دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

سردار سلیمانی سرمایه بزرگی برای امنیت کشور بود 

یکشنبه، 07 دی 1399
کد خبر: 125040
ساعد نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: سردار سلیمانی سرمایه بزرگی برای امنیت کشور بود، این شهید عزیز در زمان حیاتش مایه آرامش مسلمانان بود و بعد از شهادت هم آزادی خواهان را بیدار کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا: منوچهر حبیبی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی که امروز ۷ دی در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین، برگزار شد، تصریح کرد: سردار سلیمانی نقش مهمی در مقاومت داشت و می توان گفت سردار لنگر جبهه مقاومت بود، سپهبد سلیمانی متعلق به تمام جهان اسلام بود و صرفاً مختص به ایرانی ها نبود، سلیمانی جریان عمیق فکری بود که مقام معظم رهبری از آن به عنوان مکتب سلیمانی یاد کردند.

وی افزود: سردار سلیمانی سرمایه بزرگی برای امنیت کشور بود، او در زمان حیاتش مایه آرامش مسلمانان بود و بعد از شهادت هم آزادی خواهان را بیدار کرد، سردار سلیمانی معجزه و پدیده ای در قرن بود و باید برای بزرگداشت یاد این شهید مراسم در شأن برگزار کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: برای برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی ستاد کرونا تصمیم گیری می کند که برگزاری مراسم با توجه به محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود، این محدودیت ها در استان کرمان نیز برقرار است و از تجمع جلوگیری می شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر در جنگ با کرونا هستیم اما مناسبت های این ایام باید بزرگ شمرده شود و نباید اجازه دهیم این چراغ خاموش شود، تمام مراسم و برنامه ها با توجه به شرایط برگزار می شود.

حبیبی تأکید کرد: با توجه به شرایط موجود باید از فضای مجازی حداکثر استفاده را بکنیم، در حال حاضر ممنوعیت تردد شبانه در حال اعمال است بنابراین افراد بیشتری در ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در فضای مجازی هستند و فضای مجازی نقش گسترده ای دارد، باید محتوای مناسبی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد، حوزه هنری، صدا و سیما و سایر دستگاه های فرهنگی تولید و در این فضا ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: فضاسازی شهر و بیلبوردها با کارهای هنری باید تلفیق شود، در این ایام دهه بصیرت، هفتم دی، شهادت سردار سلیمانی و دهه فاطمیه را داریم که فضاسازی ها باید تلفیقی از همه این ها باشد، همچنین چهره سردار سلیمانی باید در تمام شهر دیده شود و باید این پرچم را افراشته نگهداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: آموزش و پرورش باید از ظرفیت شبکه شاد استفاده کند، در حال حاضر ۲۳۴ هزار دانش آموز و ۱۶ هزار فرهنگی از شبکه شاد استفاده می کنند که مجموعه وسیع و گسترده ای است، این فضا می تواند اثرگذار باشد و فرهنگ سازی در آن صورت بگیرد.

وی تأکید کرد: همه ادارات، سازمان ها و ارگان ها باید فضاسازی مناسبی برای هفته بصیرت انجام دهند، شرکت شهرک های صنعتی نیز باید واحدهای تولیدی را ملزم کند که این مناسبت را با شیوه های مختلف زنده نگهدارند. غبارروبی مزار شهدای مدافعین حرم قزوین پنج شنبه ۱۱ دی قبل از ظهر با رعایت پروتکل ها و به دور از تجمعات برگزار می شود.

کاهش ۷۰ درصدی مبتلایان به کرونا در قزوین

وی با اشاره به کاهش شیوع کرونا در قزوین، خاطرنشان کرد: میزان ابتلا به کرونا در قزوین روند نزولی را پیش گرفته است، در حال حاضر بیمارستان های قزوین به جز دو بیمارستان، پاک از کرونا هستند و بیش از ۷۰ درصد بیماران بستری مبتلا به کرونا کاهش پیدا کرده است.

حبیبی تأکید کرد: تعداد فوتی های ما به حداقل رسیده است و طی دو روز گذشته دو فوتی داشتیم، برای ما حتی یک فوتی زیاد است و باید میزان فوتی را به صفر برسانیم، در حال حاضر ماسک زدن به یک فرهنگ تبدیل شده است و اغلب قزوینی ها ماسک استفاده می کنند و از این نظر نگرانی وجود ندارد.

وی یادآور شد: امیدواریم که با همراهی مردم، کسبه و تلاش مسئولین و فداکاری کادر درمان به مرگ کرونا نزدیک شویم، طرح شهید سلیمانی از هر واکسنی اثرگذارتر است و اجرای این طرح تأثیر بالایی در کاهش کرونا داشته، باید توجه کنیم که کاهش کرونا نباید ما را از روند درمان و پیشگیری دور کند و با شیوع دوباره آن غافلگیر شویم، باید از شرایط را مراقبت کنیم تا آمار کرونا کاهش یابد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟