانیان ناشی از مبادله و نگهداری رمزارزها در اکسچنج های بین المللی و ریسک های کلاه برداری در بازارهای غیررسمی، بتواند به واسطه ی شفاف سازی قیمت ارزهای دیجیتال در بازارهای ریالی و دلاری، قیمت واقعی رمزارزها را برای کاربران مشخص کرده و در اختیار کاربران قرار دهد.

بیدارز

صرافی بیدارز ، یکی از پرطرفدارترین صرافی ها در بین کاربران ایرانی است. این صرافی امکان خرید و فروش آسان و امن را برای کاربران فراهم کرده است. این صرافی لیست بزرگی از ارز های دیجیتال را برای معامله فراهم کرده است که از دیگر مزایای این سایت به شمار میرود. شما پس از ثبت نام و اهراز هویت در سایت بید ارز میتوانید ارز خود را به قیمت مورد نظر خود ثبت کنید. سپس کاربران دیگر پس از نگاه به لیست فروش ارز های سایت درخواست شما را قبول کرده و خرید میکنند. همینطور هم برعکس میتوانید ارز مورد نظر خود را که میخواهید بخرید به قیمت مورد دلخواه خود ثبت کنید. سپس کاربران دیگر اگر قیمت شما مورد پسندشان باشد ارز خود را به شما میفروشند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (457 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (322 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (218 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (22 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (11 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (6 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (6 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند