دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

(عکس) شباهت عجیب یکی از تماشاچیان فوتبال ایران و ژاپن به رضا قوچان نژاد 😲 

چهارشنبه، 18 بهمن 1402
ساعد نیوز: در بازی اخیر ایران و ژاپن شباهت یکی از تماشاچیان حاضر در ورزشگاه به رضا قوچان نژاد، بازیکن اسبق تیم ملی، توجه ما را به خود جلب کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعد نیوز، رضا قوچان‌نژاد نورنیا (زادهٔ 29 شهریور 1366 در مشهد) بازیکن سابق فوتبال اهل ایران است.

نام مستعار رضا قوچان نژاد در کشور هلند و بلژیک گوچی است وی هم‌چنین سابقهٔ عضویت در تیم زیر 19 ساله‌های هلند را در کارنامه دارد. قوچان‌نژاد تک‌گل برتری تیم ملی ایران در برابر تیم ملی کره جنوبی را در 28 خرداد 1392 وارد دروازه کره جنوبی کرد و باعث صعود ایران به جام جهانی 2014 برزیل شد.

گل وی به تیم ملی کره‌جنوبی را مشابه گل خداداد عزیزی به استرالیا خوانده‌اند و در بین جراید و روزنامه‌ها به حماسه‌ساز اولسان معروف گشت.

او تنها گل تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال 2014 در بازی آخر مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین را به ثمر رساند. وی هشتمین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران با 17 گل ملی است. قوچان‌نژاد در تاریخ 7 تیر 1397 بعد از پایان کار ایران در جام جهانی روسیه با انتشار پستی در اینستاگرام از تیم ملی ایران خداحافظی کرد.

در بازی اخیر ایران و ژاپن شباهت یکی از تماشاچیان حاضر در ورزشگاه به رضا قوچان نژاد، بازیکن اسبق تیم ملی، توجه ما را به خود جلب کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 12 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
(ویدئو) نجات علی دایی از مرگ حتمی به لطف ایمنی بالای ماشین شاسی بلند ژاپنی بعد از یک تصادف هولناک
نگاهی به خونه زندگی قدیمی اما دلنشین هوتن شکیبا، صداپیشه بچه سریال مهمونی+عکس/ از مبلمانی با کنده هایِ قدیمی تا حیات خلوطی به سبک خانه های مادربزرگا😍
هزینه چاپ یک کتاب
ویدیو/ سخنان شنیدنی استاد عبدالمجید ارفعی به زبان پارسی باستان از توصیۀ "اهورامزدا" به "زرتشت"/ اولین مترجم کتیبۀ کوروش کبیر و تنها ایرانی مسلط به خط میخی
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدئو) انیمیشن زیبای "شجاع" به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی/ یادگیری آسان اصطلاحات خاص
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی متن