دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

شباهت باور نکردنی مجمسه "رویا میرعلمی" به خودش! / ستاره برنامه جوکر" مجسمه شده! + ویدیو و تصاویر جذاب 

شنبه، 28 مهر 1403
ساعدنیوز: تصاویر و ویدیویی از مجسمه "رویا میرعلمی" ستاره برنامه "جوکر" را که گالی هامن آن را ساخته، در این مطلب مشاهده می‌کنید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، رویا میرعلمی زادهٔ 10 شهریور 1357 در قزوین است. او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. بیشتر فعالیت‌های او در حوزه تئاتر است. او برای بازی در مجموعهٔ شمعدونی 1394 در میان عموم شناخته شد و برای بازی در سریال لیسانسه‌ها 1395–1398 جایزهٔ بهترین بازیگر زن کمدی از جشن حافظ را کسب کرد.

رویا میرعلمی یک خواهر و یک برادر دارد مادرش ملیحه سادات کرباسی بود که در اردیبهشت 1402 دار فانی را وداع گفت و نام پدرش سید جمال میرعلمی است.

رویا میرعلمی، بازیگر نقش زیبا در سریال شمعدونی سروش صحت، تحصیلات خود را در رشته طراحی صحنه تا مقطع لیسانس در دانشگاه تهران ادامه داد. او به دلیل مخالفت خانواده‌اش با بازیگری، تصمیم به تحصیل در این رشته گرفت تا کم‌کم بتواند به آرزوی خود برسد و همین‌طور هم شد.

ثمره ازدواج رویا میرعلمی و همسرش حسین کیانی یک پسر به نام کارن است که خانم بازیگر نام کارن را بدلیل علاقه به نوزاندگی کارن همایونفر برای فرزندش انتخاب کرده است. شما می‌توانید تصاویر و ویدیویی از مجسمه "رویا میرعلمی" ستاره برنامه "جوکر" را که گالی هامن آن را ساخته، در این مطلب مشاهده کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 28 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
حسن ریوندی : بزرگترین درد آدم اینه شب غذای شور بخوری بعد بخوای بری آب بخوری میبینی یه لیوان آب رو اُپنه وقتی میخوری میبینی یه جفت دندون مصنوعی هم رفت تو دهنت
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ؛ چیدمانی با سلیقه خاص و دلنشین+ویدیو
هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
دیدار جالب الناز شاکردوست با مادر واقعی فائزه + فیلم روبرو شدن مادر فائزه با عبدالحمید ریگی، قاتل هر دو فرزندش
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مروری بر استایل بازیگران زن ایرانی بر روی فرش قرمز جشنواره کَن؛ از لباس حریر سحر دولتشاهی تا لباس سنتی نسیم ادبی و لباس مجلسی گوهر خیراندیش به سبک مادرهای داماد در تالار!+عکس
مراحل سابمیت مقاله