شناسایی موانع خوشبختی با تست روانشناسی

  سه شنبه، 05 اسفند 1399   زمان مطالعه 2 دقیقه
شناسایی موانع خوشبختی با تست روانشناسی
تست‌های روانشناسی از جمله تست‌های حوزه شخصیت شناسی هستند که می‌توانند در ادامه مسیر زندگی یک فرد تأثیر بسزایی داشته باشند و باعث شوند که فرد ادامه مسیر شغلی، تحصیلی و همچنین زندگی خود را با اطمینان و آگاهی بیشتر طی کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، در ادامه یک تست شخصیت مبتنی بر خطای دید برای شما آماده کرده ایم که می تواند بزرگترین مانع شما در مسیر خوشبختی را برایتان نمایان کند تا بتوانید بر آن غلبه کنید.

اولین چیزی که توجه شما را در تصویر به خود جلب کرد، چیست؟

تصویر
موانع خوشبختی

غبار کیهانی

اگر ابری از غبار کیهانی توجه شما را به خود جلب کرده است، آن ابر غلیظ به این دلیل است که آنچه شما را از خوشبختی دور می کند این است که شما تمرکز خود را روی نکات منفی زندگی می گذارید.

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که روزانه چند بار به تماشای ستاره ها می پردازید؟

با این حال ستاره ها همیشه سر جای خود هستند و یک نمایش دوست داشتنی از خود نشان می دهند.

در زندگی هم همین طور است. شما معمولاً فراموش می کنید که لحظه ای دست از کار کردن بردارید، به اطراف نگاه کنید و شکرگزار چیز هایی باشید که در زندگی تان وجود دارد.

برای اینکه کامل از زندگی خود لذت ببرید، باید بیشتر به چیز هایی که دارید نگاه کنید و کمتر به نداشته هایتان توجه کنید.

زن

اگر اولین چیزی که توجهتان را به خود جلب کرده است، یک زن بود، به این دلیل است که بزرگترین مانع شما در برابر خوشبختی این است که بیش از حد خود را با دیگران مقایسه می کنید و درست است که انجام ندادن این کار دشوار است، چراکه در تمام روز در حال نگاه کردن به ظاهر زندگی دیگران هستیم.

به طور طبیعی، این مسئله باعث می شود که باور کنیم زندگی ما همیشه بدتر است یا اهمیت شادی ما نسبت به دیگران کمتر است و به همین منظور، یک تمرین را انجام دهید. به اولین تصویری که در اینستاگرام ظاهر می شود نگاه کنید و خود را در آن موقعیت تصور کنید. آیا این همان چیزی است که در زندگی می خواهید؟

راه شما برای رسیدن به خوشبختی این است که از جایی که اکنون هستید آگاه و مطمئن شوید که آیا آن جایگاه را می خواهید یا خیر و اگر از آن جایگاه راضی نیستید، پس تلاش کنید تا موقعیت خود را تغییر دهید، اما تصمیمات را بر اساس آنچه می خواهید بگیرید، نه بر اساس آنچه قرار است داشته باشید.

سیاره درخشان

اگر دایره درخشان بالای تصویر، چشم شما را به خود گرفت، به این دلیل است که مانع بزرگ سر راه خوشبختی شما، جاه طلبی است، زیرا شما خواهان همه چیز هستید و اصلا به فکر عواقب آن ها نیستید.

به نظر می رسد که هدف همیشه برای شما راه و وسیله رسیدن به هدف را توجیه می کند و همه چیز همیشه این گونه نیست، چراکه احساسات دیگران نیز در این مسیر وجود دارد و همچنین باید بدانید آن چیزی که شما را از عزیزانتان دور می کند، از خوشبختی و خوشحالی هم دور نگه می دارد.

به هر حال، باید به این نکته توجه کنید که خوشبختی فقط وقتی واقعی است که با دیگران تقسیم شود. شما باید کمتر خودخواه باشید و درک کنید که اهداف شما در برخورد و ارتباط برقرار کردن با دیگران تحقق می یابد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (115 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (72 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (59 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (24 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (23 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (14 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (9 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (8 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (8 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (8 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر) نگاهی به کیک تولد شیک و 3 طبقه نعیمه نظام دوست با طرح بال فرشته/ جذاب و لاکچری+عکس (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
سرگردانی دختر 21 ساله در شهر به جرم دختر بودن / پدر و مادرم فقط پسر می‌خواستند ؛ از خانه بیرونم کردند!
برای جلوگیری از نیش «پشه» چه چیزی روی پوستمان بمالیم؟
پسران و دختران رهبر معظم انقلاب داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس
خاطره رهبر انقلاب از روزی که پدرشان فوت کرد
دانلود آهنگ جدید "آخر بهار" آرش و مسیح+فیلم/ دیدی آخر بهاره هنوز نیومدی تو سر قرارت ...
حادثه هولناک برای دختر 13 ساله در بند فریمان
لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی
زنان در کجای برنامه‌های انتخاباتی ایستاده‌اند؟
پسر کنکوری که عاشق دختر بی بند و بار شد و به کشیدن گل روی آورد!
حلوای نذری بهانه ورود به خانه ی مرد ثروتمند/جنایت 24 میلیارد تومانی...
مریم رجوی دچار حمله شد | سرکرده منافقین را با دز بالای دارو زنده نگه داشته اند
رهبر انقلاب: مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است
ملاک های دختر سردار سلیمانی برای انتخاب رئیس جمهور+عکس
اعلام نتایج مرحلۀ اول فراخوان «دکتر‌معلمی» دانشگاه فرهنگیان‌
از تکاپوی نامزدهای انتخاباتی تا جشن ده کیلومتری عید غدیر در حواشی داغ امروز چهارشنبه 6 تیر 1403