دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / خانه داری /

شام چی بپزم؟ 5 پیشنهاد سریع برای شام چی بپزم 

دوشنبه، 07 خرداد 1403
کد خبر: 390349
ساعدنیوز: شام چی درست کنم و بپزم سوالی است که خانوم ها به هنگام عصر از خود می پرسند و شما با خواندن این مطلب می توانید از این دغدغه نجات پیدا کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، پیشنهاد غذا برای شام و رسیدن به یک پاسخ خوشمزه و مقبول برای سوال شام چی درست کنم ، میتواند کمک بزرگی به اکثر شما باشد. تفاوتی ندارد که شام سبک مد نظرتان است یا دوست دارید یک غذای مجلسی طور برای شام امشب خود آماده کنید، در هر صورت یکی از سوالات کلیشه ای که خانمها می پرسند این است که شام چی درست کنم؟

1. شیرین پلو

اگر مایلید یک شام با طبع گرم میل کنید و دوست دارید علاوه بر طبخ غذای خوشمزه، به سلامت خود و اعضای خانواده تان نیز توجه کنید، شیرین پلو غذای مناسبی است. استفاده از روغن زیتون، زعفران و مواد غذایی مقوی دیگر در این رسپی، شام خوشمزه شما را مقوی تر می سازد.

2. سالاد سزار

اگر از طرفداران شام سبک وسریع هستید، سالاد سزار از سالادهای بسیار معروف و پرطرفدار ایتالیایی هست که با طعم خاص و عالی خود میتواند پیشنهاد برای شام امشب شما هم باشد. این سالاد رو میشه به عنوان یک وعده سبک و عالی و کم کالری استفاده کرد.

3. سالاد ماکارونی

سالاد ماکارونی یا همان سالاد اندونزی سالادی خوش طمع و مقوی است که برای تهیه آن به خیارشور، هویج، ماکارونی، نخود سبز، ذرت، سس و لیمو ترش نیاز است. در میان موارد موجود در لیست غذا برای شام ، سالاد ماکارونی را میتوان به عنوان غذایی انتخاب کرد که کودکان هم از خوردنش لذت می برند.

4. سالاد تبوله

در میان پیشنهادهای خوشمزه برای شام، باید گزینه ای هم برای شام رژیمی خورها در نظر گرفت. این سالاد لبنانی بسیار خوشمزه می باشد و یک شام سبک، با طعمی فوق‌العاده برای آنان که در رژیم هستند به حساب می آید.

5. دمپختک

دم پختک شیرازی یکی از بهترین غذاهای ساده و مقوی است که میتوانید تهیه کنید. این غذای شیرازی، شام ساده و فوری است که با مواد ساده می توان تدارک دید. در صورتیکه مایلید شام بدون گوشت طبخ کنید، دمپختک و دیگر غذاهای ترکیبی این چنینی که دست شما را در افزودن و کاستن مواد اولیه شام، باز میگذارند، گزینه مناسبی خواهند بود.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 08 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) آوازخوانی غیرمجاز کیانوش گرامی روی آنتن زنده بمناسبت عید غدیر/ یهو یادش اومد پشیمان شد از خواندنش و عوض کرد😂
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(ویدئو) حافظ‌خوانی جنجالی در برنامه‌ی دورهمی / تن حافظ تو گور لرزید!
چشمان پر از اشک، تسبیح در دست و ذکر خدا تنها دل مشغولیِ مادر سیدابراهیم رئیسی با گذشت نزدیک به 40 روز از فراق فرزند شهیدش +عکس
نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه
تسلی دادن و همدردی بازیگران و هنرمندان با ستاره و لاله اسکندری در مراسم ختم پدرشان +عکس/ اشک های خانم بازیگر در پی از دست دادن عزیزترین فرد زندگی اش
حذف سیدحسین حسینی از صحنه فوتبال ایران رسمی شد/ استقلال با گلر یوگسلاو بست!
(عکس) عاشقانه پدر و دختری پژمان بازغی و دخترش، نفس بازغی، به مناسبت تولدش
بیوگرافی جذاب آیتک سلامت کاپتیان تیم ملی والیبال بانوان / این روزها همه در اینستاگرام عاشق این دختر والیبالیست ایرانی شدند
جدیدترین تصاویر الناز شاکردوست در خانه ای با دکوراسیون مدرن و چوبی، به مناسبت تولد 40 سالگی اش