دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

شوخی سمی فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون با عمو پورنگ در پشت صحنه «بچه محل» / عمو پورنگ از زندایی خودش رونمایی کرد + ویدیو جالب و دیدنی 

دوشنبه، 07 آبان 1403
ساعدنیوز: فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد. او تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری به صورت اتفاقی به دنیای بازیگری راه یافت. یک روز که به همراه دوستش برای تست بازیگری رفته بود، مسعود رسام از او نیز خواست که تست بدهد و همین راهی برای ورودش به دنیای بازیگری بود.

مروارید سرخ سریال پربازیگری به کارگردانی و نویسندگی مسعود رسام در سال 1383 بود که فریبا نادری در آن برای اولین بار ایفای نقش کرد و با بازیگران زیادی از جمله مهدی پاکدل، یوسف تیموری، پوپک گلدره، سحر زکریا، هایده حائری، خشایار راد، مهرداد ضیاییف فریده دریامج و... همبازی بود.

بچه‌محل یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به سبک کمدی-درام خیال‌پردازی موزیکال است که توسط مسلم آقاجان‌زاده برای شبکه دو ساخته شده‌است و داریوش فرضیایی در نقش عموپورنگ، نقش اول آن را ایفا می‌کند. این مجموعه دنباله مجموعه محله گل و بلبل است که مانند همین برنامه در شبکه دو پخش شد. تولید این برنامه در 30 آبان 1399 به پایان رسید. فیلم‌برداری این مجموعه در سوله‌ای در تهران و در حوالی دهکده المپیک انجام می‌گرفت. پخش نخستین فصل این مجموعه در اردیبهشت 1399 آغاز شد و در خرداد 1399 به پایان رسید. فصل دوم نیز از خرداد 1399 تا مرداد 1399 پخش شد. پخش سومین و آخرین فصل نیز از 27 مهر آغاز شد و در 30 آذر 1399 به پایان رسید.

برنامه کودک سریالی بچه محل در پنجاه قسمت با هنرنمایی داریوش فرضیایی، حامد آهنگی، امیر محمد متقیان، فریبا نادری و تعدادی از بازیگران مطرح کشور در فضایی شاد و سرگرم کننده از شبکه دوم سیما پخش شد.

در ابتدای این مطلب ویدیویی از پشت صحنه برنامه تلویزیونی «بچه محل» را آورده ایم که عمو پورنگ با فریبا نادری که نقش زندایی او را بازی می‌کند، سر شوخی و مزاح را بازکرده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پاسخ رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: دف زدن توسط زنان در عروسی ها چه حکمی دارد؟
مهران مدیری: به هزارتا دکتر بگم یه شب دیگه بیاید، خواهر زنم میخواد بیاد؟ حالا خواهرت میترکه یه شب دیگه بیاد؟ / جرو بحث مدیری و همسرش وسط عمل بزرگ در سریال "در حاشیه" +ویدئو
(ویدئو) امین حیایی تندیس طلایی جوکر را با خودش به خانه برد و جایزه مالی را اهدای ساخت مدرسه کرد/ فقط تحسین و تشویق حامد آهنگی و غلامرضا نیکخواه
(ویدئو) تراپی؟ نه ممنون، پشت صحنه خنده‌دار «درحاشیه» هست/ «جواد رضویان»: 8 درصد هم مالیات ارزش افزوده کم میشِداا/ مهران غفوریان: دکتر هومن چجوری کم میشد