دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

شرایط خرید آهن آلات ساختمانی آسان شد؛ خرید بی واسطه از آهن امن 

دوشنبه، 23 بهمن 1402
به گزارش ساعد نیوز و به نقل از آهن امن، شما برای خرید آهن باید فاکتورهای مشخصی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بدون دردسر فرآورده مورد نیازتان را خریداری کنید. با ما تا انتهای این گزارش همراه باشید.

دیگر مثل قدیم نیازی نیست که برای خرید آهن آلات ساختمانی به محل فروش آهن در تهران و شهرستان خودتان بروید. حتی نیازی به گشتن و پیدا کردن محصول مورد نظرتان برای ساخت و ساز نیست. اما چگونه این موضوع ممکن است. به گزارش ساعد نیوز و به نقل از آهن امن، شما برای خرید آهن باید فاکتورهای مشخصی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بدون دردسر فرآورده مورد نیازتان را خریداری کنید!

5 موردی که در خرید آنلاین آهن آلات باید در نظر بگیریم

خرید از سایت‌های فروش آهن آنقدرها هم ساده نیست. گاهی یک اشتباه در ثبت سفارش می‌تواند هزینه‌ی زیادی را روی دست سازندگان ساختمان‌ها بگذارد. برای همین اگر به دنبال خرید آهن آلات به صورت آنلاین هستید باید 7 مورد کلیدی را در سایت مورد نظرتان بررسی کنید.

1.آیا امکان ارسال به شهرستان‌ها وجود دارد؟

هرچند که بسیاری از شرکت‌ها و سایت‌ها محصول خود را بدون مراجعه حضوری به فروش می‌رسانند. اما برخی از آن‌ها فقط در تهران یا محدوده‌ی شهرستان خودشان فعالیت می‌کنند. پس باید در زمان خرید امکان ارسال رایگان سفارش به تمامی شهرستان‌ها را بررسی کنید. در غیر این صورت بدون ذکر این موضوع در فاکتور هزینه‌ی حمل بار نیز روی دست شما خواهد بود. البته باید در نظر داشته باشید که در صورت وجود حمل بار رایگان در فاکتور هم هزینه‌ی بار را در اصل از قبل پرداخت کرده‌اید. اما اگر شرکت مبدا گزینه ارسال به شهرستان را نداشته باشد، شما بایستی با هزینه‌ی بیشتری محصول خودتان را به کمک شرکت‌های حمل بار در شهرستان مدنظرتان تحویل بگیرید.

2.فروش بی واسطه را در اولویت قرار دهید

پیشنهاد می‌کنیم در خرید آهن آلات ساختمان، مستقیما از کارخانه اقدامات لازم را انجام دهید. برخی از سایت‌ها و شرکت‌ها با حذف واسطه و دلال‌ها خودشان به صورت مستقیم محصول نهایی را به فروش می‌رسانند. با این روش هزین‌های شما به شدت کاهش می‌یابد. در حالی که با خرید آهن از سایت‌های واسطه قیمت نهایی را 10 تا 20 درصد و حتی بیشتر از این میزان، بالاتر از قیمت کارخانه به شما ارائه می‌دهند. پس توجه به این نکته می‌تواند در صرفه‌جویی هزینه به خصوص در حجم بالا به شما کمک کند.

3.کارخانجات برای سفارش عمده مناسب‌تر هستند!

در صورتی که قصد سفارش حجم بالا و خرید آهن آلات برای چند ساختمان را دارید، سفارش مستقیم از کارخانجات مناسب‌تر هستند. برخلاف شرکت‌های واسطه که شاید برای تامین حجم کالای مورد نیاز شما دچار مشکل شوند و به این‌ترتیب قیمت هر جنس متفاوت شود. شما می‌توانید با ثبت سفارش محصول مورد نظرتان به کارخانجات و اعلام زمان مشخص برای تحویل بار، فرآورده‌ی خود را با دردسر کم‌تر و قیمت پایین‌تری دریافت کنید. ضمن اینکه کارخانه موظف است جنس نهایی را با قیمت توافق شده از قبل به شما ارائه دهد.

4.سایت‌هایی با قیمت لحظه‌ای مطمئن‌تر هستند؟

برخی از سایت‌ها، قیمت آهن را به صورت لحظه‌ای (به دلیل تغیرات نرخ ارز و تغییر در عرضه جهانی) به شما نمایش می‌دهند. همچنین برخی از این سایت‌ها قیمت روزهای قبل را هم به صورت نموداری به شما نمایش می‌دهند تا از آخرین تغییرات قیمت‌ها مطلع شوید. به‌این‌ترتیب در لحظه‌ی خریدتان قیمت کاملا به روز است و در تماس با مشاوره یا پشتیبانی سایت قیمت‌ها با ارقام سایت متناقض نیست. البته پاسخگویی پشتیبانی سایت نیز مورد دیگری است که در خرید آهن آلاات باید در نظر بگیرید.

5.از پشتیبانی و مشاوره‌ی سایت‌ها بهره‌مند شوید!

در برخی موارد ممکن است نیاز به مشاوره جهت خرید محصول مورد نظرتان داشته باشید. برخی از محصولات مشابه یکدیگر هستند و در این شرایط می‌توانید به کمک مشاوره‌ی تخصصی محصول بهتری را تهیه کنید. همچنین ممکن است پس از خرید آهن آلات ساختمانی در تعداد یا نوع سفارش شما اشتباهی پیش آمده باشد. در این صورت هم به پشتیبانی برخط و در دسترس نیاز پیدا می‌کنید. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که سایت مورد نظرتان برای خرید آهن، این امکانات را هم داشته باشد.

کدام سایت تمامی این امکانات را ارائه می‌دهد؟

برای خرید آهن آلات ساختمان به صورت آنلاین می‌توانید سایت آهن امن را انتخاب کنید. این شرکت، یکی از بهترین کارخانجات ایران در زمینه‌ی ساخت و تامین آهن آلات ساختمانی است که تمامی امکانات بالا را به شما ارائه می‌دهد. ضمن اینکه این سایت با وجود تنوع محصول فراوان می‌تواند در سهولت خرید یکجای تمام محصول مربوط به ساختمان‌سازی به شما کمک کند.

بیش از 10 نوع محصول مختلف در سایت آهن امن ارائه می‌شود

در سایت آهن امن حداقل ده محصول اصلی با تنوع در سایز و نوع هر کدام از آن‌ها به مشتریان ارائه می‌شود. در سایت این مجموعه می‌توانید به خرید آهن آلات مختلف و فرآوره‌های آهنی زیر بپردازید.

  • پشم شیشه

  • خاموت

  • میلگرد

  • پایه فنس

  • سیم خاردار

  • اسپیسر

  • واتر استاپ

  • سیم مفتول

  • تیرآهن

  • توری مش

در نظر داشته باشید که این تعداد از محصول فقط تعدادی از فرآورده‌های موجود در سایت آهن امن برای فروش است. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در مورد این سایت به دست آورید، کافیت آدرس “Ahanamn.com” را سرچ کنید.

برای خرید از آهن امن چه کار کنیم؟

کافیست با ورود به سایت آهن امن و انتخاب یکی از دسته‌بندی‌ها مانند خاموت و بررسی قیمت محصول مورد نظرتان با پشتیبانی تماس بگیرید. پشتیبانی این سایت نیز پس از ارائه مشاوره‌ی دقیق سفارش شما را ثبت کرده و پس از پرداخت اولیه‌ی شما تصویری از فاکتور را به شما ارائه می‌دهد. در نظر داشته باشید که سایت آهن امن دارای مجوز ای نماد است، پس نیازی به نگرانی برای پول‌های‌تان وجود ندارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
ترجمه تخصصی متن
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست