صرافی کوکوین چیست؟ - آموزش کار با صرافی کوکوین

  دوشنبه، 13 دی 1400 ID  کد خبر 186313
صرافی کوکوین چیست؟ - آموزش کار با صرافی کوکوین
ساعدنیوز:می خواهید خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال را شروع کنید اما مطمئن نیستید که کوکوین (kucoin) صرافی مناسبی برای شما است یا نه؟ یا ارز دیجیتال مورد نظرتان را انتخاب کردید و نمی دانید آیا صرافی کوکوین به اندازه ی کافی ایمن است؟ یا شاید هم انتخابتان را کرده اید اما نحوه ی کار با صرافی کوکوین را بلد نیستید!

می خواهید خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال را شروع کنید اما مطمئن نیستید که کوکوین (kucoin) صرافی مناسبی برای شما است یا نه؟ یا ارز دیجیتال مورد نظرتان را انتخاب کردید و نمی دانید آیا صرافی کوکوین به اندازه ی کافی ایمن است؟ یا شاید هم انتخابتان را کرده اید اما نحوه ی کار با صرافی کوکوین را بلد نیستید!

خب، هر چیزی که می خواهید در مورد کوکوین بدانید در این مقاله پیدا می کنید. در این مقاله ابتدا تعریف کوتاهی از صرافی کوکوین خواهیم داشت و پس از بررسی مزایا و معایب این صرافی، به بخش آموزش کار با صرافی کوکوین می رسیم.

صرافی کوکوین

صرافی کوکوین که از سال 2017 فعالیت خودش را آغاز کرده است، توانست خیلی زود پله های ترقی را طی کند و به یکی از 10 صرافی برتر دنیا تبدیل شود.

هدف اصلی بنیانگذاران این صرافی، ایجاد یک پلتفرم ایمن و ساده بود تا در تمام دنیا هر شخصی، چه مبتدی و چه پیشرفته، بتواند به راحتی در آن فعالیت کند. این پلتفرم رابط کاربری بسیار آسانی دارد در نتیجه آموزش کار با صرافی کوکوین به راحتی انجام می شود.

در حال حاضر حجم بالایی از معاملات در این صرافی انجام می شود و کوکوین بیش از 200 کریپتوکارنسی مختلف را در لیست خود دارد.

کوکوین به بیشتر از 6 میلیون کاربر در بیش از 200 کشور دنیا خدمات بسیار خوبی ارائه می دهد. از جمله خدمات صرافی کوکوین می توان به فیات و اسپات، مارجین و معاملات فیوچرز اشاره کرد که با دیدن یک آموزش کار با صرافی کوکوین به راحتی می توانید در قسمت مورد نظرتان شروع به فعالیت کنید.

دسترسی به این پلتفرم به راحتی از طریق کامپیوتر و یا اپلیکیشن کوکوین در هر دو سیستم عامل اندروید و IOS امکان پذیر است.

تصویر

ارز اختصاصی صرافی کوکوین و مزایای خرید آن

صرافی کوکوین برای مشتریانی که مقدار حداقلی ارز اختصاصی کوکوین یعنی کوکوین شیرز (kucoin shares) را در سبد خود داشته باشند مزایایی در نظر گرفته است.

برای مثال داشتن مقداری مشخص (که توسط کوکوین مشخص می شود) از کوکوین شیرز که با نام اختصاری KCS شناخته می شود، می تواند باعث کاهش قابل توجهی در مقدار کارمزد معاملات تان شود.

ویژگی ها، مزایا و معایب صرافی کوکوین

به نظر شما بهترین صرافی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ شاید فکر کنید یک صرافی که تمام ویژگی هایی مثل امنیت بالا، عدم اجبار در احراز هویت، پوشش حجم بالایی از معاملات، امکان معامله ی تعداد بالایی از کوین ها و جفت ارزها و … را به صورت همزمان در خود داشته باشد.

اما باید بگوییم که صرافی ای وجود ندارد که تمام این امکانات را در سطح خوبی و یکجا داشته باشد و می توان گفت صرافی ای خوب و مناسب است که تعداد بیشتری از ویژگی های ضروری را در خود داشته باشد.

در ادامه با هم به بررسی ویژگی ها و مزایای صرافی کوکوین می پردازیم:

  • دارای امنیت بسیار بالا
  • تعداد بالای جفت ارزها
  • عدم اجبار برای احراز هویت کاربران
  • امکان خرید ارز دیجیتال با استفاده از کارت اعتباری و نقدی
  • پوشش دهی حجم بالایی از معاملات در بیش از 200 کشور دنیا
  • دارای بیش از 200 کریپتوکارنسی شامل رمز ارز های جدید
  • دریافت کمیسیون معاملات پایین تر به نسبت بسیاری از پلتفرم های دیگر
  • دارای رابط کاربری ساده که در نتیجه امکان آموزش کار با صرافی کوکوین به سادگی امکان پذیر است
  • ارائه ی نمودارها و چارت های پیشرفته برای آنکه کاربران به سادگی در جریان معاملات و سود و زیان قرار بگیرند.
  • امکان ثبت نام در صرافی کوکوین با آی پی ایران (البته از آنجایی که در بازارهای مالی فعالیت دارید پیشنهاد می شود تا حد امکان از آی پی ایران برای ثبت نام استفاده نکنید)

یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت صرافی کوکوین برای ایرانیان عدم اجبار این پلتفرم برای احراز هویت است. البته با عدم توانایی ایرانیان در احراز هویت، از امکاناتی که کوکوین برای افرادی که احراز هویت کرده اند در نظر گرفته است محروم می شوند.

تصویر

آموزش کار با صرافی کوکوین

درست است که کار با این پلتفرم ساده است، اما باید برای ورود به آن آموزش های لازم را ببینید. در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل اولیه ی ورود و کار با صرافی کوکوین را آموزش ببینید.

پیش از شروع آموزش، یک نکته را باید در نظر بگیرید. در صورت استفاده از فیلتر شکن، از ابتدای ورود به سایت و حتی بعد از ثبت نام و کار با پلتفرم، ممکن است با پیغام "اجازه دسترسی به لوکیشن" مواجه شوید. به هیچ عنوان این مورد را فعال نکنید. این مورد در رابطه با گوشی های همراه اندرویدی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

  • ثبت نام یا sign up

در گوگل Kucoin exchange را سرچ کنید و پس از باز کردن صفحه ی آن روی گزینه ی sign up کلیک کنید.

در این قسمت شما می توانید از راه شماره تماس یا ایمیلتان ثبت نام کنید اما چون ایران جزو لیست کشورهای این صرافی نیست تنها راه برای ما همان وارد کردن ایمیل است.

ثبت نام در این پلتفرم به سادگی انجام می شود. فقط کافی است ایمیلتان را برای دریافت کد تایید وارد کنید و یک پسورد برای خودتان مشخص کنید.

  • شناخت اکانت های موجود در assets overview

پس از انجام عملیات ثبت نام، صفحه ای به نام assets overview برای شما نمایش داده می شود. در این صفحه 4 تب مهم می بینید که مربوط به حساب های معاملاتی شما می شود و با توجه به هدف معاملاتی تان می توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید.

این 4 تب عبارت اند از:

Main account : این تب مربوط به حساب اصلی شما است که می توانید در آن واریز و برداشت داشته باشید و لیست ارزهای دیجیتال را ببینید.

Trading account : این حساب هم همانطور که از اسمش مشخص است حساب معاملاتی شما است. برای انجام معاملات باید ارز دیجیتال مورد نظرتان را از حساب اصلی به این حساب منتقل کنید.

Futures account : این تب هم مربوط به حساب معاملات پرطرفدار فیوچرز است که مانند اکانت معاملاتی، برای فعالیت در فیوچرز باید ارزها را از حساب اصلی به این حساب منتقل کنید.

Pool-x account : این بخش که احتمالا کمتر درباره ی آن شنیده اید مربوط به فعالیت های سرمایه گذاری و خرید سهام است که شما را به یک وبسایت دیگر منتقل می کند.

  • خرید ارز دیجیتال

در صفحه ی assets overview سه گزینه ی deposit، buy crypto و withdraw را می بینید.

پس از آنکه ارز دیجیتال مورد نظرتان را از نوار ابزار بالا و قسمت markets انتخاب کردید می توانید آن را از طریق گزینه ی buy crypto بخرید.

گزینه ی دوم یا همان deposit برای واریز ارز دیجیتال به سایت استفاده می شود و در نقطه ی مقابل آن، withdraw برای برداشت ارز دیجیتال شما (که قابل برداشت است) از سایت استفاده می شود که با وارد کردن آدرس و بستر مورد نظر انتقال پیدا می کند.

تصویر
  • مرحله ی دوم ثبت نام

پس از خرید ارز دیجیتال شما باید برای انجام معاملات، مرحله ی دوم ثبت نام را انجام دهید. این کار به سادگی با رفتن به قسمت main menu و انتخاب گزینه ی account security انجام می شود.

در این قسمت اگر نمی خواهید شماره تلفنتان را وارد کنید گزینه ی google verification را انتخاب کنید.

  • شروع معاملات

پس از تایید شدن مرحله ی دوم ثبت نام، به گزینه ی trade در نوار ابزار بالا بروید و گزینه ی spot trading را انتخاب کنید. در صفحه ی باز شده می توانید اطلاعات کامل و جامعی را از حجم خرید و فروش، نوسانات، قیمت های معامله ارزها و … ببینید و فعالیت خودتان را شروع کنید.

در نهایت در نظر داشته باشید که پس از ثبت نام در کوکوین، لازم است موارد زیر را مورد توجه قرار داد:

1- قبل از انجام هر معامله ای در کوکوین لازم است یک رمز معامله شش رقمی (Trading password) در سیستم تعریف شود ( این رمز توسط خود کاربر تعریف می شود).

2- ضروری است که این رمز توسط کاربر حفظ و محافظت شود، زیرا در معاملات آتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در صورت فراموش شدن نیاز به انجام احراز هویت کاربر توسط کوکوین است.

مطالبی که تا اینجا خواندید مقدمه ای بود برای ورود به دنیای تجارت ارزهای دیجیتال در صرافی کوکوین. شما برای ترید کردن و فعالیت در این صرافی باید آموزش های بیشتری ببینید. برای همین ما سری ویدئوهای آموزش رایگان صرافی کوکوین را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید مهارت های لازم و کافی در این زمینه را به دست آورید.

این سری ویدئوها توسط گروه سرمایه گذاری مهدی رجبی تهیه شده است و شما می توانید سال ها تجربه و دانش تخصصی را در این ویدئوها مشاهده کنید. برای دانلود ویدئوهای آموزش کار با صرافی کوکوین به لینک زیر مراجعه کنید:

https://mahdirajabi.com/product/complete-kucoin-exchange-training

همچنین اگر علاقه مند به حوزه های ارز دیجیتال و سرمایه گذاری هستید می توانید با سر زدن به شبکه های اجتماعی گروه سرمایه گذاری مهدی رجبی ویدئوهای آموزشی بیشتری در این رابطه ببینید:

Aparat: https://www.aparat.com/mahdirajabi.com

Instagram: https://www.instagram.com/mahdirajabi_com/

Twitter: https://twitter.com/mahdirajabi_com

Telegram: https://t.me/mahdirajabi_com


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (508 نظر) نگاهی به کارت ملی، بسیج و شناسنامه رهبر معظم انقلاب+عکس (264 نظر) خلاقیت قابل تحسین هنرمند هندی برای طراحی چهره نورانی رهبر معظم انقلاب روی یک برگ درخت گیلاس+فیلم (119 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (63 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (36 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) ذوق زدگی و خوشحالی داریوش ارجمند، حشمت فردوس وقتی متوجه میشه قالیباف خلبان هواپیماییِ که قراره با اون به اصفهان بره+عکس (19 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (19 نظر) تصویری از دیدار سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (18 نظر) حال خوش بهاره رهنما با چشمان گریان بعد از زیارت امام حسین(ع) در بین الحرمین+عکس/ قبول باشه (16 نظر) 3 قاب متفاوت از پدر شوهر لبنانیِ زینب سلیمانی فرزند کوچک سردار سلیمانی+عکس/ از دلداری به عروس ایرانی اش در مراسم پدرش تا فاتحه خوانی بر مزار حاج قاسم (15 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (14 نظر) میزبانی سیدمحمد خاتمی از مسعود پزشکیان و فرزندان و نوه هایش در ضیافتی به صرف افطاری +عکس (14 نظر) نگاهی به کیک تولد دو طبقه با تم غمگین و تیره رنگِ هوتن شکیبا+عکس/ ست بودن رنگِ در و دیوار با لباس و کیک آقای بازیگر‌ (12 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 27 خرداد 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد 1403
فواید فوق العاده پوست پرتقال برای قلب🍊 + فواید دیگر
فال ابجد روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
بازداشت شکارچی عروسک های شهر | او دختر بچه ها را می ربود و ...
فال انبیاء روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
به کوری چشم مجاهدین خلق حمید نوری آزاد شد‎
لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان رکوردشکنی کرد+عکس
پیشنهاد ازدواج دوم پارسا پیروزفر به خانم همسایه جوان در خلوت دونفره شان+فیلم
ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه
ناگفته هایی جالب از زندگی فرزندان رهبر معظم انقلاب؛ از استفاده نکردن از امکانات مملکتی تا وام گرفتن از صندوق های کوچک!
روایت شنیده نشده از خواهر داغدار شهید سید ابراهیم رئیسی از کارکردن رئیس جمهور همزمان با تحصیل بعد از فوت پدرشان/ دلسوز و صبور+عکس
گران بهاترین ماده جهان که قیمتش 1000 برابر نفت است +عکس/ ماده ای که جان انسان ها را نجات داد