دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

سکانسی از برنامه جوکر که از خنده غش می کنید/ شیطنت الیکا عبدالرزاقی برای خنداندن نخندترین دوستان جوکرش؛ چه گوینده خبری درمیاد از این بشر+ویدئو 

شنبه، 24 شهریور 1403
ساعد نیوز: ویدئویی از الیکا عبدالرزاقی را می بینید او بعد از گرفتن کارت قرمز به درخواست احسان علیخانی برای خنداندن بقیه گویندگی کرد. علاقمندان برای دیدن اخبار و حواشی بیشتر در مورد بازیگران در ادامه میتوانند همراه ما باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، «جوکر2؛ طبقه بیست و یک» با تغییرات جذابی شروع شده. میزبان این سری برنامه جوکر، کسی نیست جز احسان علیخانی که پشت میزی پر از امکانات جدید نشسته و شرکت کننده ها رو در دکور بزرگ تر و مدرن تر این سری از جوکر زیر نظر داره.

دکور جوکر 2 کلی جاهای مخفی داره که البته برای احسان علیخانی چندان مخفی نیست و خودش با استفاده از اون ها بازیگرها رو درگیر چالش هایی می کنه که نخندیدن براشون خیلی سخت میشه و در 6 ساعت بازی، زیاد فرصتی برای نفس راحت کشیدن ندارن. البته چیزی که قرار نیست هیچکس یادش بره اینه که بقیه رو بخندون اما خودت نخند.

ویدئویی از الیکا عبدالرزاقی را می بینید که بعد از گرفتن کارت قرمز به درخواست احسان علیخانی برای خنداندن بقیه گویندگی کرد.


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 25 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
نگاهی به استایل الگانت بازیگران و هنرمندان سریال زخم کاری/ از مدل مانتو الناز ملک و رعنا آزادی ور تا تیپ گنگ جواد عزتی+عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تصویری از خانه ابدی پدر محمدجواد آذری جهرمی سیاستمدار جوان ایرانی / روحش شاد و یادش گرامی
(عکس) زیبایی خیره‌کننده‌ی گردنبند الماس و زمرد قمرالسلطنه، دختر فتحعلی شاه قاجار/ باورتون میشه این جواهر متعلق به تقریبا 200 سال پیش باشه؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ترجمه تخصصی کتاب