دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

سه تا از بهترین های ایران کنار هم : امین حیایی ، مبینا نعمت زاده و ناهید کیانی / مدال آوران المپیک چقدر هیجان زدن + عکس 

شنبه، 03 شهریور 1403
ساعد نیوز : عکسی از مراسم تجلیل از بانوان قهرمان و مدال آور المپیک، ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده با حضور امین حیایی در اسکای سنتر را مشاهده می کنید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، امین حیایی متولد 19 خرداد 1349 می باشد . وی بازیگر است. حیایی فعالیت خود را در سال 1370 با حضور در فیلم دو همسفر آغاز و تاکنون در آثار گوناگون، فیلم، سریال و تئاتر حضور داشته است. او برای دو فیلم شب (1386) و برف آخر (1400) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است. حیایی همچنین در سال 1396 برای بازی در فیلم شعله‌ور نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و در نهایت دیپلم افتخار نقش اول مرد را کسب کرد.

مبینا نعمت‌زاده متولد 27 اردیبهشت 1384است .وی ، تکواندوکار است و در بازی‌های المپیک تابستانی 2024 به مدال برنز دست یافت و دومین مدال‌آور زن ایران در تاریخ المپیک پس از کیمیا علیزاده لقب گرفت.

ناهید کیانی متولد 10 مرداد 1377 است .وی تکواندوکار است. او در مسابقات بین‌المللی در وزن 53 کیلوگرم بانوان و در مسابقات المپیک در وزن 57 کیلوگرم بانوان بازی می‌کند. کیانی نخستین زن ایرانی است که موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی تکواندو در تاریخ تکواندو ایران شده است. همچنین او موفق شده است در رنکینگ جهانی در رتبه نخست جهان قرار گیرد. او تاکنون تجربه حضور در دو المپیک 2020 و 2024 را داشته است و با کسب مدال نقره در المپیک 2024، پرافتخارترین ورزشکار زن ایرانی در بازیهای المپیک محسوب می‌شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) رونمایی شیلا خداداد از مادرکم سن و سال و چشم رنگی اش/بیشتر بهشون میاد خواهر باشن تا مادر و دختر😍
زندگی مخفیانه محمد اصفهانی به خاطر امضای جعلی و شکایت همسرش از او! / هاشمی رفسنجانی او را توصیه به پزشکی کرد!
(عکس) تبریک تولد الهام حمیدی به منوچهر هادی، همسر سابق یکتا ناصر
وقتی کودک درون شاهرخ استخری فعال میشه و این چنین با دختراش توی خونه ماهیگیری میکنه +ویدیو/ جمعه های باباهای دختردار اینطوری سپری میشه😍
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
(عکس) گردنبند شیک و فلزی مینا مختاری برای شروع یک روز کاری/واقعا خدای سلیقه و خوش پوشیه👌
محمدجواد ظریف و همسرش به تماشای تئاتر الناز شاکردوست و ساعد سهیلی نشستند+ویدیو/ لبخند رضایت همسر وزیر امورخارجه سابق از حضور در نمایش اصیل ایرانی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
با این فیلم پرتاب می‌شوید به دهه شصت و خاطراتش / کاش می‌شد برگردیم به اون دوران ...