دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

تقویت و تضعیف نیروی جنسی با زنجبیل ! 

پنجشنبه، 20 تیر 1398
زنجبیل، هم می‌تواند تقویت کننده نیروی جنسی باشد و هم تضعیف‌کننده آن. به‌عبارت ساده‌تر، مصرف زنجبیل همراه با زرده تخم‌مرغ عسلی باعث تقویت و افزایش قوای جنسی می‌شود و مایع منی را هم زیاد و غلیظ می‌کند. این در حالی است که زیاده‌روی در مصرف آن در افرادی با مزاج گرم می‌تواند باعث تضعیف نیروی جنسی شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از پارسینه، شنیده ام که مصرف زنجبیل برای تقویت نیروی جنسی مفید است، ولی بعضی های دیگر می گویند زنجبیل، دشمن میل جنسی است! بالاخره کدام یک از این دو ادعا حقیقت دارد؟

در پاسخ به این پرسش باید بگویم که متخصصان طب سنتی اعتقاد دارند زنجبیل، هم می تواند تقویت کننده نیروی جنسی باشد و هم تضعیف کننده آن. به عبارت ساده تر، مصرف زنجبیل همراه با زرده تخم مرغ عسلی باعث تقویت و افزایش قوای جنسی می شود و مایع منی را هم زیاد و غلیظ می کند. این در حالی است که زیاده روی در مصرف آن در افرادی با مزاج گرم می تواند باعث تضعیف نیروی جنسی شود. به طور کلی و از نظر طب سنتی، زنجبیل مقوی حافظه، تحلیل برنده باد معده و روده، آرام کننده درد کبد سرد، بازکننده انسداد کبد و طحال، تقویت کننده قلب، معده و مثانه است.

شما می توانید زنجبیل را همراه شکر یا نبات و کندر یا با عسل به صورت مربا دربیاورید و از آن به عنوان غذایی برای رفع رطوبت معده استفاده کنید. مصرف زنجبیل برای کاهش درد ها و بیماری های مفصلی، کمردرد و قطع عادت ماهیانه هم مفید است. ضمن اینکه می توانید ضماد برگ یا ریشه آن را به صورت موضعی برای بهبود بیماری های مفصلی، بریدگی ها و تورم های ایجاد شده مصرف کنید. مصرف زنجبیل می تواند از ایجاد زخم معده ناشی از مصرف دارو ها و هلیکوباکترپیلوری هم پیشگیری کند. زنجبیل می تواند برای درمان تهوع مادران باردار هم مفید باشد. مصرف این گیاه یا پودر آن در غذا می تواند در رفع درد های قاعدگی هم موثر باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم