دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

سوال کابوسی هاشم بیک زاده از خداداد عزیزی : مادرتو بیشتر دوست داری یا خانومتو !؟ + ویدیو 

دوشنبه، 29 مرداد 1403
ساعد نیوز : ویدیویی از واکنش و جواب خداداد عزیزی به سوال کابوسی و خطرناک هاشم بیک زاده در برنامه سرگیجه وقتی که پرسیده می شود : مادرتو بیشتر دوس داری یا خانومتو !؟ وی جواب داد که با احترام به خانمم البته که مادرم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، خداداد عزیزی زاده 1 تیر سال 1350 است. وی بازیکن فوتبال و ورزشکار است. وی اصالتاً از شهرستان فریمان است. وی علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران سابقه حضور در بوندس‌لیگا آلمان، لیگ برتر امارات متحده عربی را دارد. او نقش بسیار مهمی در صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 1998 فرانسه داشت. او به دلیل سرعت زیادش و گل صعود آفرین ایران به استرالیا، توسط جواد خیابانی که گزارشگر آن بازی بود، غزال تیزپای فوتبال ایران نامیده می‌شد.

او 45 بازی ملی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده و 11 گل نیز به ثمر رسانده‌است. او در سال 1996 به عنوان بازیکن سال آسیا و در همان سال به عنوان بهترین و ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا انتخاب شد.

وی همچین زننده تنها گل پرسپولیس مقابل تیم پوهانگ استیلزر کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی در جام باشگاه‌های آسیا 1996 می‌باشد. در آن روز پرسپولیس یک پنالتی از دست داد و یک اشتباه نیز منجر به گل به خودی شد و بدین ترتیب با نتیجه سه بر یک از صعود به فینال بازماند و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ویدیویی از واکنش و جواب خداداد عزیزی به سوال کابوسی و خطرناک هاشم بیک زاده در برنامه سرگیجه وقتی که پرسیده می شود : مادرتو بیشتر دوس داری یا خانومتو !؟ وی جواب داد که با احترام به خانمم البته که مادرم .


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 29 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ویدیو/ بوسۀ آخرین بازمانده از فامیل "محمد غفاری" بر آخرین عکسی که از کمال‌الملک در سن 70 سالگی پیدا شد
ترجمه تخصصی کتاب
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
امین حیایی : رضا گلزار می گفت جون مادرتون اینقدر من رو نخندونید
(عکس) ترکیب رنگ مسحورکننده‌ی مانتوی بلوچ‌دوزی شده‌ی مینا مختاری، همسر خوش‌سلیقه‌ی بهرام رادان/ میدونین چی باعث شده این مانتو اینقدر خاص باشه؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
17 اُمین سال تولد امیررضا فرامرزی پسر بچه شیطون سریال « از سرنوشت یک »/ این همه تغییر چهره بعد از 5 سال خیلی جالبه