دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

شادی به سبک کریم باقری که کمتر دیده‌اید 

پنجشنبه، 10 تیر 1400
کد خبر: 157026
ساعد نیوز : تو این سال‌ها کمتر دیده بودیم آقا کریم به این سبک خوشحالی کند. آنهم در جریان یکی از بازی‌های لیگ برتر و در برابر تیمی، چون گل گهر که داعیه‌ی قهرمانی ندارد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ورزش سه، بیشتر شادی های کریم باقری زیر پوستی است و یا به عبارت ساده تر کم و مختصر. بیشتر شاهد هستیم او وقتی چالشی پیش می آید وارد صحنه می شود و حتی اگر لازم باشد با شوک بازیکنان تیم را به آرامش دعوت می کند. اما این بار و در بازی با گل گهر بعد از گل احمد نورالهی کریم باقری رو به عکاسان مشت هایش را گره کرد و فغانی از ته دل به نشانه ی شادی سر داد که شاید گوش فلک را کر کرد.

گل احمد نورالهی آب سردی بود بر پیکره تیم گل گهر و این تیم را که برای جبران گل خورده ی دوم و به تساوی کشاندن بازی تلاش می کرد نا امید کرد. در صحنه ی گل احمد نورالهی همه به سبک خاصی شادی کردند. یحیی گل محمدی – افشین پیروانی – کریم باقری. به نظر می رسد این برای اولین بار بود. هر یک به سمتی رفتند و به تنهایی شادی کردند. از جمله کریم باقری. چالش های این بازی شرایط را برای تیم پرسپولیس ویژه کرده بود و بی تعارف در استادیوم آزادی در برابر تیم گل گهر دقایق سخت و پرالتهابی را سپری کرد و در نهایت این گل احمد نورالهی بود که خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد و موجب شد نفس راحتی بکشند.

شادی گل آقا کریم در جریان بازی با گل گهر موجب ثبت تصویر تازه ای در فوتبال ایران و در این فصل از بازی های لیگ برتر شد؛ البته که آقا کریم پیش تر هم از پیروزی های پرسپولیس شاد می شد اما تفاوت این بار این بود که شادی اش را از ته دل بروز داد.


3 پسندیدم 5 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بهمن
3 سال پیش

کریم ادم دوست داشتنی است ولی هیچ موقع یه سرمربی و نفر اول نمیتونه باشه ،فقط تمربن دهنده خوبی هست ،با اینکه استقلالی هستم ولی شخصیت و پرستیژش رو میپسندم یاشاسین آذربایجان
پاسخ
محمد
3 سال پیش

ی دونه ایی
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

دوستش دارم
پاسخ
ف
3 سال پیش

آقا کریم گله خدانگهدارش باشه
پاسخ
سلطان
3 سال پیش

زنده باد آقا کریم✌️🌹🌹🌹🌹🌹🌹
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل اکسپت مقاله
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان