دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

شعار فامیل دور بر علیه داور ویدئویی VAR بعد از خطا بر روی ببعی در برنامه مهمونی کلاه قرمزی/ کلاغ به نفع گرفته پونصدی دست گرفته 😁 +فیلم 

شنبه، 13 مرداد 1403
ساعدنیوز: در حالی که فوتبالدوستان امیدوارند که با آمدن VAR وضعیت لیگ برتر ایران بهتر شود، برنامه طنز ایرج طهماسب از روند معیوب راه اندازی این تکنولوژی در کشور انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، با وجود اینکه مسابقات لیگ برتر در هفته‌های پایانی از حساسیت بالایی برخوردارند و رقابت برای قهرمانی و بقا به اوج خود رسیده است، مهدی تاج اعلام کرد امکان استفاده از VAR در هفته‌های پایانی وجود ندارد.

او در این باره توضیح داد: ما هنوز نتوانستیم فیفا را متقاعد کنیم که بتوانیم هفته‌های پایانی را با VAR برگزار کنیم. به همین دلیل به نظرم هفته‌های پایانی را نمی‌شود با VAR تمام کرد، چون فیفا هم الان رضایتی به این امر ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه این سیستم در فینال جام حذفی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، گفت: فینال جام حذفی را احتمالا با VAR برگزار می‌کنیم. نامه‌اش را هم نوشته‌ایم و یک موافقت ضمنی هم از فیفا گرفته‌ایم.

تاج در پایان عنوان کرد: سال آینده به هر جهت باید از VAR در همه بازی‌ها یا در بازی‌های مهم استفاده شود. هفت دستگاه خریداری شده که یکی دو تا از آنها آمده و اگر 5-6 تای دیگر هم بیاید، مطمئنا می‌توانیم در ورزشگاه‌هایی که بازی‌های لیگ برتر در آن برگزار می‌شود، از VAR استفاده کنیم. البته ممکن است یکی دو تا از آنها Van VAR شود که Van VAR می‌تواند به سمت جاهایی برود که بازی‌های حساس است.

  برچسب ها: لیگ برتر VAR

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 13 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(ویدئو) معرفی امپراطوری های ابرقدرت از قرن 23 قبل از میلاد تا قرن 20 بعد از میلاد/ میدونین کدوم امپراطوری های ایران زمین جزو ابرقدرتها بودند؟
رونمایی از ماشین رولز رویس خارق العاده و پر ابهت رونالدو با فریم کرم رنگ و در هایی که برعکس باز میشن 😍/ عشق و حال لاکچری به سبک رونالدو و جورجینا + ویدیو
حضور امین حیایی در عروسی آقا رضا گلزار+عکس
(فیلم) افشای رفاقت دکتر ظریف و سید حسن نصرالله توسط خود ایشان / رفاقت شخصی دارم ولی نمی‌خواهم برای او دردسر بسازم!
نگاهی به کیک تولد چند طبقه به شکل دیزنی لند هانده ارچل بازیگر ترکیه ای +عکس/ مبارکا باشه
بشقاب میوه رنگی و خوشمزه شبنم قلی خانی برای یک عصر دل‌انگیز در قلب دبی +عکس/ ترکیب میوه های زمستانی و تابستانی😋
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ویدیو/ خانه‌ای با‌صفا و زیبا متعلق به شاگردِ "استاد کمال‌الملک"با معماری چشم‌نواز ایرانی/ گشتی رویایی در خانه موزۀ "محسن مقدم" مؤسس دانشگاه هنرهای زیبا و استاد دانشگاه تهران
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت