دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد/ تصویب «شهریه ثابت» از 4 تا 35 میلیون تومان 

چهارشنبه، 01 تیر 1401
کد خبر: 210497
ساعدنیوز: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی از تصویب شهریه مدارس غیردولتی خبر داد و گفت: حداقل شهریه ثابت 4 میلیون و حداکثر 35 میلیون تومان تعیین شد.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از فارس احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش از اعلام شهریه مدارس غیردولتی خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شهریه ثابت مدارس غیردولتی در حال بارگذاری روی سامانه مدارس است و مسؤولان مدارس غیردولتی موظف هستند که میزان شهریه را در معرض دید خانواده ها در مدرسه قرار دهند.

وی با بیان اینکه شهریه ثابت مدارس غیردولتی حداقل 4 میلیون تومان و حداکثر 35 میلیون تومان است، گفت: شهریه ثابت بر اساس برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس و ساختار فضا و تجهیزات و نیروی انسانی مشخص می شود.

محمودزاده به شهریه فعالیت های فوق برنامه اشاره کرد و ادامه داد: در مدارس غیردولتی سه هزینه وجود دارد که شامل شهریه ثابت، شهریه فوق برنامه و هزینه های متفرقه مثل لباس فرم، غذا و ایاب و ذهاب است که ما شهریه ثابت را اعلام کردیم اما شهریه فوق برنامه و متفرقه جداست.

وی افزود: شهریه فوق برنامه تا 38 درصد شهریه ثابت می تواند تعیین شود که باید حتما به تصویب شورای نظارت منطقه و استان برسد و همچنین اخذ آن بعد از شروع سال تحصیلی است؛ هزینه های متفرقه نیز با هماهنگی انجمن اولیا و مربیان مدرسه تعیین می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شهریه مدارس روی سایت مشارکت ها نیز قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: تیم های نظارتی در اداره کل آموزش و پرورش استان ها، اداره مشارکت های مردمی، اداره ارزیابی عملکرد استان ها، اداره کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش و سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی بر شهریه مدارس غیردولتی نظارت دارند.


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
نا شناس
2 سال پیش

یعنی واقعا باید برای مدرسه اینقد هزینه پرداخت کرد
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل اکسپت مقاله
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه