معرفی مشاغل مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان

  دوشنبه، 09 آبان 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
معرفی مشاغل مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان
دانش آموزان باید با مشاغل مختلف آشنا شوند تا بتوانند برای آینده شغلی خود تصویر روشنی داشته باشند.دراینجا سعی می کنیم شمارا بابرخی مشاغل مناسب برای دانش آموزان و دانش جویان عزیز آشنا کنیم . درادامه همراه ساعد نیوز باشید.

بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان علاقه دارند که در حین درس خواندن بتوانند کسب درآمد کنند و مستقل باشند و نیز به اقتصاد خانواده کمک کنند.این امر هم سبب مسعولیت پذیر شدن آن ها می شود و هم حرفه ای را یادمیگیرند که به آینده ان ها کمک میکند.در زیر به برخی شغل مناسب برای دانش اموزان و دانش جویان اشاره شده است:

دستیار اداری از مشاغل برای دانش آموزان و دانشجویان

دستیاران اداری به طور کلی وظایف اداری را به نمایندگی از کارمندان ارشد تر انجام می دهند. وظایف آنها معمولاً شامل یادداشت برداری در طول جلسات ، نگهداری پرونده ها و سوابق ، ارسال و دریافت مکاتبات و توزیع یادداشت ها و سایر ارتباطات به سایر کارکنان است.

عابربانک از مشاغل برای دانش آموزان و دانشجویان

صرافی های بانکی در معاملات مالی مانند سپرده گذاری ، برداشت و انتقال پول و انجام حواله های پولی به مشتریان کمک می کنند. آنها همچنین به تلفن ها پاسخ می دهند ، به مشتریان خوشامد می گویند ، پول نقد را شمارش می کنند ، فیش های واریز پرونده را مدیریت می کنند ، دستگاه های خودپرداز را مدیریت می کنند و شماره موجودی را.

باریستا از مشاغل برای دانش آموزان و دانشجویان

یک باریستا در رستوران یا کافی شاپ کار می کند و به مشتریان خوشامد می گوید ، سفارش می گیرد و نوشیدنی های سرد و گرم مانند قهوه و چای را آماده و سرو می کند. آنها همچنین مناطق کار و محل های نشستن مشتری را تمیز می کنند ، ظروف و تجهیزات را ضدعفونی می کنند و صندوق ها را مدیریت می کنند.

کافه لاته

سفیر برند از مشاغل برای دانش آموزان و دانشجویان

سفیران برند در شرکت ها به کار گرفته می شوند تا به تبلیغات و افزایش آگاهی از برند کمک کنند. آنها به عنوان نمایندگان نام تجاری عمل می کنند ، محصولات را در محافل اجتماعی خود از طریق رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند ، نمونه محصولات را به خرده فروشان ارائه می دهند ، نمایشی از محصولات را انجام می دهند ، نظارت و رسیدگی به بازخورد مشتریان و ایجاد روابط با مشتریان و فروشندگان را انجام می دهند.

نماینده خدمات مشتری از مشاغل برای دانش آموزان و دانشجویان

نماینده خدمات مشتری سوالات و نگرانی های مشتریان را از طریق تلفن ، ایمیل ، چت یا حضوری برطرف می کند. آنها به طور کلی وظیفه ارائه مشاوره و راهنمایی در مورد محصولات یا خدمات ، به روز رسانی سوابق مشتریان و کمک به مشتریان برای تکمیل خرید ، بازگشت یا سایر معاملات را بر عهده دارند.

آشپز خطی از مشاغل برای دانش آموزان و دانشجویان

وظایف شغلی: یک آشپز خطی در آشپزخانه رستوران کار می کند و به سرآشپز گزارش می دهد. به طور کلی ، آشپزهای خطی مسئول شستشو و آماده سازی سبزیجات ، کباب کردن ، پختن غذا هستند. اکثر آشپزخانه ها از چند آشپز خطی استفاده می کنند و یک نفر را به هر ایستگاه یا محل کار اختصاص می دهند.

پذیرنده از مشاغل برای دانش آموزان و دانشجویان

مسئول پذیرش مسئول استقبال و هدایت مشتریان ، پاسخگویی به سوالات مشتریان و ارجاع آنها به سایر کارکنان است. آن ها همچنین تلفن را پاسخ می دهند و به وظایف اداری مانند تشکیل پرونده و سازمان دهی دفتر کمک می کنند. یک پذیرشگر همچنین ممکن است بازدیدکنندگان را بررسی کرده و نشان های امنیتی صادر کند.

گارسون رستوران از مشاغل برای دانش آموزان و دانشجویان

گارسون ها از غذاخوری استقبال می کنند ، میز می گذارند ، سفارش غذا و نوشیدنی می دهند ، به سوالات منو پاسخ می دهند و پیشنهاداتی ارائه می دهند ، سفارشات را به کارکنان آشپزخانه می رسانند و بعد از آماده شدن آنها را سرو می کنند.

یک گارسون ظروف غذاخوری و ظروف استفاده شده را پاک می کند ، صورت حساب را در پایان غذا صادر می کند و پرداخت را جمع آوری می کند.

گارسون

همکار فروش خرده فروشی از مشاغل برای دانش آموزان و دانشجویان

یک همکار فروش خرده فروشی کالا را ذخیره می کند ، به حفظ مناطق نمایش داده شده ، استقبال از مشتریان ، پاسخگویی به سوالات مشتریان و کمک به آنها در یافتن محصولات کمک می کند. آنها همچنین ممکن است مسئول تهیه موجودی ، مدیریت صندوق های نقدی و ثبت فروش باشند.

بازاریاب تلفنی از مشاغل برای دانش آموزان و دانشجویان

فروشنده تلفنی با مشتریان تماس می گیرد یا تماس های ورودی دریافت می کند و سفارشات محصولات و خدمات را درخواست می کند. بازاریابان تلفنی معمولاً مسئول خواندن اسکریپت های تشکیل شده توسط تیم های بازاریابی هستند تا مشتریان آینده را ترغیب به خرید اقلام یا ثبت نام در خدمات از طرف خرده فروشان و موسسات مالی کنند.

رونویسی از مشاغل برای دانش آموزان و دانشجویان

یک نسخه نویسی به سخنرانی ها یا مکالمات زنده یا ضبط شده گوش می دهد و آن را با نحو ، املا و دستور زبان مناسب به متن قابل خواندن رونویسی می کند. نسخه نویسان ممکن است مستقیماً در یک شرکت مشغول به کار شوند یا برای چندین مشتری به عنوان بخشی از خدمات رونویسی کار کنند.

مدرس از مشاغل برای دانش آموزان و دانشجویان

مربی در خانه ، مدرسه ، کتابخانه یا مکانهای دیگر دانش آموزان سفر می کند تا به آنها در بهبود عملکرد تحصیلی خود کمک کند.

معلمان ممکن است دروس را تدریس کنند ، به تکالیف خانه کمک کنند و به دانش آموزان در آماده سازی برای آزمون های آینده کمک کنند. آنها همچنین ممکن است به طور مجازی از طریق تماس های ویدئویی با دانش آموزان کار کنند.

صندوقدار از مشاغل برای دانش آموزان و دانشجویان

صندوقداران مسئول دریافت پرداخت های مشتریان از طریق پول نقد ، اعتبار یا کارت نقدی ، چک یا کوپن و ارائه تغییرات و رسید هستند. آن ها همچنین بازپرداخت و اعتبار صادر می کنند و پول را در ابتدا و انتهای هر شیفت حساب می کنند.

صندوقدار ممکن است در یک خواربارفروشی ، کتابفروشی ، بوتیک ، سالن غذاخوری پردیس یا هر فروشگاه خرده فروشی دیگری کار کند.

صندوقداری

سخن آخر

در دانشگاه یا مدرسه ، کلاس های شما معمولاً به صورت پراکنده برنامه ریزی می شود و برخی روزها زودتر از روزهای دیگر شروع و پایان می یابد(البته برای دانشجویان). علاوه بر این ، ممکن است گه گاه به زمان بیشتری برای مطالعه قبل از امتحانات نیاز داشته باشید. به این دلایل ، بسیار مهم است که شغلی را پیدا کنید که ساعات انعطاف پذیری را ارائه دهد و بتواند بر اساس برنامه دوره خود کار کند


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (227 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (92 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (64 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (59 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (56 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (35 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (33 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) ژست‌های سیدمحمد خاتمی با بازیگران در سینما؛ از تعظیم در برابر مهتاب کرامتی تا پُفیلا خوردن در حال تماشای فیلم+عکس/ همراهی همسر سیدحسن خمینی و سام درخشانی با رئیس‌جمهور سابق (29 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (29 نظر) خلاقیت خنده دار بَقال اهوازی برای فرار از گرما حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (24 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (23 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (22 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (22 نظر)
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه یکشنبه 7 مرداد 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 7 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 7 مرداد 1403
فال انبیاء روزانه یکشنبه 7 مرداد 1403
چه کنیم حمام و سرویس بهداشتی همیشه خوشبو باشد؟
کرم کاپوچینو پنیری، یک دسر فوق‌العاده و جذاب
آلیشا لیمن اینفلوئنسر معروف و محبوب سوئیسی در یوونتوس هم تیمی نامزدش شد +تصاویر
پرسپولیس مرگ هوادارش را به فسخ قرارداد بیرانوند نسبت داد! / شکایت عجیب درویش از دورازه‌بان یاغی
دیدار جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با خانواده امیرسرلشکر شهید کریم بیاتی اشکفتکی
آیین تکریم از پیشکسوتان رسانه ملّى برگزار شد
تصادف وحشتناک و له شدن خودروی سواری پژو 206 در مرند
کونگ فو آزاد آذربایجان شرقی جایگاه نخست استان را کسب کرد
انتصاب نماینده انجمن کمیته تک رزم آذربایجان شرقی
هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان مرند رتبه نخست استانی را کسب کرد
دختر 14 ساله تبریزی با خودرو وارد پارکینگ یک خانه شد! + فیلم
منتخب روز   
سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم