دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

سپیده خداوردی همسر شهید شد 

چهارشنبه، 14 آبان 1399
ساعد ینوز : تهیه‌کننده سریال «شهید شهریاری» گفت: به تازگی «سپیده خداوردی» برای ایفای نقش همسر «شهید شهریاری» انتخاب شده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از پایگاه خبری نشان، مصطفی علمی فرد» تهیه کننده سریال «شهید شهریاری» گفت: تقریبا نزدیک به ۳۰۰ دقیقه از سریال را مقابل دوربین بردیم و حدود دو هفته است که از زنجان به تهران آمدیم و در شهرک سینمایی غزالی مشغول به کار هستیم و بخش های مربوط به دهه ۶۰ و ۷۰ را ضبط می کنیم. وی ادامه داد: بخش های مربوط به زنجان که برمی گشت به کودکی، نوجوانی و بخشی از جوانی شهید شهریاری به پایان رسید و هفته آینده نیز تصویربرداری در دانشگاه شهید بهشتی را آغاز خواهیم کرد و یک ماه در آنجا مشغول خواهیم بود.

علمی فرد با اشاره به تصویربرداری در شهرهای دیگر ایران نیز گفت: به این دلیل که فیلم نامه در حال بازنویسی است، هنوز شهر مورد نظر مشخص نیست اما قطعا دو یا سه شهر دیگر مثل شیراز و ... نیز از لوکیشن های ما خواهند بود.

این تهیه کننده همچنین افزود: در دو روز آینده مهران رجبی، افسانه ناصری و اغلب بازیگران زنجان بازی شان به پایان می رسد و البته اردشیر رستمی، شهرام عبدلی و سیروس همتی که تا ده 80 در سریال حضور دارند هنوز بازی شان تمام نشده است.

وی درباره بازیگران جدیدی که قرار است در این سریال بازی کنند، بیان داشت: تعدادی بازیگران جدید داریم که قرار است به سریال افزوده شوند و بازی شان بزودی شروع می شود. سپیده خداوردی در نقش خانم دکتر قاسمی همسر شهید شهریاری و کاوه خداشناس نقش شهید شهریاری را بازی می کنند که هنوز بازی شان شروع نشده است.

این تهیه کننده درباره اینکه آیا برای انتخاب بازیگر نقش شهید و همسرشان با خانواده این شهید مشورت کردید؟ و تائیدیه گرفتید؟ گفت: بله این کار را کردیم اما نکته مهمی که وجود داشت این بود که این بازیگران بیشتر در نقش های مثبت بازی کرده باشند، علاوه بر این نزدیکی چهره، نوع بازی و البته رضایت همسر شهید نیز برایمان مهم بود که با توافق همدیگر توانستیم به این جمع بندی برسیم.

وی درباره قطعی شدن نام این سریال نیز بیان داشت: تا به حال نام های «میراث مجید» و «صبح آخرین روز» به طور موقت روی سریال گذاشته شده است اما هنوز نام قطعی آن مشخص نیست و ترجیحمان بر این است که سریال «شهید شهریاری» نام برده شود.


5 پسندیدم 12 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
دختر پرسپولیسی ❤
3 سال پیش

بابا دیگه‌گوگل هم مردم رو میزاره سر کار
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

دوست داشتنیه
پاسخ
شیدا
3 سال پیش

خدا شفا بده..امین...
پاسخ
فاطیما
3 سال پیش

منم همین حسو دارم بهش
پاسخ
Assad
3 سال پیش

سپیده جان.برخی چهره ها اگر دست نخورده بمانند زیباتر هستند.لازم نیست از ارایش جدید زنان که عاریتی هست تقلید کنی .سپیده با همان ابروان سنتی بغایت زیباتری.
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

اشتباه میکنی
پاسخ
مژگان
3 سال پیش

آره موافقم دوست داشتنی متین با بازی عالی بدون خودنمایی ی کم باید بهاره رهنما از اینا یاد بگیره
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

خیلی برازنده شه دوستداشتنی فیلم هاش عالی بازی میکنه
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

نمیدونم چرا ازش بدم میاد
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

به خوشگلیش غبطه میخورم
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

😐فکر کردم واقعا شوهرش شهید شده
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

فیلمه؟؟
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی