سرقت دختر و پسر جوان برای تامین هزینه ازدواج

  پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ID  کد خبر 199538
سرقت دختر و پسر جوان برای تامین هزینه ازدواج
ساعدنیوز: اواسط سال گذشته، پیرمردی در تماس با پلیس از سرقت خانه ویلایی اش در شمال تهران خبر داد. به‌دنبال این تماس، تیمی از مأموران راهی محل شده و در بررسی‌های اولیه مشخص شد حدود سه میلیارد تومان از خانه ویلایی سرقت شده است.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از روزنامه ایران، اواسط سال گذشته، پیرمردی در تماس با پلیس از سرقت خانه ویلایی اش در شمال تهران خبر داد. به دنبال این تماس، تیمی از مأموران راهی محل شده و در بررسی های اولیه مشخص شد حدود سه میلیارد تومان از خانه ویلایی سرقت شده است.

پیرمرد صاحبخانه در تحقیقات گفت: به همراه خانواده ام به مسافرت رفته بودیم. بعد از بازگشت به محض ورود به خانه متوجه سرقت طلا، پول ها و وسایل با ارزش داخل خانه شدم.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان به سراغ دوربین های مداربسته رفته و در بازبینی دوربین ها، مرد جوانی را دیدند که سر و صورت خود را کاملاً پوشانده بود و با کلید وارد خانه شده و نقشه سرقت را اجرا کرده بود.

با اینکه هیچ رد و سرنخی از متهم به دست نیامد؛ تحقیقات برای شناسایی و دستگیری او ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل دختر جوانی به پلیس مراجعه کرد و گفت: چند ماه قبل من و پسر مورد علاقه ام به نام مهران به یک خانه ویلایی دستبرد زدیم.

وی در تشریح ماجرا گفت: یک سال قبل با پسری به نام مهران آشنا شدم و به هم علاقه مند شدیم. او به من پیشنهاد ازدواج داد و گفت عاشق من شده اما چون وضع مالی خوبی ندارد نمی تواند به این زودی ها با من ازدواج کند.

دختر جوان ادامه داد: مدتی که از دوستی مان گذشته بود با مهران در یک میهمانی شرکت کردیم. یکی از میهمان ها پیرزن و پیرمردی بودند که وضع مالی خیلی خوبی داشتند. بعد از پایان میهمانی، مهران پیشنهادی داد که بلافاصله با آن مخالفت کردم او گفت با سرقت از خانه این زوج سالخورده می توانیم با هم ازدواج کنیم. نخست مخالفت کردم اما مهران آنقدر مرا وسوسه کرد که قبول کردم. مهران پیشنهاد داد من به عنوان خدمتکار به خانه آنها بروم و بعد از اینکه کلید خانه را به دست آوردم نقشه سرقت را اجرا کنیم.

طبق نقشه، من خدمتکار خانه پیرمرد ثروتمند شدم و بعد از مدتی هم به بهانه خرید از خانه خارج شده و با ساخت کلید، به خانه برگشتم. زمانی که پیرمرد و خانواده اش به مسافرت رفته بودند، به همراه مهران راهی خانه او شدیم. من چند خیابان پایین تر منتظر ماندم و مهران نقشه سرقت را اجرا کرد.

دختر جوان ادامه داد: وسایل سرقتی نزد مهران ماند و قرار شد چند روز بعد آنها را به پول تبدیل کنیم. اما این آخرین دیدار من و مهران بود، چرا که بعد از آن ناگهان مهران ناپدید شد. هر چه با تلفن همراهش تماس می گرفتم خاموش بود و در نهایت از طریق دوستانش فهمیدم که مهران نامزد داشته و نامزد او در ترکیه زندگی می کند. مهران هم بعد از سرقت، وسایل سرقتی را تبدیل به پول کرده و به ترکیه رفته بود تا با نامزدش زندگی جدیدی آغاز کند.

دختر جوان گفت: از این شکست عشقی دچار افسردگی شدم و مدتی هم تحت درمان بودم. در این مدت همیشه به انتقام از او فکر می کردم، اما مهران اینجا نبود و از طرفی اگر هم شکایت می کردم پای خودم به میان می آمد بنابراین اقدامی انجام ندادم تا اینکه با خبر شدم او به ایران برگشته است و من هم دل را به دریا زدم و تصمیم گرفتم از او شکایت کنم. درست است که خودم هم به خاطر همدستی با او دستگیر می شوم؛ اما اجازه نمی دهم که با احساساتم بازی کند.

با اعترافات دختر جوان، مأموران وارد عمل شده و مهران را بازداشت کردند. متهم جوان در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد و راز سرقت میلیاردی از خانه ویلایی برملا شد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه (526 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک میوه فروش تهرانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ به ایشون باید گفت فرشته زمینی+عکس (194 نظر) (فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ... (98 نظر) الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم! (87 نظر) کاهو و نان، سهم آقازادگی فرزند رهبر معظم انقلاب از سفره غذا+عکس/ ساده زیستی ادامه دار و تمام نشدنی (55 نظر) (ویدیو) پیام مهم شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان برای مردم ایران / وی بعد از ثبت نام در دانشگاه گفت : رییس جمهور بعدی خودمم منتظر باشید ! (51 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران مهران غفوریان که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (36 نظر) خلاقیت خنده دار راننده شمالی، با نوشته پشت کامیون حماسه ساز شد/ هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (32 نظر) شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم (29 نظر) نگاهی به کیک تولد شکلاتی آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (27 نظر) خلاقیت عاشقانه یک مادر ایرانی برای پختن پیتزا حماسه آفرید/ مامان نگو معدن طلا بگو+عکس (27 نظر) نگاهی به ست ورزشی زرد قناری بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در سالن بدنسازی فوق لاکچری/ رقیب تبریزی هادی چوپان در حال درخشیدن +فیلم (24 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (22 نظر) زهرا گونش نه مرسی ما آیتک سلامت داریم / فیلم درخشش ستاره آذری چشم رنگی والیبال ایران در زمین مسابقه 😍 (21 نظر) چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی امین حیایی به زیبا بروفه در مراسم تشییع همسر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو جنجال شبانه ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد با رنگ و بوی المپیک (فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم تغییر چهره سایت رهبر معظم انقلاب بعد از ترور اسماعیل هنیه+عکس شهاب حسینی باعث جدایی این کارگردان از نامزدش شد+ویدئو حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی