دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

شرکت کشت و صنعت کارون بزرگترین واحد تولد شکر ایران و خاورمیانه 

سه شنبه، 17 مهر 1403
کد خبر: 412083
شرکت کشت و صنعت کارون بزرگترین واحد تولد شکر ایران و خاورمیانه با تلاش و کوشش مدیریت . معاونین و پرسنل به اهداف بلند خود رسیده و هم اکنون با ظرفیت اسمی شکر جز بزرگترین مراکز تولید شکر است.

به گزارش خبرنگار ما از شوشتر، سردار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب و سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر با میرزاپور مدیرعامل این مجموعه دیدار و در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته گفت‌وگو کردند.

تولید محصولات چند منظوره و ارزشمند اقتصادی از باگاس که به سود آوری مطلوبی رسیده و شرکت توانسته با بازار روز ایران و جهان رقابت داشته باشد، از جمله اقدامات اخیر در مجموعه کشت و صنعت کارون بوده است.

همچنین با توجه به اقلیم آب و هوایی و خاک منحصر به‌فرد منطقه بخشی از اراضی شرکت به حوضچه‌های پرورش ماهی اختصاص یافته، که رشد بسیار خوبی با افزایش تولید تن در هکتار داشته است.

با توجه به ظرفیت‌های موجود، کشت و تولید محصولات غیرنیشکری در مجموعه کشت و صنعت کارون در حال برنامه‌ریزی است و در فصولی که نیشکر کشت نمی‌شود، کشت و تولید از محصول چغندر قند درحال برنامه‌ریزی است.

گفتنی است شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر با تولید پیش از 150هزارتن شکر سفید جزو شرکتهای مهم تولید شکر از نیشکر با مدیریت پر تلاش مهندس میرزاپور و مجموعه مدیران و پرسنل توانسته این شرکت تولیدی را که دهها هزار میلیاردتومان انباشته طی چندین ساله گذشته داشته است به صفر برساند و هم اینک حقوق و مزایا م عیدی پرسنل خود راما به ما ه پرداخت می کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 17 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
سام درخشانی: پسرم برسام از وقتی که به دنیا اومده مثل کوآلا به من چسبیده، آن‌قدر که عضوی از من شده
رونمایی از هدیه ازدواج نفیس پدر و مادر عادل فردوسی پور با امضای یکی از دوستان مقام معظم رهبری در رفسنجان +عکس
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
واکنش عاشقانه‌ی الیکا عبدالرزاقی به حضور امین زندگانی در برنامه "جوکر2"
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
نگاهی به تولد 23 سالگی دارا حیایی با کیک ساده در کنار پدر +عکس/ واقعا به امین حیایی نمیخوره پسری به این بزرگی داشته باشه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
نگاهی به خانه ابدی گُلباران شده محمدرضا شجریان هنرمند موسیقی پَر پَر شده با نوشته ای برای مردم ایران / روحش شاد و یادش گرامی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟