معرفی و بررسی یک بازی جذاب به نام Spirit Roots +دانلود

  یکشنبه، 25 خرداد 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
معرفی و بررسی یک بازی جذاب به نام Spirit Roots +دانلود
امروزه بازی های ویدئویی همه جا هستند. بازی های موبایل و کامپیوتری یک بازی الکترونیکی است که واسطه طراحی شده ای دارد تا باعث ارتباط فرد با دستگاه ویدئویی می شود.

Spirit Roots

مکانیزم های گیم پلی در بازی Spirit Roots به پریدن، دویدن و مبارزه کردن خلاصه می شود. کاراکتر داستان شخصیتی است که قصد دارد به خانه برگردد، اما در راه متوجه اتفاقات و دشمنانی می شود که مانع از رسیدن او به خانه می شوند. ازاین رو قهرمان داستان جدا از اینکه باید دشمنان را از بین ببرد، باید تلاش کند تا سیارات منظومه را به یکدیگر متصل کند تا از بین نروند و یک بار دیگر، اتهاد به کهکشان برگردد. استودیو FredBear Games LTD برای خلق یک تجربه غنی و چالش برانگیز، از باس های مختلفی در مراحل بازی استفاده کرده است که هرکدام از آن ها به نحوی شما را به چالش می کشند.

داستانی، دوبعدی، سکوبازی

در معرفی بازی موبایل به سراغ یک بازی جذاب و داستان محور رفته ایم که بازیکنان برای تجربه اش نیازی به اینترنت ندارند و در هر مکانی که باشند، می توانند آن را تجربه کنند. بازی اندروید و آیفون Spirit Roots یک بازی ماجراجویی دو بعدی است که تیم سازنده برای سرگرم کردن بیشتر مخاطب، از مجموعه هایی نظیر Rayman الهام گرفته است. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید Spirit Roots روایت گر سرزمین هایی است که دارای بخش های مختلفی هستند و برای سالیان سال در جنگ به سر می برند. حال از هر سرزمین تنها یک بخش باقی مانده است؛ ازاین رو تصمیم می گیرند تا جنگ را کنار بگذارند و درکنار یکدیگر قرار بگیرند. این کار باعث می شود به یک سرزمین کامل تبدیل شوند، اما اگر یکی از بخش ها سرپیچی کند چه اتفاقی می افتد؟ در واقع بازی موبایل Spirit Roots شما را در نقش پسرکی قرار می دهد که به خاطر سرپیچی یکی از بخش های سرزمین تازه شکل گرفته، از خانه خود دور مانده است و حال در ماجراجویی خطرناک اش باید به هر قیمتی که شده است، به خانه برگردد.

تصویر

نحوه بازی چگونه است؟

با شروع بازی موبایل Spirit Roots یک بخش تمرینی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در این بخش به خوبی نحوه ی بازی کردن و استفاده دکمه های مختلف را یاد می گیرید. نحوه ی بازی کردن در بازی دو بعدی و ماجراجویی Spirit Roots بدین شکل است که یک آنالوگ مجازی در سمت چپ صفحه نمایش طراحی شده است که ازطریق آن می توانید شخصیت بازی را هدایت کنید. در سمت راست، سه دکمه ی مختلف قرار گرفته اند. اولین دکمه برای پریدن است و دومین دکمه، برای ضربه زدن طراحی شده است. کاراکتر اصلی داستان یک شمشیر دارد که به واسطه ی آن می تواند دشمنان داخل بازی را از بین ببرد. همچنین یک سلاح دوربرد هم دارید که ازطریق دکمه ی سوم، می توانید با آن شلیک کنید. اصلی ترین دغدغه ی کاربران برای تجربه ی بازی اندروید و آیفون Spirit Roots این است که استودیو سازنده برای سرگرم کردن کاربران و ارزشمند ساختن بازی از چه مواردی استفاده کرده است. زمانی که وارد بازی می شوید و طراحی گرافیکی را مشاهده می کنید، ناخودآگاه یاد سری Rayman می افتید. تیم سازنده از ساختار گرافیکی این بازی استفاده کرده است تا کاربران تجربه ی دلنشینی را کسب کنند. همچنین همانند این مجموعه کاراکتر بازی در هر مرحله می تواند تعدادی سکه را جمع کند یا بعضی از آن ها را نجات دهد.

مشکلات این بازی

Spirit Roots با پایان یافتن سطح جهانی که در آن هستید ، از سیستم باز کردن قفل دنیای بعدی پیروی می کند ، در عوض این توانایی را دارید که از هر مرحله حداکثر سه امتیاز جمع کنید و دنیای بعدی بر اساس تعداد مشخصی باز می شود. سفر شما در دنیاهای این بازی بسیار دلپذیر خواهد بود زیرا تصاویر به همراه موسیقی متن متنوع و جذاب هستند. طراحی های دشمنان بسته به اینکه در کدام دنیایی قرار دارید متنوع و منحصر به فرد هستند و به هر یک از جهان احساس نسبتاً منسجمی می بخشند. اما جایی که در آن سقوط می کند در طراحی صدا است. بیشتر این موارد برای آنچه که روی صفحه اتفاق می افتد بسیار قابل استفاده است ، اما صدا هر زمان که شخصیت خود را شروع به کار کرد این صدای ناسازگاری کوچک است که متاسفانه بنظر می رسد توجهی به آن نشده است. مشکل این است که این صدا هر زمان تغییر می کند که مسیر را تغییر می دهید یا از حالت متوقف به حرکت می روید پخش می شود.

مشکل دیگر در بازی Spirit Roots این است که در حالی که دشمنان به هر محیط متنوع هستند ، اما در هر جهان انواع مختلفی از دشمن وجود دارد که می تواند به نوعی احساس تکراری بودن منجر شوند. مراحل بازی نیز می توانند به نوعی تکرار شونده باشند زیرا در حالی که جهان متنوع است ، اما مراحل آن شبیه به یکدیگر بنظر می رسند.

تصویر

برای همه سنین مناسب ولی شاید سخت برای کودکان

Spirit Roots اگرچه خود را به عنوان یک بازی سرگرم کننده و زیبا ارائه می دهد که با یک داستان ساده اما جذاب ، مناسب برای همه سنین است ، اما سطح دشواری آن برای یک کودک بسیار دشوار است. دوربین از روی شخصیت اصلی بسیار بزرگنمایی می کند ، به این معنی که زمان های زیادی وجود دارد که یا باید طرح دقیق مرحله را به خاطر بسپارید یا یک امید کورکورانه از ایمان را به امید فرود واقع روی سکو ایجاد کنید.

آیا قدرتمند هستید؟

در گیم پلی بازی Spirit Roots میزان قدرت شما نیز بسیار زیاد است ، به معنای مواردی که حتی به اندازه ای که یک دشمن به آرامی در مقابل یکی از پای شما قرار بگیرد با ادکی ضربه آسیب می بیند. از طرف دیگر با یک ضربه است که شما را به آخرین محل ذخیره سازی باز می گرداند و یکی از سه نقطه درمانی شما را می گیرد که فقط با رسیدن به محل دخیره سازی بعدی در مرحله بازیابی می شوند. بنابراین ، اگر کاملاً برای کل مرحله بازی می کنید ، فقط برای پایان دادن به آن تلاش کنید ، انتظار داشته باشید که بار دیگر آن قسمت اول مرحله را بازی کنید. این جعبه که میزان آسیب زدن شما را نشان می دهد همچنین باعث می شود که باس فایت بازی را دردناک کند زیرا می توانید بارها و بارها همان قسمت از آن را بازی کنید.

سکه ها را پیدا کنید

پیدا کردن سکه های بازی آیفون و اندروید Spirit Roots و ترکیب اش با پلتفرمینگ بازی، سبب شده است تا اسپریت روتس به یک بازی لذت بخش و دلنشین تبدیل شود. دراین میان اشاره کنم که برداشتن این سکه ها کاملا اختیاری است، اما برای باز کردن سایر بخش های جهانی که در آن هستید به ستاره ها نیاز دارید. در واقع هر سطح دارای سه ماموریت است که با انجام تمامی آن ها می توانید سطح کامل شده را سه ستاره کنید. حال گرفتن تمامی سکه های یک سطح هم جزو ماموریت های هر سطح به حساب می آید. بخش های جهان کلی بازی، همان مراحل Spirit Roots هستند. به عبارتی بازی داستان محور Spirit Roots دارای پنج مرحله مختلف است که هر مرحله شامل سطح های متفاوتی می شود. همچنین طراحی های محیطی این مراحل با یکدیگر متفاوت هستند تا بازیکنان تجربه ی متفاوتی را کسب کنند. مورد دیگری که کمتر سازنده ای برای بازی خود به آن توجه می کند، استفاده از درجه سختی است. Spirit Roots دارای درجه های سختی مختلفی است که بازیکنان در ابتدای بازی می توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند.

شاید دشوار باشد شاید هم آسان

Spirit Roots یک بازی دشوار است که ممکن است برای کودکان جذاب باشد اما در محدوده مهارت اکثر آنها قرار نخواهد گرفت. بسیاری از این موارد به کنترل هایی که نمی توانند سطح دقت و صحت بازی را بخاطر داشته باشند و تنظیمات میکرو نه تنها کار سختی نیست ، بلکه به طرز شنیدنی و تحریک کننده ای نیز امکان پذیر است. این عنوان یکی از آن بازی هایی است که به وضوح به دنبال جذابیت ، تفریحی و جذاب کارتونی است که نوع بسیار متفاوتی از بازیکن را نسبت به آنچه در واقع گیم پلی ارائه می دهد ، جلب می کند. این بازی جذاب و سرگرم کننده را به دوستداران و طرفداران بازی های سبک سکوبازی و اکشن پیشنهاد می کنیم.

تصویر

دانلود بازی:


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (81 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (75 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (63 نظر) پسر الهام چرخنده: دیگر مادری به این اسم ندارم+عکس (63 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یه آخوندی تو کشتی هر چی از کنار دستیش سوال کرد جواب نداد گفت من از عمامه و نژاد آخوند بدم میاد اونم عمامشو پرت کرد تو دریا و گفت بخاطر این پنبه... +ویدئو😂👌 (41 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی جورجینا برای تولد رونالدو با طرح ورزشی مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (39 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (36 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (36 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (34 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار یک مادر ایرانی برای تزئین موز مهمانی حماسه آفرید/ مامان نگو هنرمند بگو+عکس (27 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یکی میگفت من دعاهام 50 درصد مستجاب میشه گفتم چطور گفت دخترم بزرگ شد دعا کردم یه دوماد خرپول نصیبم بشه میگه داماد قسمتم کرده خر هست ولی پول نداره... +ویدئو😂👌 (26 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش +عکس/ یکی از یکی معروف تر و هنرمند تر (25 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (25 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (23 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روستای تاریخی حیرت انگیز در تبریز ؛ روستای حیله ور تبریز و راهنمایی سفر به سرزمین مدفون در دل دامنه کوه
فال روزانه امروز پنجشنبه 25 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 25 مرداد 1403
فال ابجد روزانه پنجشنبه 25 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 25 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنج شنبه 25 مرداد 1403 + فیلم
فوت و فن خانه‌داری؛ 14 ترفند طلایی و ساده برای تشخیص برنج تقلبی
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 25 مرداد 1403
همسر فوتبالیست مشهور با 4 فرزند ریز و درشت به شوهر قهرمانش خیانت کرد +جزئیات و تصاویر/ طلاق مجازات زن بی وفا
فوت و فن خانه‌داری؛ ترفند طلایی برای پخت انوع ته دیگ با کنجد، سیب زمینی و نان تا تخم مرغ و کاهو+عکس
لیست کامل بازیگران و هنرمندان ایرانی که مرداد ماهی هستند/ از حسن جوهرچی و لیلا اوتادی تا منوچهر هادی+تصاویر دیدنی
رونگورونگو؛ سنگ نوشته‌های مرموزی که هیچ دانشمندی نتوانست آنها را رمزگشایی کند!
(ویدئو) خوشحالی ناهید کیانی و همراهانش بعد از کسب مدال نقره المپیک 2024 بیرون از ورزشگاه
(عکس) روبرو شدن لیلا اوتادی با یکی از بزرگترین و وحشتناکترین فوبیاهای زندگیش/ واقعا عجب دل و جراتی داره
(عکس) محمدهادی ساروی، قهرمان المپیک در آغوش مادر و اهدای مدال طلای خود به مادرش
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟