دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

سر هوادار استقلال لای دو آهن گیر کرد +فیلم/ به جا مانده از بازی با ملوان در قزوین! 

دوشنبه، 05 شهریور 1403
ساعدنیوز: استقلال مجبور است بازی های خانگی اش را خارج از تهران برگزار کند. اولین بازی خانگی این تیم در قزوین مقابل ملوان بندر انزلی برگزار شد. یکی از حواشی جالب این بازی، گیر کردن سر یکی از هواداران تیم استقلال تهران لای دو آهن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، گرچه تیم استقلال میزبانی‌اش را در قزوین مقابل ملوان برگزار می‌کرد اما با دریافت گل زود هنگام نشان داد که هنوز از نظر دفاعی در شرایط مطلوبی قرار ندارد این در حالی بود که سپاهان در هفته‌ای که رقبای اصلی اش برای کسب عنوان قهرمانی یعنی تراکتور، پرسپولیس و استقلال مساوی کردند یک برد دلچسب به دست آورد. ‌

خط دفاعی استقلال در دیدار مقابل ملوان به سرعت به هم ریخت و در همان ابتدای کار شرایطی ایجاد کرد که تیم ملوان به گل برسد این خط در دقایق بعدی هم متزلزل نشان داد و در نهایت گل دوم را هم خورد.

در هفته‌ای که پرسپولیس در تبریز مقابل تراکتور متوقف شده بود استقلال می‌توانست با پیروزی در دیدار "نیمه خانگی"اش مقابل ملوان 6 امتیازی شود و فاصله‌اش با پرسپولیس 2 امتیازی را به 4 امتیاز افزایش بدهد اما نه تنها استقلال این کار را نکرد بلکه با از دست دادن مکرر فرصت‌ها در مقابل دروازه تیم ملوان خودش را از تیم سپاهان یکی از چهار تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی عقب انداخت.

سپاهانی‌ها که هفته اول را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند در دیدار دوم مقابل خیبر خرم آباد گرچه تا پایان بازی یک بر یک با این تیم مساوی بودند اما در دقایق وقت‌های اضافه موفق به گلزنی شدند تا 6 امتیازی و از این نظر در شرایط بهتری قرار بگیرند.

حالا استقلال که فصل قبل با یک امتیاز عنوان قهرمانی را از دست داده بود اولین امتیازات این فصل را از دست داد و حالا باید تلاش کند و امیدوار بنشیند تا رقبایش برای رسیدن به عنوان قهرمانی امتیاز از دست بدهند.

کار سخت دیگر استقلال برای جبران این دو امتیازی که از دست داد گرفتن همان امتیازات از رقبای 6 امتیازی اش یعنی تراکتور، پرسپولیس و سپاهان است گرچه با نگاهی به مسابقات پیش روی این تیم به نظر می رسد تا پیش از از راه رسیدن رقابتهای شش امتیازی استقلال این تیم همچنان چند فرصت مطلب برای جبران داشته باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 05 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
همه هنرمندان و بازیگران ایرانی که تخت جمشید را برای لوکیشن عکاسی انتخاب کردند/ از نرگس محمدی و همای سریال پایتخت تا الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران+عکس
نسل جدید بی‌تربیت، بی‌حیا و پررو نیست بلکه جهش در آی کیوی نسل جدید رخ داده است
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله