شرایط خرید آهن آلات ساختمانی آسان شد؛ خرید بی واسطه از آهن امن

  دوشنبه، 23 بهمن 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
شرایط خرید آهن آلات ساختمانی آسان شد؛ خرید بی واسطه از آهن امن
به گزارش ساعد نیوز و به نقل از آهن امن، شما برای خرید آهن باید فاکتورهای مشخصی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بدون دردسر فرآورده مورد نیازتان را خریداری کنید. با ما تا انتهای این گزارش همراه باشید.

دیگر مثل قدیم نیازی نیست که برای خرید آهن آلات ساختمانی به محل فروش آهن در تهران و شهرستان خودتان بروید. حتی نیازی به گشتن و پیدا کردن محصول مورد نظرتان برای ساخت و ساز نیست. اما چگونه این موضوع ممکن است. به گزارش ساعد نیوز و به نقل از آهن امن، شما برای خرید آهن باید فاکتورهای مشخصی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بدون دردسر فرآورده مورد نیازتان را خریداری کنید!

5 موردی که در خرید آنلاین آهن آلات باید در نظر بگیریم

خرید از سایت‌های فروش آهن آنقدرها هم ساده نیست. گاهی یک اشتباه در ثبت سفارش می‌تواند هزینه‌ی زیادی را روی دست سازندگان ساختمان‌ها بگذارد. برای همین اگر به دنبال خرید آهن آلات به صورت آنلاین هستید باید 7 مورد کلیدی را در سایت مورد نظرتان بررسی کنید.

1.آیا امکان ارسال به شهرستان‌ها وجود دارد؟

هرچند که بسیاری از شرکت‌ها و سایت‌ها محصول خود را بدون مراجعه حضوری به فروش می‌رسانند. اما برخی از آن‌ها فقط در تهران یا محدوده‌ی شهرستان خودشان فعالیت می‌کنند. پس باید در زمان خرید امکان ارسال رایگان سفارش به تمامی شهرستان‌ها را بررسی کنید. در غیر این صورت بدون ذکر این موضوع در فاکتور هزینه‌ی حمل بار نیز روی دست شما خواهد بود. البته باید در نظر داشته باشید که در صورت وجود حمل بار رایگان در فاکتور هم هزینه‌ی بار را در اصل از قبل پرداخت کرده‌اید. اما اگر شرکت مبدا گزینه ارسال به شهرستان را نداشته باشد، شما بایستی با هزینه‌ی بیشتری محصول خودتان را به کمک شرکت‌های حمل بار در شهرستان مدنظرتان تحویل بگیرید.

خرید آنلاین آهن آلات

2.فروش بی واسطه را در اولویت قرار دهید

پیشنهاد می‌کنیم در خرید آهن آلات ساختمان، مستقیما از کارخانه اقدامات لازم را انجام دهید. برخی از سایت‌ها و شرکت‌ها با حذف واسطه و دلال‌ها خودشان به صورت مستقیم محصول نهایی را به فروش می‌رسانند. با این روش هزین‌های شما به شدت کاهش می‌یابد. در حالی که با خرید آهن از سایت‌های واسطه قیمت نهایی را 10 تا 20 درصد و حتی بیشتر از این میزان، بالاتر از قیمت کارخانه به شما ارائه می‌دهند. پس توجه به این نکته می‌تواند در صرفه‌جویی هزینه به خصوص در حجم بالا به شما کمک کند.

3.کارخانجات برای سفارش عمده مناسب‌تر هستند!

در صورتی که قصد سفارش حجم بالا و خرید آهن آلات برای چند ساختمان را دارید، سفارش مستقیم از کارخانجات مناسب‌تر هستند. برخلاف شرکت‌های واسطه که شاید برای تامین حجم کالای مورد نیاز شما دچار مشکل شوند و به این‌ترتیب قیمت هر جنس متفاوت شود. شما می‌توانید با ثبت سفارش محصول مورد نظرتان به کارخانجات و اعلام زمان مشخص برای تحویل بار، فرآورده‌ی خود را با دردسر کم‌تر و قیمت پایین‌تری دریافت کنید. ضمن اینکه کارخانه موظف است جنس نهایی را با قیمت توافق شده از قبل به شما ارائه دهد.

4.سایت‌هایی با قیمت لحظه‌ای مطمئن‌تر هستند؟

برخی از سایت‌ها، قیمت آهن را به صورت لحظه‌ای (به دلیل تغیرات نرخ ارز و تغییر در عرضه جهانی) به شما نمایش می‌دهند. همچنین برخی از این سایت‌ها قیمت روزهای قبل را هم به صورت نموداری به شما نمایش می‌دهند تا از آخرین تغییرات قیمت‌ها مطلع شوید. به‌این‌ترتیب در لحظه‌ی خریدتان قیمت کاملا به روز است و در تماس با مشاوره یا پشتیبانی سایت قیمت‌ها با ارقام سایت متناقض نیست. البته پاسخگویی پشتیبانی سایت نیز مورد دیگری است که در خرید آهن آلاات باید در نظر بگیرید.

5.از پشتیبانی و مشاوره‌ی سایت‌ها بهره‌مند شوید!

در برخی موارد ممکن است نیاز به مشاوره جهت خرید محصول مورد نظرتان داشته باشید. برخی از محصولات مشابه یکدیگر هستند و در این شرایط می‌توانید به کمک مشاوره‌ی تخصصی محصول بهتری را تهیه کنید. همچنین ممکن است پس از خرید آهن آلات ساختمانی در تعداد یا نوع سفارش شما اشتباهی پیش آمده باشد. در این صورت هم به پشتیبانی برخط و در دسترس نیاز پیدا می‌کنید. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که سایت مورد نظرتان برای خرید آهن، این امکانات را هم داشته باشد.

 خرید آهن آلات ساختمان به صورت آنلاین

کدام سایت تمامی این امکانات را ارائه می‌دهد؟

برای خرید آهن آلات ساختمان به صورت آنلاین می‌توانید سایت آهن امن را انتخاب کنید. این شرکت، یکی از بهترین کارخانجات ایران در زمینه‌ی ساخت و تامین آهن آلات ساختمانی است که تمامی امکانات بالا را به شما ارائه می‌دهد. ضمن اینکه این سایت با وجود تنوع محصول فراوان می‌تواند در سهولت خرید یکجای تمام محصول مربوط به ساختمان‌سازی به شما کمک کند.

بیش از 10 نوع محصول مختلف در سایت آهن امن ارائه می‌شود

در سایت آهن امن حداقل ده محصول اصلی با تنوع در سایز و نوع هر کدام از آن‌ها به مشتریان ارائه می‌شود. در سایت این مجموعه می‌توانید به خرید آهن آلات مختلف و فرآوره‌های آهنی زیر بپردازید.

  • پشم شیشه

  • خاموت

  • میلگرد

  • پایه فنس

  • سیم خاردار

  • اسپیسر

  • واتر استاپ

  • سیم مفتول

  • تیرآهن

  • توری مش

در نظر داشته باشید که این تعداد از محصول فقط تعدادی از فرآورده‌های موجود در سایت آهن امن برای فروش است. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد این سایت به دست آورید، کافیت آدرس “Ahanamn.com” را سرچ کنید.

برای خرید از آهن امن چه کار کنیم؟

کافیست با ورود به سایت آهن امن و انتخاب یکی از دسته‌بندی‌ها مانند خاموت و بررسی قیمت محصول مورد نظرتان با پشتیبانی تماس بگیرید. پشتیبانی این سایت نیز پس از ارائه مشاوره‌ی دقیق سفارش شما را ثبت کرده و پس از پرداخت اولیه‌ی شما تصویری از فاکتور را به شما ارائه می‌دهد. در نظر داشته باشید که سایت آهن امن دارای مجوز ای نماد است، پس نیازی به نگرانی برای پول‌های‌تان وجود ندارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (629 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (78 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (12 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان