دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

سوگا یوشیهیده: سیاستمدار 71 ساله و کوهی از مشکلات ژاپن در عصر کرونا 

چهارشنبه، 26 شهریور 1399
کد خبر: 101382
بعد از این که شینزو آبه دو بار برای درمان کرونا در بیمارستان بستری شد خودش را از ادامه راه به عنوان نخست وزیر ژاپن به عنوان قدرتمندترین اقتصاد آسیا ناتوان یافت و تصمیم به استعفا گرفت. حال سیاستمداری 71 ساله به نام سوگا یوشیهیده قرار است تا سکان هدایت کشور چشم بادامی ها را بر عهده بگیرد. سوگا 8 سال به عنوان دست راست آبه در ژاپن خدمت کرده است.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از الجزیره قطر، ژاپن جزو کشورهای پیشرفته ای در جهان است که در پی شیوع همه گیری کووید 19 به شدت دچار مشکلات اقتصادی شده است و تبعات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کرونا ویروس دامن گیر این کشور پیشرفته آسیایی گشته است. حالا این کشور در بحبوحه مشکلات فرآوانی که با آنها دست و پنجه نرم می کند، باید شاهد یک انتقال قدرت آرام باشد. قرار است سیاستمداری 71 ساله به نام سوگا یوشیهیده جانشین شینزو آبه شود. یوشیهیده پیشتر 8 سال به عنوان دست راست شینزو آبه برای کشورش خدمت کرده است. سوگا باید مشکل مدیریت کرونا را در ژاپن برعهده بگیرد. اقتصادی آسیب دیده که نیاز به ترمیم دارد. ولی حسن کار سوگا در این است که او فردی دارای بالاترین سطح از تجربه بروکراتیک است. او با تمام پیچ و خم های کار آشنا است و می داند چگونه باید با کشورهای جهان تعامل کرد. اینها همه از او یک سیاستمدار برجسته و آماده برای برعهده گرفتن یک مدیریت کلان در ژاپن ساخته است. هیچ کس به اندازه او در سطح اول سیاست ژاپن حضور نداشته است. ژاپن یکی از پیرترین جمعیت های دنیا را دارد و اقتصاد این کشور نیاز به تجدید بنای سریع دارد. به نظر می رسد سوگا بهترین گزینه در این وضعیت دشوار بوده است.

به گزارش ساعد نیوز، سوگا از یک خانواده دهقان به عرصه رسیده است. او فرزند یک کشاورز است و پدرش زندگی آنها را از طریق کاشت توت فرنگی اداره می کرده است. او درد طبقه رنج کشیده جامعه را می شناسد و به نظر می رسد می تواند نماینده خوبی برای ژاپن باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی