دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

تعداد موجودی سکه در همستر مهم نیست/ اینکه چقدر پول گیرتان می‌آید به این 6 فاکتور بستگی دارد/ همستر 5 مهر پول می‌شود 

شنبه، 10 شهریور 1403
کد خبر: 406291
ساعدنیوز: همان طور که توسعه‌دهندگان همستر کامبت پیش از این اعلام کرده‌ بودند، موجودی سکه‌ها در این لیست قرار ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، کمتر از یک ماه دیگر، یعنی پنجم مهر قرار است انتظار چندماهه همستربازها به پایان برسد و شاهد انجام بزرگترین ایردراپ تاریخ باشیم.

براساس اطلاعیه‌ای که هفته گذشته در کانال رسمی همستر کامبت منتشر شده، فرآیند تولید توکن‌های همستر که در اصطلاح بازار رمزارزها به آن TGE یا Token Generation Event گفته می‌شود، به همراه ایردراپ و توزیع این توکن‌ها در روز 26 سپتامبر همزمان با پنجم مهرماه انجام خواهد شد. در اینجا همه آن چیزی که تاکنون درباره این ایردراپ مشخص شده را با هم مرور خواهیم کرد.

تولید و توزیع توکن‌های همستر کامبت به روش TGE انجام می‌شود. این به آن معناست که قرار نیست مثل نات‌کوین و داگز، توکن‌های همستر را صرفا دریافت کنید، بلکه قرار است این توکن‌ها براساس شاخص‌های مختلف ایجاد و در اختیار شما قرار بگیرند. در نتیجه برخلاف نات و داگز، شما نمی‌توانید حدس بزنید چه میزان همستر دریافت خواهید کرد.

ایردراپ داگز به خوبی نشان داد که می‌توان روی قیمت‌های کشف شده در پیش‌بازارها حساب باز کرد. چراکه بعد از کش و قوس فراوان، قیمت این ایردراپ تازه‌وارد، روی همان نرخی آرام گرفته که پیش از این در پری‌مارکت یا پیش‌بازار این توکن مشخص شده بود. اکنون و در زمان نگارش این متن توکن‌های همستر با نماد HMSTR در پیش‌بازار صرافی کوکوین 0/12 دلار، صرافی بیت‌گت 0/11دلار، صرافی بای‌بیت 0/1 دلار و صرافی گیت 0/12 دلار معامله می‌شود و می‌توان این قیمت را به عنوان ارزش هر توکن همستر در نظر گرفت.

اینکه دقیقا چقدر پول گیرمان می‌آید، بستگی به وزن‌دهی تعیین شده برای شاخص‌های مختلف ایردراپ همستر دارد که اخیرا در شش بخش معرفی شده‌اند اما وزن آنها در تعیین مقدار ایردراپ مشخص نیست. این شش فاکتور عبارتند از درآمد غیرفعال، تسک‌ها، دعوت دوستان، دستاوردها، عضویت تلگرام و کلید.

درآمد غیرفعال(Passive income): منظور از درآمد غیر فعال پرافیتی است که کاربران در هر ساعت دریافت می‌کنند. همستر کامبت پیش از این هم اعلام کرده بود که پرافیت اهمیت زیادی دارد.

تسک‌ها(Earn tasks) : منظور از تسک‌ها ماموریت‌های مختلف روزانه است که عمدتا از جنس تماشای ویدئوهای یوتیوب همستر هستند و باقی فالو کردن حساب‌های شبکه‌ اجتماعی این پروژه

دعوت دوستان (Freinds): هر فرد در این بازی لینک مخصوصی دارد و با استفاده از آن می‌تواند افراد جدیدی را به بازی دعوت کند. احتمالا تعداد افراد دعوت شده یا سکه‌های به دست آمده توسط آنها یکی دیگر از معیارهای همستر برای ایردراپ است.

دستاوردها (Achievements): همستر ‌کامبت بخش دستاوردها را در روزهای قبل معرفی کرده بود. این بخش نشان می‌دهد که هر فرد از ابتدای راه‌اندازی این بازی چقدر فعال بوده‌ است و به چه دستاوردهای خاصی نسبت به دیگر بازیکنان دست پیدا کرده.

عضویت تلگرام (Telegram Subscription): منظور از این بخش عضویت در کانال‌هایی است که همستر کامبت از کاربرانش خواسته‌ بود وارد آن‌ها شوند.

کلیدها (Keys): کاربران با انجام بازی‌های موجود در همستر ‌کامبت (مثل مینی گیم) می‌توانند کلیدها را دریافت کنند.

همان طور که توسعه‌دهندگان همستر کامبت پیش از این اعلام کرده‌ بودند، موجودی سکه‌ها در این لیست قرار ندارد. آن‌ها در اطلاعیه جدیدشان خاطرنشان کردند: اکنون می‌توانید درباره مواردی که در توزیع توکن نقش دارند، بیشتر بدانید. لطفاً توجه داشته باشید که این موارد همه شرایط نیست!


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 10 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
خلاقیت خیره‌کننده‌ی هنرمندی که با استفاده از خطای دید مردم به ثروت هنگفتی رسید+ تصاویر
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
(عکس) سیگار کشیدن هلن نقی‌لو، بازیگر نقش رویا، خواهر پژمان بازغی در سریال غریبه روی صحنه تئاتر!
ترجمه تخصصی کتاب
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "پاکت‌نامه" را در «غذاخوری مدرسه» و فقط در 5 ثانیه پیدا کنند
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی