دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

شامپو برای رویش مجدد مو تضمینی + 5 مدل 

چهارشنبه، 27 تیر 1403
ریزش مو در خانم‌ ها و آقایان دلایل مختلفی دارد که امروزه به نسبت گذشته بیشتر شاهد این مشکل بزرگ و جدی هستیم. گاهی اوقات اگر ریزش مو در مراحل اولیه باشد یا عامل اصلی آن ژنتیک و سابقه خانوادگی نباشد، میتوان آن را از طرق مختلفی مانند خرید شامپو، مصرف مکمل های تقویتی و ... کنترل کرد و حتی به رویش مجدد موها نیز کمک کرد.

5 شامپو برای رویش مجدد مو تضمینی کدامند؟

برخی شامپوها به دلیل داشتن ترکیبات موثر، ریزش موها را کم کرده و ضخامت آن ها را افزایش می‌ دهند. این شامپوها به دلیل داشتن مواد ویژه باعث کنترل چربی پوست سر شده و در طولانی مدت ریشه موها را نیز تقویت می‌ کنند. در صورتی که شما نیز با این مشکل مواجهید و به دنبال یک شامپوی تضمینی برای رویش مجدد موهایتان میگردید، لیست زیر از بهترین شامپوهای ضد ریزش میتواند به شما کمک کند.

  • شامپو ضد ریزش Black Edition C1 آلپسین

  • شامپو ضد ریزش نیاسین و کافئین او جی ایکس

  • شامپو ضد ریزش Hybrid Sensitive آلپسین

  • شامپو ضد ریزش و تقویت کننده Alphactif آیتم

  • شامپو ضد ریزش ام کیو

پس اگر شما هم دچار مشکل ریزش مو هستید و برای خرید شامپو دچار مشکلید، در ادامه مطلب چند مدل از بهترین آنها به طور کامل معرفی و بررسی شده اند که با استفاده از آن ها می‌ توانید شانس رویش مجدد موهای خود را بالا برده و جلوی ریزش را بگیرید.

بهترین شامپوها برای کاهش ریزش و رشد مجدد مو

  1. شامپو ضد ریزش Black Edition C1 آلپسین

  • حجم: 250 میلی لیتر

  • کشور: آلمان

  • مناسب: آقایان با موهای نازک و کم پشت

  • ترکیبات: کافئین، نیاسینامید، زینک، منتول، پروتئین گندم، ویتامین B5، روغن کرچک

  • سولفات دارد

یکی از بهترین و مطمئن ترین شامپوها برای جلوگیری از ریزش مو و در نتیجه رویش مجدد موها که حل مشکل ریزش در آقایان را تضمین میکند، شامپو Black Edition C1 از برند آلمانی آلپسین است. این محصول برای مردانی که دارای موهای نازک و کم پشت هستند مناسب بوده و به دلیل داشتن ترکیبات مغذی و مواد مفید می‌ تواند سبب تحریک ریشه موها شده و از ریزش آن ها نیز جلوگیری می کند. از مهم ترین ویژگی‌ های این محصول می‌ توان به اثرگذاری سریع، کمک به رشد طبیعی موها، ضد ریزش، ضخیم و پرپشت کردن موها، مناسب استفاده روزانه و تحریک گردش خون در کف سر اشاره کرد.

  1. شامپو ضد ریزش نیاسین و کافئین او جی ایکس

  • حجم: 385 میلی لیتر

  • کشور: انگلستان

  • مناسب: آقایان و خانم ها با موهای نازک، کم حجم و دارای ریزش

  • ترکیبات: کافئین، نیاسین، دارای رایحه نعنایی

  • سولفات ندارد

این محصول نیز یکی دیگر از بهترین شامپوهای تضمینی موجود در بازار است که می‌ تواند برای رفع کم پشتی و ریزش موها مناسب باشد. از مهم ترین ویژگی‌ های این شامپو می‌ توانیم به افزایش گردش خون در مویرگ‌ های کف سر، تقویت فولیکول مو و افزایش رشد موها اشاره کرد.

شامپو ضد ریزش نیاسین و کافئین او جی ایکس یک آنتی اکسیدان قوی بوده و می‌ تواند از کف سر شما و تارهای مو در مقابل رادیکال‌ های آزاد به خوبی محافظت کند. برای استفاده بهتر باید مقداری از آن را روی موهای خیس ماساژ داده تا کف کند و پس از یک دقیقه موها را آبکشی کنید.

  1. شامپو ضد ریزش Hybrid Sensitive آلپسین

  • حجم: 250 میلی لیتر

  • کشور: آلمان

  • مناسب: آقایان با کف سر خشک و حساس

  • ترکیبات: کافئین، نیاسین، زینک، روغن کرچک

  • سولفات دارد

اگر جنس موهایتان خشک و حساس است و به دنبال یک شامپوی مناسب برای تقویت و جلوگیری از ریزش آن ها هستید، این شامپو یک انتخاب عالی و تضمینی برای شما خواهد بود. این محصول ساخت کشور آلمان بوده و حاوی ترکیبات موثر و مفیدی است. بسیاری از افراد دارای پوست سر ملتهب هستند و موهای آن ها نیز بسیار نازک است به همین دلیل می‌ توانند از این شامپو در طولانی مدت جهت ضخیم و پر پشت شدن موها استفاده کنند. آقایانی که با مشکل ریزش مو روبرو شده‌اند و کف سر آن ها نیز دچار خارش است می‌ توانند از این محصول به منظور تقویت و پاکسازی پوست سر و موهای خود استفاده کنند.

  1. شامپو ضد ریزش و تقویت کننده Alphactif آیتم

  • حجم: 200 میلی لیتر

  • کشور: ساخت ایران (تحت لیسانس فرانسه)

  • مناسب: آقایان, بانوان

  • ترکیبات: ویتامین C و آنتی اکسیدان، عصاره گریپ فروت

این شامپو نیز یک محصول ضد ریزش و تقویت کننده است که شما می‌ توانید از آن برای رشد مجدد مو استفاده کنید. این محصول تحت لیسانس فرانسه بوده و دارای عصاره گریپ فروت است از مهم ترین ویژگی‌ های آن می‌ توانیم به رطوبت رسانی قوی، افزایش ضخامت ساقه مو، تقویت فولیکول مو و بهبود ریزش مو اشاره کنیم.

این محصول یکی از بهترین شامپوهای رویش مجدد مو تضمینی است که تنها با استفاده از آن در عرض 5 هفته می‌ توانید نتایج و تاثیرات چشمگیر آن در پیشگیری از ریزش و حجیم شدن تارهای مو را مشاهده کنید. به دلیل داشتن ترکیبات آنتی اکسیدان می‌ تواند باعث رطوبت رسانی عمیق به موها شده و با افزایش جریان خون مویرگی، به ضخیم تر شدن ساقه انواع مو کمک کند.

  1. شامپو ضد ریزش ام کیو

  • حجم: 200 میلی لیتر

  • کشور: ساخت ایران با فرمولاسیون فرانسوی

  • مناسب: انواع مو

  • ترکیبات: عصاره پوست دارچین، عصاره جینکوبیلوبا، سرشار از ویتامین، منیزیم و آهن و ویتامین B5

اگر استفاده از محصولات ایرانی را ترجیح می‌ دهید باید بگوییم که این شامپو می‌ تواند گزینه مناسبی برای کاهش ریزش موهایتان باشد. این شامپو دارای مهار کننده آنزیم 5-Alfa Reductase بوده و این ماده فولیکول‌ های مو را تقویت و تارهای مو را ترمیم می‌ کند. علاوه بر این، به دلیل داشتن ترکیبات موثر استفاده از آن سبب خون رسانی به کف سر شده و به عنوان یک محرک رویش مو به حساب می‌ آید.

فرمولاسیون این محصول به گونه‌ ای است که نقش مهمی در افزایش ضخامت تارهای مو داشته و می‌ توان از آن به منظور رویش مجدد موها استفاده کرد. از دیگر خواص این شامپو افزایش رطوبت رسانی به پوست سر و تنظیم چربی کف سر است. این محصول دارای حجم 200 میلی لیتر بوده و شما می‌ توانید پس از گذشت چند هفته تاثیر آن را مشاهده کنید.

جمع بندی:

موها بیشترین تاثیر را روی زیبایی و جوانی چهره دارند؛ به همین دلیل در صورت ریزش و کم پشت شدن باید سریعا علل این اتفاق شناسایی و کنترل شود. اغلب اوقات با استفاده از شامپوهای ضد ریزش میتواند به پیشگری از این موضوع و رشد مجدد مواهی ریخته شده کمک کرد. اما کدام مدل شامپوها، تضمینی باعث رشد مجدد موها میشوند؟

شامپوهایی که از مواد موثر و فرمولاسیون غنی برخوردارند و نظرات مصرف کنندگان همواره نسبت به استفاده از آنها مثبت بوده و همیشه جزو لیست بهترین ها هستند قطعا امتحان خود را پس داده و میتوان با خیال راحت از آنها استفاده کرد. محصولاتی که در این مطلب معرفی شدند میتوانند به شما در جلوگیری از این مشکل کمک کرده و باعث‌ شوند تا موهای شما مثل سابق رشد کند. پس توصیه می‌ کنیم ابتدا در مورد هر کدام از آنها و ویژگی هایشان مطالعه کنید و سپس محصول مناسب را برای رشد مجدد و تقویت ریشه موهای خود خریداری کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
تست هوش/ حتی تیزترین ذهن‌ها نمی‌توانند در 10 ثانیه "کاسۀ شیشه‌ای" را در اتاق گربه و سگ پیدا کنند
استوری تسلیت و همدردی بازیگران با حمید گودرزی برای فوت مادرش+عکس/ از پوریا پورسرخ و ژیلا صادقی تا نعیمه نظام‌دوست و پژمان بازغی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "موش" را که در "آکواریوم" استتار کرده است، قبل از اینکه گربه شکارش کند، پیدا کنند
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی