دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

شکست یزدانی مقابل حریف آمریکایی/ فینال در ثانیه‌های پایانی از دست رفت! 

جمعه، 23 تیر 1402
کد خبر: 348319
ساعد نیوز: نماینده وزن 70 کیلوگرم ایران در شرایطی که تا ثانیه های پایانی از حریف آمریکایی خود پیش بود با بی تجربگی امتیاز از دست داد و با قبول شکست از رسیدن به فینال تورنمنت مجارستان بازماند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایسنا، در جریان دیدار نیمه نهایی وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ مجارستان ، امیرمحمد یزدانی دارنده مدال نقره جهان مقابل جوزف مک کنا از آمریکا به روی تشک رفت و در حالیکه تا ثانیه های پایانی 8 بر 4 از حریف پیش بود در نهایت با فن فیتوی حریف با نتیجه 9 بر 8 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

امیر محمد یزدانی پیش از این مقابل کشتی گیران مجارستان و قرقیزستان صاحب برتری شده بود.

در اواسط این مبارزه در حالی که داوران روی فن یزدانی به او 4 امتیاز داده بودند و نتیجه 8-0 شده بود، روی اعتراض آمریکایی‌ها و بازبینی فیلم، نتیجه را به 6-4 تغییر دادند. در پایان مبارزه نیز یزدانی به داوری اعتراض داشت.

با توجه به حذف محمد بخشی دیگر نماینده وزن 70 کیلوگرم ایران در این مسابقات، امیرمحمد یزدانی با رسیدن به دیدار رده بندی از سوی کادر فنی به عنوان ملی پوش وزن 70 کیلوگرم ایران در رقابت های جهانی 2023 انتخاب شد.

پیش از این والی زاده در 57 و محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم نیز به عنوان ملی پوشان ایران در رقابت های جهانی بلگراد انتخاب شدند و محمدنژاد جوان و علی سوادکوهی با شکست مقابل حریفان مصری و گرجستانی و حذف از این رقابت ها در رسیدن به دوبنده تیم ملی ناکام ماندند.

به این ترتیب ترکیب 10 نفره تیم ملی کشتی آزاد با مشخص شدن نمایندگان ایران در 3 وزن 57، 70 و 79 کیلوگرم در رقابت های قهرمانی جهان 2023 کامل شد. البته در وزن 92 کیلوگرم اگر کامران قاسمپور به دلیل مصدومیت نرسد، امیرعلی آذرپیرا ملی‌پوش خواهد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویراستاری تخصصی مقاله
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد