دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

صمیمیت سروش رفیعی با ترانه علیدوستی و پدر فوتبالیستش +عکس/ سه ستاره در یک قاب 

یکشنبه، 28 مرداد 1403
ساعدنیوز: سروش رفیعی یکی از جنتلمن ترین فوتبالیست های ایرانی است. او بسیار لفظ قلم صحبت می کند و خبرنگاران علاقه بسیاری به مصاحبه با او دارند. در اینجا تصویری از ملاقات صمیمی ترانه علیدوستی و پدرش با سروش رفیعی را می بینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، سروش رفیعی در ابتدای صحبت‌هایش تساوی را به تیم حریف تبریک گفت و ضمن خسته نباشید به ذوبی‌ها، حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد: به عنوان بازی اول خودمان انتظار داشتیم شرایط بهتر پیش برود. یک گل زودهنگام روی غافلگیری خوردیم و در ادامه سعی کردیم کنترل بازی را به دست بگیریم. اما به هر حال بازی اول بود و هم شرایط سخت بدنسازی نیاز به زمان دارد و هم اینکه از شرایط میزبانی استفاده نکردیم.

وی افزود: ما یک جلسه هم اینجا تمرین نکردیم. چمن یک جاهایی خوب نبود و پا زیاد در زمین فرو می‌رفت. دیگر خسته شدم از اینکه بخواهم در مورد امکانات و زمین و… صحبت کنم. دیگر حال و حوصله این چیزها را ندارم.

سروش درباره کار کردن با گاریدو اظهار داشت: ایشان سبک و شیوه خاصی برای خودشان دارد. ما سعی کردیم به تفکرات ایشان نزدیک شویم و مطمئنا نیاز به زمان داریم و ایشان هم نیاز به زمان دارند که با لیگ و توانایی بچه‌ها آشنا شوند. اما فکر می‌کنم ارتباط بین ما بازیکنان و آقای گاریدو به شکل خوبی پیش می‌رود و من خیلی امیدوارم.

او در خصوص مدافع راست مراکشی پرسپولیس عنوان کرد: او خیلی باکیفیت بود و امروز فکر کنم 50 درصد خودش هم نبود. ما نیاز به زمان داریم. اورونوف فکر کنم در روزهای گذشته یک جلسه با ما تمرین کرد. سعید صادقی بعد از مصدومیت طولانی‌مدت برگشت و خودم فکر میکنم اگر از لحاظ بدنی شرایطش بهتر بود، بیشتر میتوانست به ما کمک کند. باید این را در ذهن نگه داریم که بازیکنان مصدوم ما نیاز به مراقبت دارند و آقای گاریدو این کار را انجام دادند.

سروش ادامه داد: بازیکنان جدید ما باید بیشتر با لیگ آشنا شوند. همه از بیرون فکر می‌کنند لیگ ایران عادی است اما ما لیگ فشرده و سختی داریم. می‌بینید مشکلاتی هم مثل این داریم که برای بازی خانگی باید سفر کنیم. به هر حال ما نیاز به زمان داریم و مطمئن باشید شرایط بهتر خواهد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 28 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
رهبر انقلاب : راه طولانی پیمودید و حسینیه ما را از رایحه دل‌های ولایت‌مدارتان معطر کردید ؛ سلام مرا به بوشهری‌ها برسانید
نگاهی به تِراس باصفا با گل های بزرگ کمند امیرسلیمانی +فیلم/ چه با احساس به گل ها آب میده
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
(ویدیو) روزی که اشک تختی درامد!/ خاطره ای دردناک از المپیک رفتن جهان پهلوان تختی که شما نمیدانستید!!
رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای ساره بیات+عکس/ یکی از یکی معروف تر و هنرمند تر
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت