دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

شب نشینی ابراهیم رئیسی در شب یلدا 

چهارشنبه، 01 دی 1400
کد خبر: 184308
ساعد نیوز:حجت الاسلام رئیسی شامگاه سه شنبه با حضور در یک مرکز نگهداری کودکان ایتام و معلول شب یلدا را در فضایی صمیمانه با آنان گذراند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شامگاه روز سه شنبه با حضور در یک مرکز نگهداری کودکان ایتام و معلول شب یلدا را با آنان گذراند.

رئیس جمهور در این دیدار با تبریک شب یلدا و ابراز خوشحالی از حضور در جمع این کودکان، آن ها را به خوب درس خواندن و توجه به ورزش و سلامتی خود توصیه کرد و گفت: بچه های عزیز قدر مربیان دلسوز و مهربان خود را که شبانه روز تلاش می کنند تا شرایط آرامش و راحتی شما را فراهم کنند، بدانید و بهترین قدردانی از آنان این است که خوب درس بخوانید و انسان های موفقی باشید تا بتوانید به کشور خود خدمت کنید.

رئیسی گفت: در تمام زحماتی که مربیان برای شما می کشند همه خوشی شان این است که احساس کنند شما راحت و آسوده بوده و فکر کنید در خانه تان هستید.

رئیس دولت سیزدهم همچنین با تشکر و قدردانی از آقایان و خانم هایی که در این موسسه خیریه فعالیت می کنند، گفت: شما کار بزرگی بر عهده دارید، اینکه سعی می کنید برای این کودکان خلاء وجود پدر و مادر را پر کنید و آنان را شاداب و بانشاط و امیدوار نگه دارید، مطمئنا در پیشگاه خداوند متعال از اجر و پاداش بی پایانی برخوردار خواهید بود.

رئیس جمهور ادامه داد: فعالیت در اینگونه مراکز ممکن است برای شما زحمت و خستگی داشته باشد، اما در عوض آنچه که نصیب تان می شود، بسیار با ارزش و ماندگار است.

بنابر این گزارش، موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) بطور شبانه روزی از ایتام و کودکان معلول ۳ تا ۱۲ سال و سالمندان بیمار، در ۵ مرکز در سطح شهر تهران، نگهداری می کند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
اولین تصاویر از لحظه اهدای انگشتری خاص توسط رهبر معظم انقلاب به وحید شمسایی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(فیلم) خودزنی هوادار دو آتیشه نساجی در حاشیه بازی با پرسپولیس / اگه نرم تو استادیوم خودمو میکشم!