سفارش نگارش پایان‌نامه

  یکشنبه، 25 خرداد 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
سفارش نگارش پایان‌نامه
پایان‌نامه نویسی اولین کار تحقیقی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد میباشد و برای ارائه پایان‌نامه دچار استرس میشوند از این رو فقط به دنبال راهی هستند که بتوانند سفارش نگارش پایان‌نامه دهند. در این مطلب تصمیم دارین در مورد سفارش پایان‌نامه و عواقبی که ممکن است در پی داشته باشید اطلاعاتی ارائه دهیم و نحوه نگارش جامع پایان‎نامه را آموزش دهیم.

پایان نامه نویسی چگونه است؟

یکی از بزرگترین دغدغه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد ارائه پایان نامه میباشد. پایان نامه نویسی اغلب برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد مرحله سرنوشت ساز و بسیار دشواری به حساب می آید و همیشه سعی میکنند این مرحله را به نحوی پشت سر گذارند. از این رو اغلب به دلیل اینکه اطلاعات کافی عواقب سرقت علمی و سفارش پایان نامه نویسی به موسسات و اشخاص سودجو ندارند ممکن است سعی کنند دست به چنین اقدام های ناشایست و غیر اخلاقی بزنند و نگارش پایان نامه را به موسسات واگذار کنند. در این مطلب تصمیم داریم شما را با کاربرد ها و اهمیت پایان نامه آشنا کنیم و همچنین نحوه نگارش یک پایان نامه کاملا تخصصی را برای شما بیاموزیم. از طرفی قبل از هر چیز بهتر است با مجازات سرقت علمی و استفاده از دانش دیگران در ارائه پایان نامه آشنا شوید.

مجازات و عواقب سفارش پایان نامه نویسی

خرید و فروش پایان نامه و سفارش پایان نامه به موسسات و دفاتر پژوهشی نا معتبر که بدون مجوز و به دلیل سود شخصی فعالیت دارند برای دانشجویان مجازات بسیار سنگینی در پی دارد از جمله مجازاتی که در سالهای اخیر برای این گونه دانشجویان در نظر گرفته شده است عبارتند از : محرومیت از تحصیل، محرومیت از آزمون ها و ... متناسب با هر تخلف در نظر گرفته شده است. شدیدترین مجازات برای تخلف استفاده از پایان نامه دیگران است که مجازات این تخلف اخراج دانشجو از دانشگاه است. بهتر است دانشجویان به خاطر پایان نامه شان خود و دانشگاه را زیر سوال نبرند و کلیه امتیازات پژوهشی و مدارک تحصیلی که تا کنون با زحمت کسب کرده اند را از دست ندهند از این رو توصیه میکنیم موارد غیر اخلاقی را کنار گذارید و به غنوان یک دانشجوی موفق فعالیت تحقیقی و پژوهشی را آغاز کنید تا بتوانید پایان نامه ارائه کنید و برای جامعه و دانشگاه خود مفید واقع شوید.

تصویر

اهمیت پایان نامه ها

  • پایان نامه موجب رزومه علمی و کاری برای فرد محسوب می شود .
  • تنها راه قوی نمودن رزومه و دادن مقاله ، پایان نامه قوی و باکیفیت است .
  • یکی از مهم ترین راه های مهاجرت تحصیلی ، پایان نامه خوب است .
  • یکی از مهم ترین راه های ورود به مقطع دکترا ، پایان نامه است .
  • بدون داشتن یک پایان نامه قوی نمی توان انتظار مقالات معتبر داشت .
  • تنها تفاوت افراد متخصص با مدرک فوق لیسانس و دکتری ، پایان نامه است .
  • به جای صرف زمان و هزینه زیادی برای قبولی در دکترا پایان نامه خوب تهیه کنید .
  • به جای هزینه های گزاف برای وکیل جهت مهاجرت آسان ، پایان نامه خوب و قوی بنویسید .
  • طبق آمارگرفته شده مهاجرت تحصیلی تنها راه آسان مهاجرتی شناخته شده است .

راهنمای نگارش پایان نامه

دستور العمل جامعی برای نگارش پایان نامه وجود دارد که دانشجویان میتوانند با در نظر گرفتن این قوانین و چهارچوب استاندارد نگارش پایان نامه را آغاز کنند. پایان نامه نویسی مراحل چندان دشواری ندارد فقط کافی است اصول و قواعد را به خوبی بشناسید و سپس با دقت و حوصله نگارش را آغاز کنید یقینا همه میتوانند نویسنده پایان نامه خود باشند و همه دانشجویان مهارت و قدرت کافی برای ارائه پایان نامه دارند بنابر این با حفظ اعتماد به نفس با ما همراه باشید.

ساختار کلی پایان نامه

یک پایان نامه از بخش های متنوعی شامل موارد زیر تشکیل می گردد:

  • صفحات آغازین
  • فصول پایان نامه
  • منابع و مراجع
  • ضمیمه ها پیوست
  • صفحات پایانی (چکیده انگلیسی، صفحه عنوان انگلیسی)

فصل بندی پایان نامه:

  • فصل اول پایان نامه: طرح مساله در این بخش موضوع مورد مطالعه را تعریف کرده و به دلیل انتخاب مورد تحقیق اشاره می کنند. به طور کلی در این فصل اهداف کلی و جزیی و تعیین قلمرو مکانی و زمانی تحقیق را شرح می دهند.
  • فصل دوم پایان نامه: مروری بر ادبیات مقدمه که سرآغاز متن تحقیق است را در این فصل شرح می دهند. مقدمه اهداف و اهمیت تحقیق را بین کرده و سوالات پژوهشی در ذهن خواننده ایجاد می کند.

  • فصل سوم پایان نامه: روش تحقیق و حل مساله دراین بخش روش جمع آوری داده ها، جمعیت مورد مطالعه و روش تجزیه و تحلیل را شرح می دهند.
  • فصل چهارم پایان نامه: یافته ها و نتایج تحقیق این فصل از رساله به تجزیه و تحلیل داده ها و بررسی نتایج آماری)درصد و فراوانی، ضریب همبستگی، آزمون تی، اف و ...( اختصاص دارد و شامل جدول، شکل و نمودار می باشد.
  • فصل پنجم پایان نامه: نتیجه گیری در آخرین فصل رساله نتایج تحقیق را تجزیه و تحلیل می کنند و محدودیتهای در اختیار و خارج از اختیار پژوهشگر را توضیح می دهند. در این بخش می توان پیشنهادات اجرایی و پیشنهادات پژوهشی را شرح داد. این جمع بندی کلی حاصل از نتایج تحقیق باید حدود یک تا دو صفحه باشد.

به این ترتیب پایان نامه ها پنج فصل دارند و فصول پایان نامه به ترتیب فوق میباشد برای نگارش هر بخش از پایان نامه باید قواعد و تعداد کلمات مشخص را در نظر بگیرید.

تصویر

ارکان هر فصل

  • هر فصل باید شامل موارد زیر باشد.
  • یک مقدمه که وظیفه معرفی فصل و هدف از نگارش آن را بیان می کند.
  • یک پاراگراف متن که جزئیات را پوشش می دهد.
  • یک نتیجه گیری که به مرور نکات اصلی عنوان شده در فصل و همچنین بررسی هدف های نگارش شده در بخش مقدمه می پردازد تا ثابت کند که این انتظارات برآورده شده اند.
  • در انتهای هر فصل از طریق توضیح مختصری ارتباط با فصل بعدی برقرار شود.

هر فصل را با جزئیات دقیق بنویسید و سعی کنید برای اینکه شناخت بهتری حاصل شود ابتدا به سایت دانشگاه خود مراجعه کنید و قواعد اصولی پایان نامه نویسی را از آن بخش مطالعه کنید در این صورت پایان نامه کالا مطابق با قواعد دانشگاه خواهد شد و میتوانید صددرصد نمره کامل بگیرید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (648 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (199 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (153 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (59 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (29 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان