ساعدنیوز
ساعدنیوز

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی کشور سنگاپور

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی کشور سنگاپور
ساعد نیوز: مدارک لازم برای اخذ بورسیه و ویزای تحصیلی کشور سنگاپور چیست و بورسیه تحصیلی این کشور تحت چه شرایطی شامل دانشجویان می شود؟

بورس تحصیلی سنگاپور و کالج شلتون، از جمله مواردی است که نظر متقاضیان بی شماری را به خود جلب کرده است؛ چرا که بورسیه تحصیلی سنگاپور بهترین و شناخته شده ترین انواع بورس در آسیا و حتی دنیا محسوب می شود.

بورس (SglS)

یکی دیگر از بورس های شناخته شده سنگاپور، از بورس های تحصیلی ارائه شده توسط وزارتخانه ها و سازمان های خصوصی ، بورس تحصیلی سنگاپور صنعت (SgIS) است که توسط برخی از سازمان ها  در بخش های استراتژیک سنگاپور در همکاری با دولت سنگاپور ارائه شده است. بورس تحصیلی sgls بورسی  است که در پرورش استعدادهای هسته ای قوی که مهارت لازم و توانایی فوق العاده را دارند مورد استفاده قرار می گیرد که هدف آن کمک به قسمت های استراتژیک می باشد.

بورس  (PSC)

از بورس های دیگر سنگاپور، بورس وزارت معارف و کمیسیون خدمات عمومی  (PSC) است که طیف گسترده  و پر جاذبه از کمک هزینه تحصیلی آموزشی را به دانش آموزانی که دستاوردهای بسیار خوبی برای تحصیل و همچنین مهارت های رهبری، مهارت های ارتباطی، تفکر دقیق،مهارت های ارتباطی و ویژگی های شخصی برجسته دارند ارائه می دهد.  با این بورس علاوه بر تمام منافع ملموس مانند گرفتن شهریه از دانشگاه و حمایت مالی دانشگاه ، امکان اخذ پداش را هم دارند.

بورس آسه آن

بورس تحصیلی آسه آن بورس تحصیلی است که برای دانشجویان بین المللی خلاق که رزومه علمی بسیار قوی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. هدف آسه آن کمک هزینه تحصیلی به ارائه فرصت به جوانانی است که انگیزه انها  توسعه توانایی های بالقوه خود و تجهیز آنها با مهارت های مهم برای قرن ۲۱ هستند.

بورس تحصیلی سنگاپور

TUM آسیا نیز کمک هزینه های تحصیلی زیر را به دانشجویان برجسته ای که نیاز به حمایت مالی برای تحصیلات تکمیلی عالی خود دارند، ارائه می دهد:
بورسیه های صنعتی (ساپورت کامل شهریه با پشتیبانی مالی شرکت، با دستمزد)
بورسیه های TUM آسیا (۲۰٪ -۵۰٪ کاهش شهریه توسط  TUM آسیا)
بورسیه های DAAD (بورسیه مبتنی بر ترمی که شهریه و کمک هزینه را پوشش دهد)
TUM آسیا ،موسسه آموزش عالی (IHL) تعیین شده توسط وزارت آموزش و پرورش سنگاپور MOE) ) است. شماره ثبت CPE 200105229R است(از EduTrust معاف می باشد) همچنین در شعبات محوطه دانشگاه و شرکت تابعه تکنسین Universitaet مونیخ (TUM)حضور دارند.

بورسیه دانشگاه NTU سنگاپور

دانشگاه NTU سنگاپور برای متقاضیانی که سطح علمی بالایی دارند شرایط فوق العاده ای جهت بورس تحصیلی مهیا نموده است تا بتوانند به طور تمام وقت در کورس های پژوهشی به تحصیل خود ادامه  دهند. این بورس ها شامل مقرری بین ۱۲۰۰۰ دلار تا ۱۵۰۰۰ دلار سنگاپور در سال است. در ضمن این بورس برای  مقطع phd  بین ۲۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار سنگاپور می باشد. مبلغ کاملی که  به هر یک از دانشجویان پرداخت می شود به شایستگی دانشجو کارآمد بودن و تجربه و رزومه او بستگی نسبی دارد. همچنین علاوه بر بورس مبالغی دیگر به دانشجو به عنوان هزینه های علاوه بر کامپیوتر و هزینه های پژوهش او پرداخت میگردد.
شایان توجه است که این بورس در مرحله اول به مدت تنها یک سال لحاظ شده و ادامه بورس بستگی در ابتدا برای مدت یک سال با قابلیت تمدید هر ۱۲ ماه به کارامدی و رشد پژوهشی دانشجو بستگی دارد که این بورس حداکثر طول برای مقطع مستر ۲ سال و برای مقطع phd ۳ سال خواهد بود.دوره قابل تمدید بورسیه تحصیلی برای دوره کارشناسی ارشد ۲ سال و برای دوره دکترا ۳ سال است.

بورس تحصیلی که توسط NTU ارائه می شود، برای متقاضیان مستر و  phd است وتمامی رشته ها و گرایش ها مشمول این بورس خواهند شد. وجه تمایز بورس NTU با بورس تحصیلی SINGA این است که بورس NTU هزینه خرید لوازم التحریر و بلیط هواپیما را شامل نخواهد شدهزینه خرید کتاب و بلیط هواپیما را شامل نمی شود.

بورس SINGA، شرایط  خاص خود را دارد. زمانی دانشجویی از طریق بورس SINGA اپلای می نماید و مدارک را از طریق سایت  ضمیمه می‌کند، دانشگاه و رشته مورد تقاضا  را انتخاب می‌کند و اساتید آن دانشگاه‌ها، شرایط دانشجویان را تفحص می‌نمایند.تعداد  تعیین شده ای  از علاقمندان تحصیل در مقطع phd، در صورت در اختیار داشتن رزومه علمی برجسته و منطبق نمودن انگیزه تحقیقاتی آن ها با علایق پژوهشی اساتید متتخب دانشگاه‌های سنگاپور، انتخاب می‌شوند. شرایط دانشجویان انتخاب شده، به دانشجو اعلام شده که جهت یک گفتمان مجازی از طریق برنامه های ارتباطی مرسوم، در زمان خاصی، آماده باشد. در صورتی که دانشجویان منتخب، بتوانند نظر کلی اساتید را جهت همکاری و ادمیشن جذب نمایند کنند به آن ها اعلام می شودکه برای سفر چند روز به سنگاپور و انجام مصاحبه علمی تکمیلی، اقدام کنند.
بورس SINGA، یک کمک هزینه تحصیلی از طرف دولت سنگاپور، به دانشجویان خارجی جهت تحصیل در مقطع پی اچ دی می‌باشد که بودجه خاصی را به متقاضیان واجد شرایط، اعطای می‌کند. این کمم هزینه، برای مدت خاص و بر اساس شرایطی می‌باشد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم. هر ساله، ده‌ها ایرانی، موفق به دریافت کمک هزینه تحصیلی سینگا می‌شوند و ظرف چند سال اخیر، شمار دانشجویان ایرانی موفق به دریافت این کمک هزینه، افزایش یافته است. اگر می‌خواهید با ایرانیانی که موفق به دریافت این جایزه شده‌اند در ارتباط باشید، توصیه می‌کنیم انجمن‌های اینترنتی مانند اپلای ابراد را که محیط تبادلی ایرانیان متقاضی تحصیل و زندگی در خارج از کشور می‌باشد را بعضاً، بررسی کنید.

 بورس تحصیلی کالج شلتون  Shelton collage

کالج شلتون یکی از بهترین کالج هایی است که برای دانشجویان و دانش آموزان ساعی کالج معتبر و شناخته ای محسوب می شود چرا که اساتید کالج شلتون منتخب بهترین دانشگاه های سنگاپور هستند و از این باب کالج شلتون در آسیا و دنیا یکی از کالج های بی نظیر محسوب می شود. از لحاظ کیفیت زندگی، سنگاپور یکی از کشورهای مدرن دنیاست و کالج شلتون برای دانش آموزان و دانشجویان بین المللی امکانات بسیار مناسبی فراهم نموده است.
تحصیل در کالج شلتون پل خوبی برای ورود به بهترین دانشگاه های دنیا از جمله کانادا آمریکا و اروپا است و مزیتی که کالج شلتون دارد این است که هزینه های تحصیل در این کالج بسیار پایین است و سوای این امر بورس تحصیلی کالج شلتون از جمله بورس های استثنایی در آسیا و حتی دنیا محسوب می شود. کالج شلتون برای دانش آموزان ساعی  بورس تحصیلی بسیار ایده الی فراهم نموده است تا دانش آموزانی که  سطح علمی بالایی را دارند بتوانند از این بورس تحصیلی استفاده نمایند.
برای بورس تحصیلی کالج شلتون از دانش آموزان بر اساس رزومه تحصیلی و آموزشی و تست زبان انگلیسی و ریاضی تعیین سطح  می شود. به این معنا که کالج شلتون میزان بورس را بر اساس سطح دانش آموزان تعیین می کند.
بورسیه تحصیلی کالج شلتون در سه طرح ۳۰% ، ۵۰% ، ۷۰%  ارائه می شود که دانش آموزان از نظر نمرات تحصیلی، کمکهای فوق برنامه، رقابت های ورزشی جهت بورس تحصیلی بررسی می شوند. پس از گذراندن دوره های دبیرستان در کالج شلتون، دانش آموزان می توانند وارد دانشگاه های پارتنر شلتون در امریکا، کانادا، استرالیا، اروپا و بهترین دانشگاه های سنگاپور شوند.

 

مدارک جهت بورس تحصیلی سنگاپور

  1. کارت شناسایی یا پاسپورت
  2. عکس مشابه عکس پاسپورت با فورمت JPEG/PNG
  3. ترجمه انگلیسی مدارک تحصیلی و ریز نمرات
  4. توصیه نامه  از اساتید دانشگاهی که در آنجا تحصیل نمودید.
  5. ارائه مدرک زبان انگلیسی

وبزای تحصیلی سنگاپور

برای گرفتن ویزای تحصیلی کشور سنگاپور به مانند تمامی کشور شما ابتدا باید پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاه های آن کشور را به عنوان یک دانشجوی بین المللی کسب کنید و آن درواقع پیش نیاز گرفتن ویزای تحصیلی شما خواهد بود؛ که به منظور آن در زمان مقرر و مشخص شده باید به سایت رسمی دانشگاه مورد نظرتان بروید، هزینه ای را برای رسیدگی به درخواستتان پرداخت و در قسمت درخواست پذیرش، تقاضای خود را مطرح می کنید و متعاقباً اطلاعات مورد نیاز آن ها را وارد و اسکن مدارکی که می خواهند را در هنگام تقاضا آپلود کنید. پس از این اقدامات، دانشگاه مورد نظر درخواست شما را بررسی می کند و به آن پاسخ می گوید، در صورت دادن پاسخ اثباتی، نامه ی تاییدیه پذیرش برای شما ارسال خواهد شد، که با داشتن این تاییدیه پذیرش تحصیلی می توانید برای گرفتن ویزا به صورت آن لاین اقدام کنید.
در واقع درخواست ویزای تحصیلی شما به اداره بازرسی و مهاجرت سنگاپور (ICA) داده خواهد شد که لزوماً دو ماه قبل از این تیک تحصیلی دانشگاه مورد نظرتان است و شامل مدرکی دال بر آشنایی شما به زبان انگلیسی با توجه به مقدار نمره و مهارت لازم دانشگاه انتخابی تان، مدارک سال تحصیلی قبلی و تاییدیه ی پذیرش تحصیلی تان می باشد.
همه ی این فرآیند به صورت آنلاین انجام خواهد گرفت و شما با ورود به سیستمی که سولار نام دارد تمامی این اطلاعات را خواهید داد و با پر کردن فرم مورد نظر که سیستم در اختیار شما خواهد گذاشت، منتظر صدور ویزای تحصیلی خود خواهید ماند.
لازم به ذکر است که این در خواست نیز هزینه ای دارد و هزینه ی آن پرداخت ۳۰ دلار سنگاپور ( ۲۲ دلار آمریکا ) برای ارسال درخواست و پرداخت ۶۰  دلار سنگاپور ( ۴۳ دلار  آمریکا ) پس از صدور ویزا  خواهد بود.

مدارک مورد نیاز

  1. کلیه‌ی مدارک باید همراه با یک نسخه کپی باشد.
  2. کپی شناسنامه
  3.  کپی گذرنامه؛ باید حداقل شش ماه بیشتر از تاریخ سفر شما اعتبار داشته باشد.
  4. یک قطعه عکس زمینه‌روشن ٤×٦ که شبیه به چهره‌ی فعلی متقاضی باشد.
  5.  آدرس کامل محل سکونت، محل کار و عنوان شغل متقاضی
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (82 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (64 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (42 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (41 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (38 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (34 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (31 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (28 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (28 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (27 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (25 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی از یک عکس نایاب و تاریخی از خلاقیت مردم دوران قاجار برای حمل جنازه/ بیچاره مُرده تا دفن بشه چی به سرش میومد!+عکس عکس تاریخی از یک دبیرستان پسرانه در تهران 90 سال پیش/ چه قوانین جالبی برای امتحان گرفتن داشتند! کولاک ژست های جذاب و جدید علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی در صنعت مدلینگ/ چه استایل تابستونی خفنی+ویدیو (ویدئو)سکانس فراموش نشدنی از پشت صحنه در حاشیه/ترکیب جواد رضویان و مهران مدیری یعنی بمب خنده نگاهی به تابلوفرش وَاِن یَکاد المیرا شریفی مقدم در خانه اش/ هم اصالت هم دیانت +عکس خلاقیت خنده دار یک مادر در تبدیل نوزادش به تِی برای تمیز کردن خانه حماسه آفرین شد+ویدئو/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! رونمایی از مادر واقعی ریما رامین فر، همای پایتخت +عکس/چه مامان زیبایی😍 خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی! زهره فکور صبور، ستایش دلنوازان: مرگ آرومو خیلی دوس دارم و بدم میاد تو بستر مریضی بمیرم! +ویدئو خلاقیت بامزه و خنده دار یک پسربچه برای رای آوردن در انتخابات شورای مدرسه/ با این وعده شیرین حتما رای میاری😂+عکس (فیلم) لحظه وحشتناک ظاهر شدن یک فروچاله بزرگ در استرالیا! / خوب شد آدم اون دور و بر نبود (فیلم) تیدا سگ زنده یاب "سگی که قبل تر در حادثه متروپل کمک بسیاری کرده بود" برای یافتن کودک 4ساله مفقود شده در علفزارها! (عکس) جشن دندونی ساده و صمیمی سام نوه اکبر عبدی در خانه شان/ماشالا چه خونه لاکچری دارن، دیوارکوبهای نقره شون فقط! رونمایی از استایل شیک دامادی علی دایی در تالار/ مهریه عجیب همسر اردبیلی ابرستاره فوتبال ایران چیست؟+عکس استایل شیک و امروزی هادی کاظمی در جشن تولد همسرش سمانه پاکدل/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس (ویدئو) سکانس فوق خنده دار برنامه "شب آهنگی"/ بازم حامد آهنگی یک استعداد گوگولی و خوش انرژی دیگه رو کشف کرد، خدا حفظشون کنه (ویدئو) عجیب ترین و خاص ترین بستنی ایران/ خلاقیت بستنی فروش تهرانی مثل بمب صدا کرد (ویدئو) لحظه مواجه شدن یک معلم با هدیه غافلگیرکننده ای که مدرسه برایش تدارک دیده/ شما هم همچین هدیه ای میگرفتین اینقدر ذوق میکردین؟ ویدیویی از وحشتناکترین حادثه ای که ممکن است برای کودک شماهم بیفتد!/ برای هر مادر دارای کودک 1 تا 3 سال دیدن این ویدیو اجباری است! نحوه ساخت سرم پوست خانگی ضد چروک برای انواع پوست (چرب، خشک، مختلط و...) همسر سابق مهدی قائدی، ستاره معصومی، در کنار خواهرش که انگار دوقلوهای همسانند/ اینقدر شباهت طبیعیه واقعا؟ (تصاویر) پنت هاوس فوق لوکس کریم باقری/ نگاهی به خونه و زندگی پر زرق و برق فوتبالیست محبوب کشورمان (عکس) نگاهی به خونه زندگی شیک و مجلل علی دایی/ فقط تراس دلباز خونه شون! (عکس) نگاهی به خونه و زندگی شیک و طلایی مادر مهدی قائدی، فوتبالیست خوب کشورمان/ چه مادر خوش خنده ای داره، برادرش هم که کپی خودشه زیبایی خاص نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در 7 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ ستاره سادات قطبی با گلدان های زیاد/ آدم اینجا باشه که پیر نمیشه +عکس صندلی 125 میلیون تومانی محمدرضا گلزار در آمریکا+ عکس حضور چهره های فوتبالی در منزل امیر قلعه نویی برای تسلیت به سرمربی بابت فوت مادرش و گریه های بی امان سکاندار تیم ملی+عکس/ فرهاد مجیدی، فتح الله زاده و... فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 عکسی از اولین روز مادر شدن همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها/ چه بچه ناز و دلبری داره ماشاءالله فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403
تیتر امروز   
فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر شنبه 15 اردیبهشت 1403 + فیلم خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...