دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

شاخص کل بورس بالاخره مثبت شد 

دوشنبه، 27 مرداد 1399
کد خبر: 97403
ساعد نیوز: در حالی که شاخص کل بورس نیمه اول معاملات امروز را با سیر نزولی آغاز کرده بود در پایان نیمه دوم معاملات با رشد مثبت ۲ هزار واحدی، به رقم ۱ میلیون و ۸۱۵ هزار واحد رسید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، در حالی که شاخص کل بورس نیمه اول معاملات امروز را با سیر نزولی آغاز کرده بود در پایان نیمه دوم معاملات با رشد مثبت ۲ هزار واحدی، به رقم ۱ میلیون و ۸۱۵ هزار واحد رسید.

معاملات بازار بورس از امروز در دو نیمه انجام شد که در دقایق ابتدایی نیمه نخست، بازار تحت هیجان روند نزولی روزهای اخیر، با افت شاخص روی ۱ میلیون و ۷۰۴ هزار واحد ایستاد؛ اما در ادامه و تا پایان نیمه اول معاملات در ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه، بازار روند صعودی با شیب ملایم را در پیش گرفت و شاخص کل به رقم ۱ میلیون و ۸۰۱ هزار واحد افزایش یافت.

همزمان با آغاز نیمه دوم معاملات، شاخص کل بورس با شیب تند، سیر صعودی را ادامه داد و در پایان این جلسه معاملاتی، شاخص کل در جایگاه ۱ میلیون و ۸۱۵ هزار واحدی ایستاد.

۱۴ میلیون و ۸۱۸ هزار سهم در معاملات امروز جابه جا شد و ارزش معاملات نیز ۱۶ هزار میلیارد تومان تخمین زده می شود. ۱ میلیون و ۵۱۳ هزار فقره معامله ثبت شد و ارزش کل بازار هم به رقم ۶,۷۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

شستا، فولاد و فملی نیز با تأثیرگذاری به ترتیب ۵ هزار، ۴ هزار و ۸۰۰ و ۳ هزار و ۶۰۰ واحدی، از اصلی ترین نمادهای اثرگذار در رشد امروز شاخص کل بورس در بخش دوم معاملات امروز بودند.

بیشترین صف خرید در معاملات امروز به نماد شستا با تقاضای ۱۵۹ میلیون سهمی و بیشترین صف فروش نیز به نماد ثشاهد با عرضه ۵۰ میلیون سهمی اختصاص داشت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب