سفارش چاپ فوری مقاله isi

  شنبه، 02 فروردین 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
سفارش چاپ فوری مقاله isi
زمان در انجام فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی موضوع بسیار مهمی می‌باشد و باید تا حد امکان در زمان صرفه جویی شود. در واقع امتیازات پژوهشی تا یک زمان محدودی برای شما مهم می‌باشد بنابر این دانشجو باید تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیرد تا بتواند هر چه سریعتر مقاله خود را در ژورنالهای مد نظرش به چاپ رساند.

چاپ مقاله

دانشجو برای تقویت رزومه و برای دست یابی به موفقعیت های اجتماعی و شغلی نیاز به تقویت رزومه دارد. رزومه یک دیدگاه کلی از دانشجو برای داوران حاضر در یک جلسه ارائه می کند و مجموعه ای از ویژگی های رفتاری و علمی و تحصیلی دانشجو می باشد و همچنین تمام فعایت های تحقیقی و پژوهشی که دانشجو در طول دوران تحصیلی خود انجام می دهد از جمله ترجمه یا چاپ کتاب و مقاله باید در این رزومه گرد آوری شود و به داوران ارائه گردد. مقاله یکی از رسمی ترین و معتبر ترین آثار علمی در دنیا محسوب می گردد و چندین سال است که مقالات به عنوان حامل اطلاعات تخصصی در دنیا شناخته می شوند. ژورنالهای بسیاری در رابطه با ترویج و انتشار این آثار علمی در دنیا به وجود آمده اند که دسترسی به مقالات علمی را در دنیا به مراتب ساده تر کرده اند. البته قابل ذکر است که مجلات از لحاظ سطح علمی در دسته بندی های منتفاوتی قرار می گیرند و هر مقاله باتوجه به سطح علمی و حوزه تخصصی در یک ژورنال معین به چاپ می رسد. از جمله ژورنالهای معتبر و شناخته شده در جهان که رقابت بسیاری برای دست یافتن به امتیاز چاپ مقاله در این ژورنالها وجود دارد ژورنالهای isi می باشد.

موسسه اطلاعات علمی تامسون رویترز ملقب به isi چندین سال است که این موسسه در سطح جهان رتبه یک مقاله های تخصصی را به خود اختصاص داده است این موسسه در تمامی حوزه ها پذیرش مقاله دارد اما فقط مقالاتی را پذیرش می کند که ناب باشند و سطح علمی بسیار بالایی داشته باشند. مجلات این مجموعه به دو دسته ایمپکت دارد jcr و بدون ایمپکت isi تقسیم می شوند.

تصویر

اهمیت و ضرورت چاپ مقاله isi

تلاش برای دستیابی به یک شغل و موقعیت اجتماعی در تمامی انسان ها ممکن است وجود داشته باشد و انسا دائما در حال تلاش برای دسیدن به جایگاههای علمی و شغلی بالاتر می باشد که برای رسیدن به چنین موقعیت اجتماعی نیاز به امتیازات پژوهشی دارد. ژورنالهای isi معتبرترین راه برای تقویت رزومه شما عزیزان می باشد از طریق ارائه یک مقاله تخصصی و ناب در ژورنالهای معتبر امتیازات بسیار زیادی را کسب نمایید از جمله امتیازات چاپ مقاله در ژورنالهای isi می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • امکان موفقیت در مصاحبه دکتری در تمامی رشته ها با ارائه مقاله علمی در مجلات خارجی
  • کسب نمره کامل در پایاننامه دوره کارشناسی ارشد
  • کسب امتیاز در مصاحبه های شغلی و استخدامی
  • توانایی جذب شدن در هیات علمی
  • امکان اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه های خارج از کشور
  • چاپ مقاله برای اساتید سبب افزایش رتبه علمی می شود
  • افزایش حقوق و مزایای شغلی را برای آنها در پی دارد

زمان چاپ مقاله به چه عواملی بستگی دارد؟

زمان چاپ مقاله در ژورنالهای معتبر متفاوت می باشد و بستگی به نظرات داوران دارد همچنین تعداد مقالاتی که به یک ژورنال ارسال می شود تاثیر مستقیم در زمان پذیرش مقاله دارد. ژورنالهای خارجی isi اغلب زمان داوری شان بیشتر از یک ماه می باشد و با توجه به اعتبار بالای این نوع مقالات داوری بسیار سختگیرانه ای دارند.

عوامل اصلی تاثیر گذار در زمان داوری مقاله:

موضوع مقاله: موضوعی که برای مقاله isi انتخاب می کنید تاثیر مستقیم در زمان داوری مقاله شما دارد عنوان هر چقر جذاب و تاثیر گذار باشد داوران آنرا در اولویت قرار خواهند داد بنابراین تا حدی که می توانید عنوان مقاله isi را جذاب و تاثیر گذار انتخاب کنید.

سطح کیفی مقاله: مطالب مندرج در مقاله نیز رابطه مستقیم با زمان پذیرش مقاله دارد اگر مقاله شما دارای اطلاعات مفید و تاثیر گذار باشد و با کیفیت بالایی ترجمه و ویرایش شده باشد یقینا از دید داوران مورد توجه واقع خواهد شد و هر چه سریعتر پذیرفته خواهد شد.

کیفیت و اعتبار ژورنال: ژورنالها زمان داوری متفاوتی دارند و چنانچه برای اخذ پذیرش از ژورنال عجله دارید بهتر است ژونالی را انتخاب نمایید که زمان داوری کمتری داشته باشد.

تعداد مقالاتی که هر ژورنال در طول سال پذیرش می کند: با اینکه تعداد مقالاتی که به هر ژورنال ارسال می‍ شود ممکن است متفاوت باشد اما از بین مقالات ارسال شده تنها تعداد محدودی قابل چاپ در ژورنال خواهند بود و اولویت با مقالاتی می باشد که بار علمی قوی تری داشته باشند.

زمان داوری ژورنال متفاوت می باشد و ممکن است چند هفته حتی چند ماه به طول انجامد اما با به کار گیری تکنیک هایی از جمله انتخاب عنوان مناسب و انتخاب ژورنال متناسب با سطح کیفی مقاله می توانید زمان داوری را به حداقل برسانید.

تصویر

سفارش چاپ فوری مقاله

اگر برای چاپ مقاله در ژورنال انتخابی خود عجله دارید و می خواهید هرچه سریعتر نتیجه تحقیقات خود را در یک ژورنال به ثبت رسانید می توانید از افراد با سابقه در این حوزه کمک بخواهید امروزه موسسات معتبر بسیاری وجود دارد که خدمات دانشگاهی ارائه می کند اما انتخاب شما باید هوشمندانه باشد زیرا زمانی برای آزمون و خطا ندارید و بهتر از موسسه یا فردی که انتخاب می کنید موسسه معتبری باشد و بتواند تضمین پذیرش فوری مقاله بدهد. همچنین هزینه زیادی برای اخذ پذیر فوری از شما دریافت نکند کلیک کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (657 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (92 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (64 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (59 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان