دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

سقوط مرگبار دختر و پسر جوان حین پیشنهاد ازدواج! 

چهارشنبه، 03 شهریور 1400
کد خبر: 164483
ساعد نیوز: دختری و پسر جوانی که حین پیشنهاد ازدواج از لبه یک صخره به پایین سقوط کرده بودند با خوش شانسی از مرگ گریختند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، لحظه پیشنهاد ازدواج به دختر مورد علاقه شاید یکی از دلهره آورترین لحظات زندگی افراد باشد. از طرفی دریافت پیشنهاد ازدواج از طرف پسر مورد علاقه شاید به یادماندنی ترین لحظه زندگی یک دختر به شمار رود.

به همین علت مردان جوان تلاش می کنند تا با ارائه این پیشنهاد در موقعیت های مختلف و به صورت رمانتیک دختران مورد علاقه خود را کاملا غافلگیر کنند. اما همیشه اوضاع آنطور که از قبل برنامه ریزی شده پیش نمی رود و گاهی حتی تبدیل به یک کابوس می شود. مانند اتفاقی که برای یک پسر و دختر جوان استرالیایی رخ داد. صحنه پیشنهاد ازدواج این پسر استرالیایی به دختر مورد علاقه اش در کوهستانی در این کشور چیزی نمانده بود به یک تراژدی ختم شود.

در این حادثه وحشتناک دختر جوان پس از قبول پیشنهاد ازدواج ناگهان از ارتفاع ۶۵۰ فوتی (۱۹۸ متری) به پایین سقوط کرد. این در حالی بود که نامزد او نیز که قصد گرفتن وی و نجات این دختر را داشت حدود ۵۰ فوت (۱۵ متر) به پایین سقوط کرد. با این حال هر دو جوان به طرزی معجزه آسا از مرگ گریختند. این دختر ۳۲ ساله پس از سقوط در داخل دریاچه یخ زده فالکِرتسی فرود آمد و پسر ۲۷ ساله نیز هنگام سقوط در میان توده ای از برف گرفتار شد. این اتفاق در کوهستان «فالکارت» واقع در منطقه کارینتیا رخ داد.

بنا به گزارش رسانه های محلی، دختر جوان توسط صاحب یک مسافرخانه محلی نجات یافت و به مسافرخانه منتقل شد. او پس از مداوای اولیه توسط اورژانس محلی به بیمارستان منتقل شد. مرد جوان نیز با کمک هلی کوپتر امداد نجات یافت و به همین بیمارستان منتقل شد. بنا به این گزارش هر دو نفر دچار جراحت جدی شده اند.


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
گام به گام مراحل چاپ کتاب