دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

زمزمه هایی عجیب درباره تغییر نام سردار آزمون/ قانون جدید شامل حال ستاره تیم ملی می‌شود؟ 

یکشنبه، 29 بهمن 1402
کد خبر: 376069
ساعدنیوز: سازمان ثبت احوال در اطلاعیه‌ای اسامی ممنوعه برای نامگذاری را منتشر کرد که در این صورت نام یک شخصیت ورزشی مشهور که در حال حاضر یکی از مهم‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران نیز محسوب می‌شود باید تغییر کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از آرمان ملی، در اطلاعیه سازمان ثبت احوال آمده است: "عناوین - اعم از عناوین لشکری و یا کشوری و یا ترکیبی از اسم و عنوان .مانند : " سروان ، سرتیپ ، دکتر ، شهردار و یا سروان محمد و و شهردار علی" جزو نام‌های ممنوع هستند.

بر این اساس عنوان "سردار" نیز از القاب نظامی محسوب شده و اگر این قانون شامل نام "سردار" شود باید سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال و باشگاه بایر لورکوزن نیز نام خود را تغییر دهد.

البته در اطلاعیه سازمان ثبت احوال به صورت مشخص به نام "سردار" اشاره نشده اما از آنجا که تصریح شده عناوین لشکری جزو نام‌های ممنوعه است، نام "سردار" نیز جزو همین دایره عناوین قرار می‌گیرد.

با این حساب باید منتظر ماند تا سازمان ثبت احوال به صورت مشخص‌تر اعلام کند که آیا نام "سردار" هم از اسامی ممنوعه محسوب می‌شود یا خیر؛ در این صورت سردار آزمون باید نام خود را بر اساس قانون تغییر دهد.


3 پسندیدم 45 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
ایمان
5 ماه پیش

جالبه
پاسخ
هرالد
5 ماه پیش

نام ایشان serdar است به معنی نگهدارنده راز.
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
لیست جهیزیۀ جالب عروس در عصر قاجار؛ از سنگ‌پای نقره تا شربت‌خوری و چای‌خوری پاریسی+عکس
هدیه فوق‌لاکچری معروف‌ترین داماد جهان به ساقدوش‌هایش+عکس
ترجمه تخصصی کتاب
تصاویر پربازدید از سینه زنی مهدی طارمی، بازیکن تیم اینتر، در هیئت عزاداری امام حسین/ دورهمی چهره های شاخص ورزشی و سینمایی در خانه مداح مشهور اهل بیت
(عکس) تصویر جالبی از مسعود پزشکیان و امام جمعه شهید تبریز / وقتی رئیس‌ جمهور منتخب مارک لباسش را نشان آیت‌الله آل‌هاشم می‌دهد
حضور بازیگران و ورزشکاران در ضیافت باشکوه نذری رضا گلزار بدون آیسان آقاخانی+عکس/ از یکتا ناصر و منوچهر هادی تا سعید معروف
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی متن