شکستن حکم اعدام شیطان گلخانه توت فرنگی در تهران

  یکشنبه، 04 تیر 1402 ID  کد خبر 345584
شکستن حکم اعدام شیطان گلخانه توت فرنگی در تهران
ساعد نیوز: حکم اعدام مرد شیطان صفت که دختر جوان را در گلخانه توت فرنگی به دام سیاه خود انداخته بود در دیوان عالی کشور شکسته شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، این مرد آزارگر بار دیگر در دادگاه کیفری استان تهران از خود دفاع خواهد کرد و قضات دادگاه قرار است بعد از بررسی فایل صوتی که دخترجوان ارائه داده حکم جدید خود را صادر کنند.

شکایت سیاه

رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر جوانی به نام دریا که به پلیس آگاهی رفته بود آغاز شد.

وی از صاحب یک گلخانه در شهریار به نام بهزاد شکایت کرد .

دختر 22ساله در تشریح جزئیات شکایت گفت :بعد از فوت پدر و مادرم، من و خواهرم با هم زندگی می کنیم. خواهرم کارمند یک دفترخانه است و من مدتی بود که به دنبال شغل مناسبی می گشتم و خواهرم به چند نفر از دوستانش سپرده بود اگر می توانند کار مناسبی برایم پیدا کنند.

وی ادامه داد: آخرین بار خواهرم به مرد جوانی به نام بهزاد که به دفترخانه رفته بود گفته بود دنبال شغل مناسبی برای من می گردد .بهزاد نیز گفته بود صاحب یک گلخانه بزرگ در شهریار است و می تواند مرا به عنوان منشی استخدام کند.

شیطان گلخانه توت فرنگی

بدین ترتیب من برای کار به گلخانه رفتم و قرار شد به عنوان منشی کارم را شروع کنم. بهزاد گفته بود اگر عصرها در تمیز کردن گلخانه نیز کمک کنم حقوق اضافی به من می دهد. 7 کارگر افغانی نیز در آنجا مشغول به کار بودند. آخرین بار عصر در حال تمیز کردن گلخانه توت فرنگی بودم که بهزاد مرا به دفترش دعوت کرد. اما وقتی به آنجا رفتم متوجه نقشه شوم او شدم .

دختر جوان که اشک می ریخت گفت :بهزاد که به نظرم حال طبیعی نداشت به سمت من حمله ور شد و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد. آزار و اذیت وحشیانه او باعث شد بیهوش شوم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم بهزاد یک شیطان است. من بلافاصله گلخانه را ترک کردم و به خانه برگشتم اما وقتی خواهرم حال و روزم را دید پی به ماجرا برد و از من خواست تا از بهزاد شکایت کنم.

ردیابی شیطان

با شکایت دختر جوان مأموران به گلخانه کشت توت فرنگی در شهریار رفتند و بهزاد 39 سال بازداشت شد .

این مرد اتهام آزار دختر جوان را نپذیرفت و گفت: روزی که دریا در گلخانه ام استخدام شد از او سفته گرفتم. اما به یکباره کارش را رها کرد و دیگر به گلخانه بازنگشت.او به خاطر سفته هایی که از او دارم چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده است و من اتهام آزار او را قبول ندارم .

صدور حکم اعدام

در حالی که صاحب گلخانه منکر جرم سیاه بود در شعبه 17 دادگاه کیفری یک استان تهران مستقر در شهریار پای میز محاکمه ایستاد .

در آن جلسه دخترجوان برای وی اشد مجازات خواست .دختر جوان شالی را به دادگاه ارائه داد و گفت: آثار جرم روی شال وجود دارد ،که می تواند ادعای مرا ثابت کند.

آزمایش جنایی دی ان ای

وقتی کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند کهDNA کشف شده روی شال دختر جوان DNA صاحب گلخانه مطابقت دارد و همین کافی بود تا قضات شعبه 17 دادگاه کیفری تهران بهزاد را به اعدام محکوم کنند.

حکم اعدام شکست

این حکم اعدام با اعتراض مرد شیطان‌صفت در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات دیوان عالی کشور حکم اعدام بهزاد را شکستند.

آنها اعلام کردند دادگاه فقط به استناد DNA کشف شده روی شال، بهزاد را به اعدام محکوم کرده است در حالی که مشخص نیست رابطه ای که میان دختر جوان و صاحب گلخانه برقرار شده به زور و اجبار یا با میل دختر جوان بوده است.

محاکمه دوباره

با شکسته شدن حکم اعدام صاحب گلخانه، پرونده به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و بهزاد بار دیگر از خود دفاع کرد.

در این جلسه دختر جوان روبه روی قضات ایستاد و گفت: این مرد زندگی ام را سیاه کرد .پدر و مادرم فوت شده اند و من غیر از خواهرم کسی را ندارم که پیگیر پرونده ام باشد.او چون می دانست من تنها هستم چنین بلایی سرم آورد و آزارم داد. من برای او فقط حکم اعدام می خواهم .

وقتی بهزاد در جایگاه ویژه ایستاد اتهامش را نپذیرفت و گفت: قبول دارم با دریا رابطه برقرار کردم. اما این رابطه با میل او برقرار شد و خودش به دفتر کارم آمده بود .

ارایه فایل صوتی

در این میان وکیل دریا فایل صوتی را به قضات ارائه داد و گفت: بعد از ماجرای آزار سیاه، دریا گفته بود که از بهزاد شکایت می کند .به همین خاطر بهزاد با او تماس گرفته و ابراز پشیمانی کرده بود و در این فایل صوتی شنیده می شود که بهزاد گفته حاضر است دریا را به دکتر ببرد و همه هزینه های درمان را نیز بپردازد. اظهارات بهزاد که در این فایل صوتی موجود است نشان می دهد که او به زور دختر جوان را به تله شیطانی انداخته و آزار داده است.

با این ادعا قضات دادگاه وارد شور شدند تا پس از بررسی فایل صوتی، برای صاحب گلخانه رای صادر کنند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (675 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (198 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (58 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان