سعید جلیلی در اجتماع حامیان و فعالان ستادی خود: وظیفه داریم به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم

  یکشنبه، 17 تیر 1403 ID  کد خبر 395977
سعید جلیلی در اجتماع حامیان و فعالان ستادی خود: وظیفه داریم به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم
ساعدنیوز: سعید جلیلی در اجتماع حامیان و فعالان ستادی خود در تهران گفت: ساعاتی پیش با دکتر پزشکیان جلسه داشتم و به ایشان گفتم ما وظیفه خود می‌دانیم که در مسیر انقلاب، مسیر کشور و قوای سه گانه از جمله دولت و رئیس جمهور محترم منتخب کمک کنیم و این وظیفه ما است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، اجتماع حامیان سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری امشب (شنبه، 17 تیرماه) با حضور این نامزد انتخابات،‌ محسن منصوری و جمعی از فعالان ستادهای انتخاباتی او در مسجد امام صادق(ع) تهران برگزار شد.

منصوری: در انتخابات یاد گرفتیم از هم حمایت کنیم

محسن منصوری در بخشی از این اجتماع عنوان کرد: در انتخابات یاد گرفتیم که با همکاری یکدیگر برای سربازی حضرت آقا فعالیت کنیم و یاد گرفتیم که اگر هدفمان ک هدف مقدس باشد خدا نیز به آن برکت می‌دهد.وی افزود: ما تدارکی برای انتخابات ندیده بودیم و ننشسته بودیم از سال‌ها قبل کار تشکیلاتی یا هزینه آنچنانی انجام دهیم. رئیس ستاد انتخابات جلیلی عنوان کرد:‌ آقای دکتر جلیلی دیروز و پریروز با اختلاف ترند اول توییتر بود علت آن وجود شبکه متدین، مومن و معتقد مردمی بود که به صورت خودجوش پای کار انقلاب ایستاده است و باید این سرمایه را حفظ کنیم. وی ادامه داد: همچنین؛ از نظر تبلیغی جریان گسترده تبلیغی تا دل روستاها و شهرها کشیده شد و از این سرمایه‌ای که به لطف خداوند متعال ایجاد شده باید استفاده کنیم.منصوری تاکید کرد: توهین ها و تخریب هایی که اتفاق افتاد طبیعت انتخابات است اما یاد گرفتیم از هم حمایت کنیم و پشت هم بایستیم و این ها سرمایه ای است که در جریان های مومن و انقلابی روز به روز دارد تقویت می شود.

جزئیات دیدار سعید جلیلی با رهبر انقلاب

در ادامه، سعید جلیلی گفت: آنچه امروز این جمع را کنار یکدیگر جمع کرده است این نیست که یک حرکت صرف سیاسی برای یک شخص باشد بلکه حرکت بسیار فراتر از این است. وی افزود: این حرکت یک حرکت و کار بزرگ است که کمک می‌کند تا شما در این عرصه‌ای که می‌خواهید برای دین خدا سربازی کنید، این بستر را برای شما فراهم می‌کند تا این کار را انجام بدهید لذا این کار فراتر از یک موضوع یا جمع‌شدن رای یک فرد در عرصه‌ای محدود یا خاص است بلکه یک حرکت عظیم است. نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به دیدار چند ساعت قبل خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد: در ملاقاتی که عصر امروز با نایب امام زمان رهبری معظم انقلاب داشتم، ایشان از فعالیت‌های شما در ایام انتخابات رضایت داشتند. رویکرد تبیینی که در عرصه انتخابات صورت گرفت و اگر ایجاد زمینه برای شور و شوق مردمی در انتخابات انجام شد، همانگونه که خدمت رهبر انقلاب هم عرض کردم نتیجه کار شما بوده است.وی ادامه داد: جمع زیادی از جوانان عزیزان پیشکسوتان خانم‌های محترم و آقایان گرامی و نوجوانان ما در هر کجا که می‌رفتیم با وجود همه مشکلات با همه اخلاص، مجاهدت و صداقت به یاری دین خدا برخاسته بودید. این دعایی که امام رضا علیه السلام به ما تعلیم فرمودند که در زمان غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بخوانید؛ «خدایا، ما را در حزب امام زمان قرار بده.»

کاری که از سال 92 آغاز کردیم با قدرت ادامه خواهد داشت

جلیلی افزود: هنگامی که به امر امام زمان قیام کنید آنگاه در حزب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار خواهید گرفت. آنجا بیان می‌کنند که از خدا بخواهید که دچار تنبلی و سستی نشوید. نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: حرکتی که شما انجام دادید در حد خودم به عنوان برادر کوچکتر شما گواهی می‌دهم که کار شما یک کار مجاهدانه و مخلصانه بود که برای فرد یا یک کار سیاسی نبود بلکه همه حرکت انجام شده همانگونه که حضرت امام حسین علیه السلام فرمودند آنچه از جانب ما صورت می‌گیرد از جنس رقابت برای کسب قدرت و ثروت نیست بلکه برای اصلاح در سرزمین‌های خدا است و افرادی که به آن‌ها ظلم و ستم شده است، رها شوند و حدود الهی برپا شود.وی افزود: اگر نسبت به این موضوع اشراف داشته باشیم و همه شما درک عمیقی از آن دارید که نشانه آن پای کار آمدن همه شماست، این حرکت یک حرکت بزرگ و مستمر است که تابعی از نوسانات سیاسی روز نیست بلکه یک حرکت جدی است.جلیلی عنوان کرد: به خاطر دارم سال 92 در چنین جلسه‌ای عنوان کردم که کار ما تازه شروع شده است. واقعاٌ این کار را با همین نگاه دنبال کردیم که با وجود اتمام انتخابات امروز عرض می کنم کار ما خیلی وقته شروع شده است و کار بزرگی است.وی ادامه داد: کار ما خیلی وقت است که شروع شده و با قدرت ادامه خواهد داشت و این‌گونه نیست که بگوییم این کار در یک نقطه تمام شد چون این کار یک کار بزرگ است، رهبری معظم انقلاب در پیامی که درباره انتخابات خطاب به رئیس جمهور منتخب صادر فرمودند بیان کردند که یک افق بلند و روشن را در نظر داشته باشید.

شما افق‌های بلند و روشن را در نظر داشتید

جلیلی تاکید کرد: این تعبیر ایشان بود که در این قضیه شما افق‌های بلند و روشن را در نظر بگیرید. افتخار جمع شما بود که در فضایی که همه می‌خواستند القای ضعف، مشکلات و ناامیدی کنند، گفتمانی که شما پرچم آن را برافراشته و پیگیری می‌کردید همان فرمایش رهبر معظم انقلاب بود که شما افق‌های بلند و روشن را در نظر داشتید. لذا توانستید 14 میلیون نفر از مردم را در این فضا همراه کنید که کار بسیار ارزشمندی است.وی افزود: اگر همه ما از این موضوع درک داریم این حرکت یک حرکت بزرگی است که پایان نیافته، بلکه کار ما خیلی وقت است شروع شده و با قوت ادامه خواهیم دادید.جلیلی گفت:‌ شما افق‌های بلند و روشن را نگاه می‌کردید و کارهای عظیمی را برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی انجام دادید و توانستید 14 میلیون نفر را در این انتخابات با خود همراه کنیم.وی ادامه داد: فضای دوستی و همدلی را که ایجاد شده قدر بدانیم و دچار حاشیه نشویم.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: ساعاتی پیش با جناب آقای پزشکیان جلسه داشتم و به ایشان گفتم ما وظیفه خود می‌دانیم که در مسیر انقلاب، مسیر کشور و قوای سه‌گانه از جمله دولت و رئیس جمهور محترم منتخب کمک کنیم و این وظیفه ما است.به گفته وی، اگر جایی دیدیم که خطایی اتفاق می افتد در جایگاه خودمان مسئول هستیم کمک کنیم تا آن خطا اصلاح شود. نباید سکوت کنیم و بگوییم رقیب ما بوده است.جلیلی با بیان اینکه دولت سایه بر مبنای گفتمان دینی است، گفت: دولت سایه در دولت رقیب اگر هست برای دولت رفیق هم هست.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (468 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (359 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (221 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (89 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (82 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (28 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (21 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (18 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (11 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر)
تیتر امروز   
معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره
پیام احساسی پرویز پرستویی خطاب به پزشکیان از زبان فاطمه همسرش/ مسعود جان...
تیم 8 نفره تروریستی حمله کننده به آراء مردم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند
(ویدئو) گریه دیدنی رحمت سریال "پایتخت" برای منقرض شدن نسلش / خیلی با استعداده نگران نسلشم هست😂
یادی کنیم از عکس زیبای مرحوم ماه چهره خلیلی، جاریه سریال "مختارنامه"، با لباس عروس ساده ولی شیک، در کنار پارسا پیروزفر، بهنام سریال "در انتهای شب"
(عکس) شهری که متفاوت‌ ترین «پشت‌ بام‌ های» جهان را دارد!
(عکس) داماد مسعود پزشکیان کیست/ تحصیلات و شغل فعلی زهرا پزشکیان و همسرش
(تصاویر) لحظات زیبایی از قرآن گرفتن دختر پزشکیان، زهرا، برای راهی کردن پدر
(تصاویر) نگاهی به استایل های ایرانی پسند و شیک احسان علیخانی، مجری و برنامه ساز "جوکر 2"/ استایل های مامان پسند احسان علیخانی👌
سنگ تمام مژده لواسانیه برای رئیس جمهور ایران با انتشار عکس دیده نشده از مسعود پزشکیان و دختر جوانش/ نیم ست پاپیونی دخترشون چه شیکه
خطرناک ترین و در عین حال زیباترین ترند آرایش در مصر باستان/ ریسک بزرگی که زنان مصر بخاطر زیبایی افسانه ای خود، به جان می خریدند
(ویدئو) آواز تلخ و جانسوز مهدی یغمایی بر مزار برادرش
خنده دارترین سکانس فصل یک " جوکر 2" که هرگز فراموش نمیشه/ مطمئنا تاریخ این مشاعره نیما شعبان نژاد و رادش رو یادش میمونه تا ابد🤣
(عکس) بهاره رهنما به کدام نامزد رای داد؟/تصویری متفاوت و دیده نشده از بهاره رهنما پای صندوق رای در تالار وحدت
(عکس) تصویر خنده دار و دهه شصتی از تیپ دامادی بهرام افشاری با یک کت زرد و موهای فرفری