سرکیسه کردن مردم توسط زنی که با جنی بنام شمخون مشکل گشایی میکرد

  چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ID  کد خبر 393232
سرکیسه کردن مردم توسط زنی که با جنی بنام شمخون مشکل گشایی میکرد
ساعد نیوز: رمالی که با فریب زنان و دختران جوان برای گره گشایی از مشکلات عشقی و خانوادگی آنان،پول های هنگفتی را به جیب می زد در حالی با تلاش نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت کلانتری قاسم آباد مشهد دستگیر شد که رمز گشایی از ماجرای جنی به نام «شمخون» و تصاویر مردانی آغاز شده است که او آن ها را آقازاده می نامید.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، ماموران کلانتری قاسم آباد مشهد از مدتی قبل به سرنخ هایی از رمالی و فالگیری در حوزه استحفاظی خود دست یافتند که مشخص شد زن جوانی با ترفند احضار جن و رمالی، زنان و دختران جوان را فریب می دهد و آن ها را سرکیسه می کند.

در اثنای همین تحقیقات نامحسوس بود که با اعلام شکایت چند زن ودختر از رمال حیله گر، این پرونده اهمیت ویژه ای یافت. به همین دلیل و با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ محمدبزی (رئیس کلانتری قاسم آباد)گروهی تخصصی از افسران زبده انتظامی به سرپرستی سرهنگ بهرامی(رئیس دایره اطلاعات و امنیت کلانتری)وارد عمل شدند و بررسی های گسترده ای را آغاز کردند.

آنان پس از انجام یک سری فعالیت های اطلاعاتی ،به درستی ماجرای رمال مکار پی بردند و مراتب را به مقام قضایی اطلاع دادند. طولی نکشید که عوامل انتظامی با هماهنگی قاضی بهنام چمنی(دادیار ناحیه 6 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد)محل اقامت زن رمال را در بولوار اندیشه بازرسی کردند و به ابزار و لوازم رمالی مانند استخوان های حیوانات،اسطرلاب،انواع و اقسام نوشته ها و جدول های نامفهوم و غیره دست یافتند که بیانگر رفتارهای حیله گرانه وی برای سرکیسه کردن شهروندان بود.

در همین حال یکی از طعمه های 25 ساله این رمال مکارکه به عنوان نیروی خدماتی در یکی از مراکز درمانی مشهد مشغول کار است، در شکایت خود به پلیس گفت: از طریق یکی از همکارانم با زنی به نام «ل-ب» آشنا شدم که مدعی بود با آدم های کله گنده و آقازاده ها ارتباط دارد و از طریق اجنه اش مسیر پیشرفت آن ها را هموار کرده است و هرکاری را از طریق همین اجنه می تواند انجام بدهد به همین دلیل قرارشد او با گرفتن مبلغ 40 میلیون تومان مشکل مرا نیز حل کند ولی خیلی زود فهمیدم که در دام یک کلاهبردار افتاده ام و او با دروغ هایش مرا فریب می دهد.

این بود که از او خواستم پولم را به من بازگرداند اما آن زن مدعی بود مشکل مرا حل کرده است و باید باقی مانده پولش را نیز پرداخت کنم. وقتی این موضوع به مشاجره بین من و آن زن رمال انجامید، او راز مرا فاش کرد و آبرویم را برد.این شاکی جوان ادامه داد: به منزل این رمال،زنان و دختران زیادی مراجعه می کردند که بسیاری از آنان متاهل بودند و مشکلاتی در زندگی برایشان به وجود آمده بود. اما من زمانی به دروغگویی و کلاهبرداری او پی بردم که برای پرداخت پول به من پیشنهاد ارتباط نامتعارف با مردان غریبه را داد. با وجود این، او15میلیون تومان از من دریافت کرده است.

یکی دیگر از طعمه های این زن رمال که 32 سال دارد از ماجرای جنی به نام «شمخون»پرده برداشت و گفت: یکی از دوستانم مرا به این زن رمال در بولوار اندیشه قاسم آباد معرفی کرد که من هم برای گرفتن دعای «عشق ومحبت»نزد او رفتم چرا که احساس می کردم جوانی که با او آشنا شده ام و قصد ازدواج با یکدیگر را داریم به دنبال زن دیگری می رود و می ترسیدم از ازدواج با من منصرف شود.

وقتی به خانه رمال رفتم او ادعا کرد که جنی به نام «شمخون»دارد که هرکاری را برایش انجام می دهد و این جن فقط طلا و گوشت کباب دوست دارد و من علاوه بر کارهایش که در گورستان انجام می دهم باید دل گوسفند را هم در پارک دفن کنم. سپس من15میلیون تومان به همراه یک سکه پارسیان برای احضار«شمخون»به او پرداخت کردم ولی بعد فهمیدم که او خودش را به عنوان مشاور جا زده و با دوست پسرم تماس گرفته تا با من تماس بگیرد!

اگر چه این زن رمال با پرداخت مبالغی به شاکیان خود موفق شد رضایت برخی از طعمه های خود را جلب کند در عین حال با سپردن وثیقه قانونی به دادسرا تا زمان رسیدگی به اتهام خود آزاد شده است. در همین حال یک مقام انتظامی از شهروندان خواست چنان چه قربانی حیله گری های این زن رمال شده اند، برای اعلام شکایت به کلانتری قاسم آباد مراجعه کنند.

برچسب ها: ترفند رمالی

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (55 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (36 نظر) (فیلم) شهید امیرعبداللهیان: به ظریف خداقوت می‌گویم، از او آموختم / نیمه شب از او پیامک و ایمیل دریافت می‌کردیم (26 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (22 نظر) بازیگر زنِ جوانِ سینما: من نماز خوندن رو از شهاب حسینی یاد گرفتم+ویدیو (20 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (20 نظر) سفره غذای پر خرج و رنگین و دورهمی صمیمی بازیگران در یک مهمانی چرب و چیلی به سبک مایه دارهای عربستان+عکس (20 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (19 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) حضور نرگس محمدی در جشن تولد جاریِ قدبلند و آب زیرِ کاهَش+عکس/ لوکیشن مراسمش حرف نداره😍 (17 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (14 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (13 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (13 نظر) نگاهی به عکس حاج آقا و حاج خانوم های سینمای ایران/ از نیوشا ضیغمی تا رضا گلزار و امیر جعفری در مکه مکرمه (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز