سردارسلیمانی فردای‌عروسی خود راهی جبهه شد

  جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ID  کد خبر 389019
سردارسلیمانی فردای‌عروسی خود راهی جبهه شد
ساعدنیوز: مسؤول دفتر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از 40 سال از عمرش را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل سپری کرد گفت: او حتی فردای عروسی‌اش هم به جبهه رفت تا وظیفه‌اش را انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، عباس ایرانمنش در همایش بزرگ مبلغان اعزامی اوقاف در ایام فاطمیه که صبح جمعه در مجتمع آموزشی فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی حرف‌ها گفته شده و رهبر معظم انقلاب بهترین تعابیر را درباره وی بکار برده است.

وی افزود: سردار سلیمانی یک انسان کامل بود، انسانی که با طی کردن همه مدارج و کمال به مرحله کمال و عرفان رسیده بود.

مسؤول دفتر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه بسیاری او را به عنوان یک فرمانده نظامی می‌شناسند گفت: در عین حال او مردی بود که در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و امور عام المنفعه تاثیرگذاری بالایی داشت.

وی ادامه داد: اقدامات شهید سلیمانی در ارتقاء کمی و کیفی سپاه قدس بی نظیر بود و می‌توان گفت مقاومت بی نام سلیمانی ناشناخته بود و نهال مقاومت به دست او کاشته شد و اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: هرگاه نیاز باشد با قیام همه گروه‌های مقاومت از حزب‌الله لبنان تا فاطمیون در افغانستان، جبهه مقاومت به سرانجام می‌رسد و طومار امپریالیسم در هم پیچیده خواهد شد.

مسؤول دفتر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس هم اقدامات گسترده‌ای داشت گفت: با این همه هیچگاه مایل نبود از نقش خودش سخنی به میان آورده شود، در همه عملیات‌های دفاع از حرم نیز اینگونه بود و نامش برده نمی‌شد.

وی با اشاره به عملیات والفجر 8 خاطرنشان کرد: در این عملیات دشمن به شدت غافلگیر شد و رزمندگان اسلام توانستند اراضی فراوانی را تصرف کنند، شهید حاج قاسم سلیمانی با تدبیری امنیتی تصمیم گرفت اجازه ندهد دشمن متوجه شود نیروها جابجا شده‌اند و دستور داد نیروهای سپاه هم از اسلحه ژ 3 استفاده کنند و به این ترتیب لشکر بعثی غافلگیر شد.

ایرانمنش با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از 40 سال از عمرش را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل سپری کرد گفت: او حتی فردای عروسی‌اش هم به جبهه رفت تا وظیفه‌اش را انجام دهد.

مسؤول دفتر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: بعد از جنگ، او نبرد را کنار نگذاشت و برای تامین امنیت استان‌های مختلف از جمله کرمان وارد میدان شد و با اشرار و تروریست‌ها به مبارزه پرداخت.

وی ادامه داد: اگر بخواهم شهید سلیمانی را در یک واژه توصیف کنم باید بگویم به معنای واقعی کلمه یک مرد جهادی بود.

ایرانمنش با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی گفت: تواضع و فروتنی او مثال‌زدنی بود، اشدا علی الکفار و رحماء بینهم بود و به محرومان رسیدگی فراوانی می‌کرد، به علما و روحانیون احترام فراوانی می‌گذاشت و در طول 20 سالی که با او بودم، ندیدم برگ توبیخی برای کسی امضا کند.

وی افزود: شهید سلیمانی شهادتش را دیده بود و اگر شهید نمی شد بیشتر برایش سخت بود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (30 نظر) دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (24 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (22 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (20 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (18 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (18 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (16 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (15 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (14 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (13 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (12 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (10 نظر) بازیگر زنِ جوانِ سینما: من نماز خوندن رو از شهاب حسینی یاد گرفتم+ویدیو (10 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 5 تیر ماه 1403
رسم عجیب و غریب قبیله شامبی در کشور گینه نو!! +عکس
فال حافظ با تفسیر سه شنبه 5 تیر 1403 + فیلم
فال روزانه امروز سه شنبه 5 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 5 تیر 1403
روایتی تاریخی از کاندیدای ریاست جمهوری ایران که افغانی از آب درآمد!
جانور عجیب الخلقه ای با چشمان زیبا که جایزه بزرگ زشتی را از آن خودش کرد+عکس
اسامی کامل بازیگران معروفی که سید هستند/ از شهاب حسینی تا نرگس محمدی و ستاره سادات قطبی+عکس
افشاگری علیرضا زاکانی از ایستادگی رهبر انقلاب در برابر طرح‌های دولت احمدی‌نژاد در سال 88
4 کشته در جنایت خانوادگی بیضا/ پدر بی رحم همسر و 3 دخترش را کشت
پارتی شبانه زندگیم را به باد داد ؛ از استادی دانشگاه تا کارتن‌خوابی/ ماشین خارجی و آپارتمان بالای شهر داشتم
پسر جوان از کانال کولر وارد اتاق خواب دختر شیرازی شد
انتشار وصیت نامه آیت الله آل هاشم برای اولین بار: می دانم شهید می شوم
ماجرای جنگ 300 ساله برای تصاحب 200 تن طلا و جواهرات
هشدار جدی وزیر بهداشت درباره پشه آئدس و شیوع تب دنگی در ایران/ همه چیز درباره پشه آئدس و راهکارهای جلوگیری از ابتلا به تب دنگی بویژه در مناطق گرمسیری